10. Félek tőle!

640 31 49
                                    

Nem laktak egymástól messze miután ki tették Irut haza mentek.  Iruka a nyár nagy részét tanulással töltötte.  Ez idő elég volt arra, hogy el távolodjanak egymástól a fiúk. Iruka szép lassan sétált az utcán egy kis szatyorral amit a boltba vett. A mellette lévő ház tetőn mozgást látott. Kakasi volt az anbu szettbe.

-Jólvan mára ennyi. -Intett nekik majd meg látta a barna hajút. Fel támadt a szél bele kapott a fiatal hajába.   

-Szia....-Intett. Kakashi le jött a tetőről és félre söpörte a fiatal haját.

- Hiányoztál!

-Tudtad a számom! -Kissé el pirult. -Szeretnél át ugrani?

-Persze. -Mikor át értek Kakashi le dobta az anbus maszkot. -Végre. Iru...-Csendbe maradt mikor meg látta ahogy a fiú el kezdi le venni a pólóját. -M-mit csinálsz? -Pirult el.

-Jah csak át veszem itthoni pólóra! -Mosolygott rá. -Kakashi oda lépett és végig simított a fiú felső testén.

-Edzettél?

-I-igen...-Iru is kicsit el pirult.

-Nagyon hiányoztál de nem tudtam, hogy mit mondanék amikor fel hívlak.

-Az igazad Bakashi! -Mosolyodott el a fiatal.

-I...Iruka...-El kezdte tolni hátra fele a fiatalt aki neki esett a falnak.

-Uhh...Kakashi? -Nézett rá fel vörösen. -Lassan végig vezette kezét a barna hason.

-Nagyon jól néz ki hasad...-Hajolt a nyakába le húzta a száj maszkját és bele harapott nyakába.

-Ahhh....-Ölelte át a férfi fejét.

-I-Iruka! -Suttogta miközben a fiatal hallotta a saját öve kattanását.

-N-ne! -Fogta meg a fiú kezét.

-Kérlek ne utasíts vissza! -Tapadt az ajkaira. Irun nem igazán lehetett érezni az ellenkezést.

-H-ha nem hagyod abba én sose bocsátok meg! -Kakashi meg dermedt.

-Sajnálom...-A nap további része kínos csendbe telt. Napokig nem beszéltek. Majd Iruka erőt vett magán és el ment Kakashihoz viszont csak az apja volt otthon.

-Jó estét.

-Szia Iruka. Kakashi még nincs itthon de nyugodtan gyere be. Azt mondta egy 10 perc és itthon lesz.

-N-nem baj ha fel megyek addig a szobájába?

-Nem menny csak. -Mosolygot kedvesen. Iruka kapkodni kezdett mikor fel ért. Kakashi 15 perc múlva be lépett.

-Szia apa...

-Szia Fiam. -Kakashi meg torpant a plusz egy cipő miatt.

-Uhm apa ki van itt? -Sétált be a nappaliba.

-Szerintem az egyik haverod! -Apja pontosan tudta mi megy a 2 fiú között úgy hogy nem akarta el rontani a meg lepetést.

-Uhm...talán Obi...-Indult fel amikor be nyitott a szobába korom sötét volt. -Öhm...-Fel kapcsolta majd ismét le. Aztán fel. -Nem akart hinni a szemének. -I....Iruka? -Esett le az álla. A fiatal egy Virgin killert viselt combig érő csipkés tetejű harisnyával. A fiatal egész feje lángolt és nagyon zavarba volt. Kakashi be csukta az ajtót és be is zárta.

-Meglepi? -Piszkálta a ruha alját. Kakashi le dobálta a Páncélját.

-Mielőtt bármit is teszek...szabad? -Ült a fiúval szembe. Iru picit habozott de biccentett. Retteget a dologtól de valahol akarta is. Kakashi egyből a fiatal fölé emelkedett. Finoman hátra döntötte. Combján végig simítva el kezdte le tolni a harisnyát. Miután le hámozta róla mind a 2 a ruhára tért. Lágyan ki oldotta a ruha szalagot.

Le rántotta a ruhát a fiúról és ajkaira tapadt. Keze végig siklót a csupasz oldalon. El kezdte ő is le dobni a ruháját. 

-Kakashi félek!

-Nagyon finom leszek esküszöm! -Simította végig a fiatal arcát. 

-É-és ha fájni fog!?

-Ha fájni fog abba hagyom. Nem akarok neked rosszat! Szeretném ha te is élveznéd mert...

-Mert?

-Mert szeretlek...-Nézett bele a barna szemekbe amikbe könnyek gyűltek. Még szorosabban fonta karját a férfi nyakába.-M-miért sírsz!?

-Én is szeretlek...-Furta arcát a fiú nyakába. Kakashi fel ült és az ölébe húzta. Iruka teste kicsit remegett.

-Mi a baj?

-Csak ami a suliba történt...nem tudom el felejteni! -Markolt a szürke hajba.

-Ígérem többé nem hagyom, hogy bármi rossz történjen. Meg  foglak óvni.

-Miért?

-Mert erről szól a szeretett. És ez a köteleségem! Meg védem a gyengébbeket! -Simított végig a hátán.

-Én....sajnálom. Te mindig olyan kedves vagy én meg mindig szemétkedem veled...

-Nem igaz! Csak te nehezebben bízol meg másba és nem szeretsz közel engedni senkit magadhoz! Ezzel semmi baj nincs.

(Link kapható xd )

Másnap Iru Kakashihoz bújva ébredt.

-Uhm jó reggelt.-Mosolyodott el a barna hajú.

-Jó reggelt! -Csókolta meg Irukát.

Vége! ^^ Remélem tetszett! ^w^

Vége! ^^ Remélem tetszett! ^w^

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.
Tanuló társ Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon