4. A pálcikás fagyi

494 31 28
                                    

Be értek a szobába.

-Élvezd ki a mai napot holnaptól rá fekszünk a tanulásra. -Vett elő pár fűzetett és el kezdte le vezetni a matek anyagot. Késő estig gépelt, írt és válogatott. Délután már várta Kakashit de csak nem jelent meg a fiú. Dühösen el kezdte keresni a fiút de út közbe egy erős ütést érzett a tarkóján. Mikor fel ébredt egy zsák volt a fején amit le rántottak róla. A suli tetején volt meg kötözve.

-A hülye haverod miatt ki akadt az álkapcsom! Úgy hogy kapsz egy életre szóló leckét ő meg egy üzenetet. -Állították a suli szélére a fiút. Rémülten tekintett a mélybe pár diák már ott állt.

-F-fiúk ez nem vicces!

-Tököm tele van a te fajta nyápicokkal! -Húzott be neki. Majd meg fogta a ruhája nyakát -Az ilyenek nem érdemlik meg az életet! -Engedte el így Iruka zuhanni kezdett. De be csapódás helyett egy enyhe puffanást érzett. Ki nyitotta a szemeit. „Egy anbus a sulinkba?” El kerekedett szemekkel nézett a maszkos fickóra.

-Jól vagy? -Kicsit ismerős volt neki a hangja. Egy fa ágon állt vele.

-I-igen köszönöm...-Neki támasztotta Iruka hátátt a fának majd elő húzva kardját ki szabadította. Az anbus vissza nézett a suli tetején állókra el tette a kardot.  

-Gyere! -Hóna alá nyúlva le engedte a fáról. Ahogy Iruka talpa le érkezett a férfi már el is rugaszkodott. El kezdett fel fele futni a suli falán karmos kesztyűjével csíkokat húzva az épület. Ahogy fel ért végig szántotta a fiú arcát is majd hasba rúgta. Ahogy hátára feküdt a férfi rá tette mellkasára a lábát kardját a nyakához. -Le tartoztatlak egy diák társad megy gyilkolásának kísérlete miatt. -A srác arcából dőlt a vér. Kakashi hasra fordította és meg bilincselte. Mindenki tapsolt és ujjongót mikor el vezette a fiút. Néhány órával később meg jelent Kakashi.

-Hallottam mi történt jól vagy? -Sietett az ágyon össze kuporodó fiúhoz.

-Meg akart ölni...nem tettem semmit...-Kezdet el sírni. Kakashi fel térdelt elé és át ölelte.

-Sajnálom...

-Ha nincs ott az az anbus meg halok....-Kapaszkodott meg a fiú pólójába.

-Már el ítélték...

-H-honnan tudod? -Kakashi egy pillanatra meg ijedt de korrigált.

-Meg próbált meg ölni! Még jó, hogy el ítélik!

-Igazad van...-Szipogott.

-Ne haragudj, hogy nem jöttem de az igazgatónak kellet segítenem.

-Semmi baj.

-Gyere járjunk egyet! -Húzta fel.

-Kakashi...ehhez most nincs kedvem...

-Jó lesz ne félj gyere! -Iruka be adta a derekát.

-Nem fogunk vissza érni zárásig...

-Nem baj! -Mosolygott a fiúra. Vettek egy pálcikás fagyit Irukának aki el kezdte nyalogatni és szopogatni. Kakashi vörös fejel bámulta a jelenetet.

-Uhm mi az? -Már sötét volt így csak az utca lámpák világították meg őket.

-Nagyon aranyosan eszed azt a fagyit. -Mosolygott az idősebb. Iruka picit zavarba jött. Majd be kapta a hosszúkás fagyi teljes hosszát Kakashi orrából ki cseppent egy kis vér de a maszk takarta.

-Kérsz? -Nyújtotta oda. Az idősebb a maszkjához nyúlt. „Most meg láthatom, hogyan fest maszk nélkül.”

-Nem köszi! ^^ -Vakarta meg arcát. Iruka kissé csalódva húzta vissza a fagyit saját ajkaihoz. „Lehet tök ronda azért van rajta maszk.” -Amúgy nem tudom tudsz róla de egy anbus mentett meg. -Szopogatta a jégkrémet.

-Mesélték. Milyen maszkja volt ?

-Cicás.

-Akkor az maga a parancsnok volt.

-Woaaahh...de durva! -Lepődött meg majd el pirult. -Kicsit rosszul érzem magam, hogy fel tartottam. -Sóhajtott. Kakashi fel kacagott.

-Ez a dolguk. -Rakta zsebre a kezét. Iruka csak hümmögött. Egy 15 perces fagyi evés után Kakashi meg szólalt. -Hogy tudod azt a szar ilyen kéjesen nyalogatni!? -Iru épp kissé nyitott szájjal és ki nyújtott nyelvel állt. Arca el kezdett pirosodni.

-S-sajnálom...de nem tudom máshogy enni! A-akkor nyalogatom. -A helyzet csak romlott. A fiatal szép lassan vezette nyelvét a hideg „rúdon”. Ezúttal Kakashi pirult el. Ahogy nézte a rózsaszín nyelvet végig futni egymás után. Nyelt egyet és inkább próbált nem oda nézni.  Vissza értek a koleszhoz.

-Hogy jutunk be?

-Tartok neked bakot! Mássz át megyek utánad! -Guggolt le Kakashi. Iru bele lépett és át mászott. Az idősebb neki futott, fel ugrott a kerítés tetejére majd le a másik oldalt.

-Wáoo. -Miután vissza értek a szobába Iruka elő vett egy víz forralót majd palackos vizet töltött bele.

-Uhm mit csinálsz?

-Vacsorát. A fagyival nem laktam jól. -Vett elő egy instant tésztát. Miután fel forrt a víz rá öntötte a tésztára. -Sajnos csak 1db van szóval ha kérsz akkor tudok belőle adni de egy egésszel nem szolgálhatok. -Kavargatta a levest.

-Aranyos vagy de nem vagyok éhes. Mond csak szűz vagy?  -Iruka majdnem el ejtette a dobozt.

-HOGY TESSÉK!? -Akadt ki. -Miért kérdezel ilyeneket!?

-Én már nem vagyok az. -Hátát neki döntötte a falnak.

-Hűű micsoda meg lepetés. -Kapta be az első falatott.



 -Kapta be az első falatott

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.
Tanuló társ Onde histórias criam vida. Descubra agora