08:00
Bilinmeyen numara: "Yine sensiz bir sabaha günaydın.."
Bilinmeyen numara: "Hiç mi merak etmiyorsun beni?"
Bilinmeyen numara: "Tam tamına bir yıldır aralıksız hergün sana yazıyorum"
Bilinmeyen numara: "İnsan biraz merak eder yahu!"
Bilinmeyen numara: "Her neyse akşamdan kalmayım zaten yine yazarım ben sana:)"
22.00
Bilinmeyen numara: "Eee ne yapıyorsun?"Bilinmeyen numara: "Hadi ama ne işin olabilir ki"
Bilinmeyen numara: "Sıkıldım ama ben :/"
Bilinmeyen numara: "Ben yine bir yıl boyunca her gün yaptığım şeyi yapayım"
Bilinmeyen numara: "Bu gün ne yaptım biliyormusun??"
Bilinmeyen numara: "Benim ki de soru demi tabi bilmezsin sen beni bile bilmiyorsun ki :D"
Bilinmeyen numara: "Bugün çok yorucuydu"
Bilinmeyen numara: "Benim değerimi kimse bilmiyor biliyormusun"
Bilinmeyen numara: "O kadar başarılıyım, güzelim daha ne olsun xd"
Bilinmeyen numara: "Hani sana iki ay öncesi mesajlarımda anlatmıştım benim bir tane gıcık mı gıcık yavşak bir patronum vardı."
Bilinmeyen numara: "Heh o angut benim değerimi anlamıyor ben olmasam o iş yeri batmıştı be!"
Bilinmeyen numara: "Bak yine gece gece sinirlendim. Keşke sen benim patronum olsaydın çok güzel olmaz mıydı;)"
Bilinmeyen numara: "Şimdi düşündüm de çok güzel olurdu demi Cihangir"
Bilinmeyen numara: "Seninle çok güzel patron çalışan ilişkimiz olurdu belki daha sexy alev alev;)"
Bilinmeyen numara: "Canım çok sıkıldı yorgunum ve sen de cevap vermiyorsun :("
Bilinmeyen numara: "Belki duş almak güzel olabilir... görüşürüz Cihangir yani patron;)"
22.45
Bilinmeyen numara: "Nasıl rahatladım bilemezsin xd"
Yıldızı parlatmayı unutmayın lütfen:)
Bölüm hakkındaki yorumlarınızı bekliyorumm. Bu arada bölümler bu kısalıkta devam etmeyecek bilginize!
Diğer bölümü bugün atacağım oy ve yorumları unutmayın yeterki;)Bu arada hala beni takip etmeyen varsa bölümler hakkında kesitlerden haberdar olmak istiyorsanız takip edebilirsiniz...
Kucak dolusu sevgiler🍷(♡♡)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PATRON | Yarı Texting (Devam Ediyor)
FantasyYetişkin içerik!!! ***** Bilinmeyen numara: "Bugün siyah giyinmişsin." Bilinmeyen numara: "Ne isterdim biliyormusun?" Bilinmeyen numara: "O düğmeleri teker teker yavaşça ellerimi kaslı vücudunda gezdirerek açmak isterdim." Bilinmeyen numara: "Ya sen...