"Aynen söylediğim gibi"Kulağıma gelen ses ile ağırlaşmış göz kapaklarımı araladım başımda öyle bir ağrı vardı ki beynim yerinden çıkıyordu bildiğin.
Tutulmuş boynumu elimle masaj yaparken nerede olduğumu anlamaya çalışıyordum
Siktir!
Hızla oturduğum yerden kalktım. Ben Cihangir'in evin de mi uyumuştum en son bana içki vermişti
Aklıma düşen anılarla içtiğim bardağa baktım. Şükürler olsun ki rüyadan ibaretmiş hepsi çünkü bardağım yarıda duruyordu.
"Uyanmışsın sonunda"
Yan tarafımdan gelen sesle o tarafa döndüm
Cihangir giydiği siyah takım elbisesiyle karşımdaydı
"B-ben özür dilerim nasıl oldu bilmiyorum o yorgunluğun üstüne-"
"Önemi yok ben şirkete geçiyorum iki saate odamda ol" diyerek salondan çıktı ardından da kapının sesi kulaklarıma gelmişti zaten.
Derin bir nefes aldım olanlar çok şükür ki rüyaydı yoksa olacakları ben bile tahmin edemiyordum.
O kadar yorgunluğa oturduğum yerde uykuya kalmıştım demek ki. Koltuğun üstündeki çantamı elime alıp lavaboya doğru adımladım elimi yüzümü yikadiktan sonra elbisemi giyip acilen eve gitmem lazımdı.
******
Sonunda eve gelmiş güzel bir duş almıştım başımdaki ağrı ilaç ile hafiflemişti. Kıyafetlerimi üzerime geçirip evden çıktım yarım saatim kalmıştı çünkü.Taksici amcaya parasını uzatıp araçtan indim.
Odama girmeden önce Cihangir'in odasına doğru ilerledim ne diyecekti acaba
"Gel" kapıyı açıp içeri geçtim
"Dünkü hazırladığımız dosyaları sırasına göre arşivle kopyalarını çıkartıp gmailden Feride Hanıma gönder"
Bilgisayardan kafasını kaldırmadan konuşmuştu
"Başka bir isteğiniz"
"Bugünlük bunları bitirsen yeterli sonra evine geçebilirsin"
Onaylayıp daha fazla odada kalmayarak işlerimin başına geçtim, bugün farklı bir hava vardı üzerimde yorgun hissediyordum sanırım hastalığım yaklaşıyordu.
Günün geri kalanını işlerimi hızlıca yaparak geçirdim ardından da eve geçmiştim Cihangir'in daha görmemiştim sanırım şirketten çıkmıştı. Naz da görünürde yoktu neredeydi acaba
22.00
Ahu: "Eee nasılmış benim patronum"
Ahu: "Ben birazcık seni özlemiş olabilirim"
Ahu: "Sen beni hiç özlemedin mi ben seni çok özledim"
Ahu: "Ay böyle bir video var biliyo musun?"
Ahu: "Bir küçücük Ahucuk varmış Cihangir'ini çok çok özlemiş"
Ahu: "Aaa olmuyor ama böyle kendi kendime konuşuyorum bildiğin"
Ahu: "Sana ilk yazdığım zamanları hatırladım xd"
(Patron çevrimiçi)
Patron: "Hiç yeri ve zamanı değil Ahu sonra"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PATRON | Yarı Texting (Devam Ediyor)
FantasíaYetişkin içerik!!! ***** Bilinmeyen numara: "Bugün siyah giyinmişsin." Bilinmeyen numara: "Ne isterdim biliyormusun?" Bilinmeyen numara: "O düğmeleri teker teker yavaşça ellerimi kaslı vücudunda gezdirerek açmak isterdim." Bilinmeyen numara: "Ya sen...