Medya: Amber Komori.
"İnsan farkında olmadan bir hata yaptığında, kendisini dünyanın en kötü insanı olarak görebiliyor."
~ ══════ ∘◦❁◦∘ ══════ ~
Sabahın erken saatlerinde, sesi kafamın içinde yankılanan alarm sayesinde -istemeyerek de olsa- gözlerimi açmıştım.
Yanı başımda duran komodinin üzerinden, hâlâ çalmaya devam eden telefonumu aldım ve 'kapat,' tuşuna bastım.
Beyaz pikeyi üzerimden attım ve ayaklarımı yataktan sarkıttım. Hızlı adımlarla odamdan çıktım ve banyoya doğru ilerledim.
Banyoda yüzümü yıkadıktan hemen sonra, havluyla yüzümü kuruladım ve yerine astım. Banyonun kapısını ve ışığını da kapattıktan sonra, hızlı adımlar ile tekrar odama döndüm.
Yatağımın karşısında bulunan beyaz gardırobun kapaklarını açtım ve askılıkta asılı olan okul kıyafetimi elime aldım. Ardından kapakları kapattım.
Üzerimdeki pijamaları çıkardım ve beyaz gömleğimi giydim. Gömleğimi giydikten sonra çorabımı, siyah eteğimi ve ceketimi giydim.
Üniformamı giymeyi bitirdiğimde, bugünün ders programına göre çantamı düzenledim. Saçımı yapıp, yatağımı da düzelttiğimde, okula gitmek için hazırdım.
Çantamı elime aldım ve odamdan çıktım. Hızlı adımlarla merdivenden indim ve mutfağa doğru ilerledim. O esnada annemin, mutfakta benim için bir şeyler hazırladığını gördüm.
Mutfağa girdim ve bir sandalyeyi çekerek oturdum. "Günaydın anne."
Annem, hazırladığı ufak bir tabağı masaya koydu ve yanımdaki sandalyeyi çekerek oturdu. Gülümsedi ve, "Sana da günaydın kızım," diye yanıt verdi.
Bir şey söylemedim ve önüme döndüm. Kahvaltılıklardan birkaç tanesini ağzıma atarak, kahvaltımı yapmaya başladım.
* * *
Kahvaltımı yaptıktan sonra dişlerimi fırçalamış ve birkaç dakika içinde ayakkabılarımı giymeye başlamıştım.
Genkanda ayakkabılarımı giyerken, telefonumun çaldığını duydum. Hızla ayakkabımı düzelttim ve doğrularak ayakkabılıkta duran çantamdan telefonumu çıkardım.
(Genkanın ne olduğunu bilmeyenler için açıklayayım: Genkan, Japonya'da evin içine ayakkabı ile girebildiğiniz bir kısım. Yani, ufak bir giriş alanı gibi de düşünebilirsiniz. Genellikle ayakkabılar bu kısımda giyiliyor ve -genkan hariç- evin başka bir yerinde ayakkabı ile gezilmiyor. Kafanızın karışmaması için aşağıya bir resim bırakıyorum.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•~Hold My Heart | Diabolik Lovers~•
Fanfiction[Kapak fotoğrafının editi bana aittir, çalmayınız!] Siz daha önce yaşadıkları yüzünden kendini sürekli olarak suçlayan bir kız gördünüz mü? O suçluyordu... Kendisinden nefret ediyordu. Onun kendisini sevmesini her şeyden çok istiyordu ama bilmediği...