•~Tanıtım~•

294 36 170
                                    

Yayımlanma tarihi: 23.08.2021

Başlamadan önce, okuduğunuz tarihi buraya alayım.

İyi okumalar! 💚

~ ══════ ∘◦❁◦∘ ══════ ~

'Ben, neden diğerleri gibi değilim? Hiç kimseye bir kötülüğüm dokunmazken, neden sürekli dışlanıyorum? Neden herkes benden nefret ediyor?'

"Benim ne suçum vardı?"

Gözlerimden yaşlar akarken, tanıdık bir ses beni böldü.

"Yine ayna karşısına geçmiş, kendini sorguluyorsun, değil mi?"

Aynadan onun yansımasını gördüm. Üzgün bir şekilde ona doğru döndüm.

"Beni hiçbir zaman sevmeyecek o, öyle değil mi? Beni ne o, ne de herkes... Kimse beni asla sevmeyecek."

Kızgın bir edayla lafımı böldü. "Yui! Lütfen saçmalama. Ailen var, ben varım. Nasıl seni sevmeyen kişiler yok? Başkaları seni sevmiyor diye kendini boşuna üzemezsin."

Yanaklarımdaki yaşları elimin tersiyle sildim. "Haklısın, ama onun beni sevmesini her şeyden çok isterdim."

Arkadaşım derin bir nefes aldı. "Sakin ol, Yui. Madem onun, seni sevmesini bu kadar çok istiyorsun, o hâlde sana yardım edeceğim."

Ağlamaktan kızarmış olan gözlerim şaşkınlıkla açıldı. 1-2 dakika sonra istemsizce gülümsedim.

"Gerçekten mi? Bana yardım mı edeceksin?"

Başıyla onayladı.

"Evet, sana yardım edeceğim. Ama bu tarz bir şeye girmeden önce, sana sormak istediğim bir soru var. Onu etkilemek istiyorsan, hayatında biraz değişiklik yapman ve risk alman gerekebilir. Bu dediklerimden sonra, bunu yapmayı gerçekten istiyor musun?"

Başımı aşağı yukarı salladım.

"Evet, her şeyden çok istiyorum ve ne yapmam gerekiyorsa yapmaya hazırım."

Devam Edecek...

~ ══════ ∘◦❁◦∘ ══════ ~

Eveet, yeni hikayemiz hayırlı olsun! 💚

Şunu da belirtmeliyim ki, kitapta tanıtımın olduğu bir kısım yok. Yani benzer bir kısım bulunuyor fakat buradakinin aynısı değil. Okudukça ne demek istediğimi daha iyi anlarsınız zaten.

Bölüm hakkındaki düşünceleriniz neler?
Buraya yazmayı unutmayın! 💘

Sizleri seviyorum! 💞

Diğer Bölümde Görüşmek Üzere!

•~Hold My Heart | Diabolik Lovers~•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin