4.Bolum

10 0 0
                                    

   Neyseki eve geldik kocaman villaydi çok guzeldi kapida zeynep ve deniz bizi karsilamak icin disarida bekliyorlar.Derya teyzemin çocukları zeynep 16 yasinda   kısa boylu esmer kıvırcık saçları var gozleri siyah ve zayif bir kiz yuzu çok guzel yuvarlak onunla vakit gecirmeyi cok seviyorum cunku o cok kibar bir kiz.Deniz abimden sonra anlattığım tek erkek benimle yasit 17 yasinda  dert ortağım diyebilirz gozleri mavi  hafif sarışın uzun boylu biraz iri yapili sempatik biri...
       Hepimiz iceri girdik bavullarimizi hizmetci fatma teyze aldi ve teyzem"kizim senin icim oda hazirlatmistim hadi sana odani göstereyim"dedi.Bende yorgun bir sekilde teyzemi takip ediyordum ve "odan burasi mihrimah yerles biraz duş al yat dinlen aciktiginda fatma ablana seslenmen yeterli."dedi ve beni öptü gitti.Bende geniş penceresi olan geniş yatagi  beyaz
dolabi hatta kendime ait banyom bile vardi biraz odayi inceledikten sonra banyo yaptım üstümu giyinip camin onundeki kelebekli koltuğa oturdum uzun uzun manzaraya baktim odaya zeynep girdi ve "mihrimah canım ben yemek yiyecem gel berarber yiyelim "dedi.el ele tutusara merdivenlerden aşağı indik yemekler hazırlanmisti bile ben "zeynep annen baban nerde ? dedim o da"annem malum sirkette patron yogun çalışıyor babamda şirkette ha deniz de spora gitti "dedi.
Çok açıkmistim hızlı hızlı yedim.Ve zeyneple oturma odasina geçtik.
Çok genis bir oturma odasiydi  çok luksdu hersey ayni dizilerdeki gibi ne guzel şimdi annem abimde olacak diye soyleniyordum ki zeynep"mihrimah sen televizyonu ac izle bir isteğin varsa  fatma ablaya seslen benim fizik yazılım var ona calisacam."bende"tamam sen git çalış iyi çalışmalar. "dedim ve kanallari gezmeye basladim canım cok sıkıliyordu yukari çıkıp odama gectim ve annemi aradim annem acmadi abimi aradım telefonu kapaliydi sanki terkedilmiştim.
     

Terkedilmiş kalpWhere stories live. Discover now