7.bolum

9 0 0
                                    

       Yeni okuluma  gidecektim.Tabi hiç hevesli değil  kalkip elimi yüzümu yikadim. saçlarımı tepeden baglayip okul forması yerine annemin bana hediye olarak aldigi gece mavisi gömleğimi giydim bide lacivert kotumu beyaz cantami alip ve birkac makyajdan sonra aşağı indim.
Deniz ve zeynep kahvaliyi coktan yapmislardi bende domates ve salatalik atip çay içip kakltim bahceye çıktım bizimkiler bahçede servis bekliyorlar galiba yanlarina gittim  servisde o sirada geliverdi hemen bindim cam kenarina geçip muzik dinlemeye başladım
       okul yakındı neden eniştem servis tutuyoki yuruseler nolur ki aman banane zenginlik böyle bişey demek...
     izmirin en iyi kolejilerindenmis gercekten oyle  cok moderin bir okul neyse deniz benim sinifima goturdu ayni sinifta degiliz tabi  sinifa girdimde herkes kendi havasindayidi ben de boş soraya oturdum yanıma ne gelen vardi nede giden deniz de zaten hemen birakip gitti işi varmış  bende herkesi suzuyordum..Yanıma orta boylu sari sacli gözlüklü bir kiz geldi bana "naber"dedi bende "iyim adim mihrimah"dedim"benim adimda "buse"dedi.sonra onun en yakin ayrica sıra arkadaşı geldi "benim adimda neziha"dedi bu   kizde zayif kisa kahverengi sacli tatli bir kizdi.ikisinide cok sevmistim. Hemen kaynasiverdik.Neyseki 5.dersdeydik tenefuse ciktik kizlarla onlar kantinden bişey aliyordu bende kenar da erkeklere bakiyordum.Aralarinda barışı gördüm dün aksam beni aramışti.Biraz  goz goze geldik ben azda olsa utanmistim.Okulun ağaçların olduğu yere gecti beni yanina çağırmak için bagirip duruyordu bende duymamis gibi yapar kurtulurum derken kizlar "mihrimah sana diyo galiba bi bak istersen"bene "bana mi diyo hic duymamisim ben bir bakip geleyim"diyip yanina gittim.Barış"napiyosun mihrimah"
bende"ne munasebet canım  ne bagirip duruyosun alhalah"Barış"goz goze gelirken oyle demiyosun ama " bende "hicde bile gozum dalmis oylesine hem sen beni kesiyordun"baris"evet kesiyordum mihrimah seni gorunce kalbim çıkacak gibi çarpıyo"bende gulerek"ukala aman kalbine sahip çık  yoksa kalbin olmadan nasil yaşarsın" dedikten sonra güldük zil çaldı. .Onun sınıfı ust kattaydi benimki aşağıda siniflara gittik.Vakit hizli gecmisti hepimiz servise binip eve gittik.Ben eve gelip banyo yapip zeynebin yanina gittim cok mutluydum
zeyneple konuştuktan sonra cep telefonum çaldı arayan kerem abimdi"alo abi"abim"mihrimah kisa kesecem abicim babam cezaevinden çıkmış dikkatli ol kinsenin yanina gitme kapatmam gerek."ben şaşırmıştim"alo abi abi alo....."diyebildim ancak icime kötü his burumustu.Asaga indik Teyzem eniştem deniz zeynep hep  birlikte yemege oturduk.Ya babam gelirse naparim diye düşünürken bahçeden sesler gelmeye basladi.....

Terkedilmiş kalpOù les histoires vivent. Découvrez maintenant