9..Bolum

7 0 0
                                    

        Otel odasina vardimizda kapiyi açtimda içeride aglamaktan gözleri şişmiş bir kadin gördüm babam "işte içerideki bayan senin gerçeğin"ben şarkindim nasil dercesine baktım  babamin yuzune babam"içeri gir ve artik yüzleş şu gerceklerle hadi"ben iceri girdim ve kapiyi yavaşça örtüm bayanin yanina yaklastim saclari benim gibi sapsari ama Kıvırcıkti gözleri Zümrüt gibi ama aglamaktan sismisti teni beyaz zayıftı ince bir sesle"iyimisiniz"dedim bayan kafasini kaldirip bana baktı"canim benim ay parçam güneşim mis kokulu ışığım biliyorum beni hiç affetmiceksin ama ben yinede soyleyecem ben senin doğran 5 yasina  kadar bakan  öz annen.."ben"ne! anlamadim saka mi bu yalan soyluyorsun eger sen beni buyutmus olsaydin şuan senin yaninda olurdum sana anne derdim.
"kizim melegim  ben seni bıraktım evet ama zorunda kaldım baban yoktu fakirdik ve ben 6sene kanserle mücadele ettim sana bakamazdi seni bıraktım da canimdan can gitti sana bir kerecik sarilmak koklmak istedim ama olmadi kanserdim."ben " nedicemi bilmiyorum asldinda bir kac bisey hatırlıyorum o fotaraftaki kadin annemin bana komsumuz diye soyledigi fotoraftaki kadin sendin adinida bahar demisti  bahar annemsin sen benim. "bahar annem kafasını sallayarak evet yapti bana oylebir sarildiki  icine kokumu çekti ve ben aglamaya basladim agzimdan yanlislikla"annem aglama artik "diyiverdim.bahar annem"şiittt tamam geçti sen benis istemesende ben hep seninle olacam kabimiz hep bir atacak ayrilmak yok."dedi bende"ben seni istemez olurmuyum mecbur kalmisin sen benim öz annemsin."bahar annem"tamam öyleyse melek kizim bugün esyalarini topla evimize  gidelim anne kiz bir vakit gecirelin sonra sen kararını verirsin kimle yasamak istersen onla yasarsin ben  bağrıma  taş basar fikrine saygı duyarim....

Terkedilmiş kalpTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang