A-2

77 11 1
                                    

Tamam Çoğu insanla iyi anlaşamam. Aslında... anlaşabilirim ama egoistin tekiler bu yüzden çevremde bulunan birkaç kişi haricinde kimsenin yanında değilim. Bilirsiniz lise grupları falan işte..Herneyse

BUGÜN

Üzerime o sıkıcı okul kıyafetlerini geçirdim -muhtemelen ikinci dönem değişecekti- bu sabah fazla enerjiktim Pazartesi sabahlerından beklenmeyecek kadar. Kardeşim sayılan Derin ile buluşup Ceren'in gelmesini birlikte bekledik.Derin yıllardır tanıdığım okul hayatımın ilk gününden beri birlikte olduğum sayılı arkadaşlarımdandı.Bana nazaran kısa boylu koyu kahveye çalan saçları vardı.Karakteriyse tam yanıma yandaş ;).Ceren ise sessiz ve idare eder bir kızdı aslında onunla bu yıl tanıştık okul kızlarından ilk arkadaşım denebilir.Ceren'in gelmesiyle birlikte okula ilerledik ve tabi ki kapının önünde beni bekleyen Yiğit'i görünce ikiside birden trip moduna geçtiler. Aslında bunu umursamadım çünkü Yiğit'i gerçekten özelmiştim.Hemen küçük bir sarılmanın ardından boynuna küçük bir öpücük kondurdum ve onun da beni öpmesine izin verdim.Bu çocuktan gerçekten hoşlanıyordum.Yiğit'le bir süredir bir birlikteliğimiz vardı. Siyah saçları kahverengi gözleri arada taktığı siyah çerçeveli gözlükleri ve o mükemmelliğe varan gülüşüyle o kadar tatlı ,şirin,yakışıklı ki... Ah tamam bu çocuk beni nerden sevdi bilmiyorum...İçeriye girer gimez bize doğru koşarak gelen Naz'ı görünce içimdeki neşe daha da arttı ve sarılmanın ardından arkadan gelen Selim ve Berk'i selamladım.Yiğit ilk başta Berk'e sinir olsada artık o kadar umursamıyordu bu yüzden bende rahatlamıştım açıkcası.Dersler bir bir geçerken tenefüslerde Yiğit'le ayrı geçirmek zorunda kalmanın buruk havasıyla öğle arasına vardık. Ama o kadar sıkıldık ki okuldan çıkıp biyerlere gitmeyi planladık yakınlarda bir bar tipi yer vardı buraya gitmekte sakınca görmüyordum çünkü Yiğit buranın müdaimiydi ve artık beni herkes tanıyordu.-yeni gelenler hariç- Yeniler ise talihsizlikle birlikte anlamış oluyorlardı. Çok çok nadir kullanıp kullanılmasına karşı olduğum sıgarayı Yiğit'in kullanıyor olmasını pek takmıyordum.Gerek görmüyordum da denebilir. Bir süre sonra kenmizi dans ederken bulmamız ayrı bir ironiydi. Yiğit bir süre biryere gitmişti anlam verememiştim ama döndüğünde nedeni anlaşıldı yabancı hoş romantik -hiç değilse o an için(&Ed Sheeran-Thinking Out Loud)- müzik çalmaya başladı ve çift olan olmayan herkes biriyle dans etmeye başladı -CEREN BİLE- O anın büyüsüyle şarkı her ne olursa olsun romantik gelirdi zaten.Yiğit'in gözlerindeki saf aşkı ve ateşi hissetmek insanı baştan aşağı etkileyen en güzel şeylerdendi.Yiğit'in sıcak nefesini boynumda hissediyordum ve sonra kulağıma fısıldayan 'seni seviyorum sözüyle bütün vücudum irkildi.Lanet Olsun...Bu çocuk beni deli ediyordu. Önce yanağıma sonra dudaklarıma değen dudakları beni nazikçe öptü.Kısa bir öpüşmeydi.Etrafın bizebakışlarından pek hoşlanmadığımı biliyordu.Kulağıma eğildi ve'sonra,Bebeğim' dedi.Evet,sonraydı tüm vücdumun tekrar irkilmesiyle ona sımsıkı sarıldım.Biz buyduk birlikte güçlü ve hoştuk ama kimse anlayamıyordu... Şarkı bittiğinde kendime gelmem uzun sürdü aşk sarhoşluğu dedikleri bu olsa gerekti bir hareketiyle olağanca şehvetle zevk alabiliyordum.

AnlaşılmazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin