💚Ep 3 💚

130 20 2
                                    

ဆေးခန်းအပြန်လမ်းတွင်......

Haechan ရင်တွေ တစ်ဒုန်းဒုန်း ခုန်နေမိသည်......
ဉီးရာ.. ဘာလို့ ဒီလောက်ချောမောနေပါလိမ့်..

Haechan ဉီးရင်ခွင်ထဲကနေ ဉီးမျက်နှာလေးကို မော့ကြည့်နေမိသည်......
Taeil ကတော့ သူပွေ့ချီလာသော ကောင်လေးက သူ့ကိုငေးကြည့်နေတာ သူသိပုံမပေါ်

တစ်နေရာရောက်တော.....
"ကလေး ဒီခုံလေးမှာ ခဏထိုင်ပြီး ကိုယ့်ကိုစောင့်နေနော် "

Hachan ကို ရက်ကွက်လမ်းဘေး က ခုံတန်းလျားလေးပေါ် ချပေးထာခဲ့ကာ ပြောပြောဆိုဆိုနှင့် ထွက်သွားသည်

ခဏကြာတော့ဉီးပြန်ရောက်လာသည်...
လက်ထဲမှာ လည်းအထုပ်ကြီးတစ်ထုပ်....

Taeil က Haechan အား ထို အထုပ်ကို လှမ်းပေးရင်း....

"ကလေး စားဖို့.မုန့်တွေ...Dr ပေးတဲ့ ဆေးမှန်မှန်သောက်နော်ကလေး....."

"ဟုတ် ဉီး... "
Taeil က Haechan ခေါင်းလေးကို အသာအယာပွတ်ရင်း ပြုံးပြသည်....
ဉီးရာ.....အ့လိုကြီး....မပြုံးပါနဲ့လားဗျာ
Haechan ရင်တွေ ဗလောင်ဆူနေပြီ....😭😭

Taeil. .. ..Haechan  ရဲ့ အိမ်ထိ လိုက်ပို့ပေးတော့ Haechan Dad နဲ့ Mom က အိမ်မှာစိတ်ပူနေကြလေရဲ့ Taeil က အကြောင်းစုံ ရှင်းပြတော့....လမ်းသွားတာ ရှပ်ပြာနိုင်ရကောင်းလားဆိုပြီး  Daddy Taeyong က အနားမှာရှိတဲ့ ပန်းအိုးနဲ့ ပစ်ပေါက်မယ် လုပ်လို့ Taeil ဝင်တားရသေး......

Taeil အိမ်ပြန်ရောက်တော့ ၈နာရီ ခွဲနေပေပြီ

"ဟင် ဉီးငယ် ပြန်လာပြီလား ဘယ်တေသွားနေတာလဲ "

စာလုပ်နေသော Jisung က ေမးရင်း Taeil ကို ပြေးဖက်လိုက်သည်........

"ချာတိတ်တစ်ယောက် ဒဏ်ရာရသွားလို့ ဉီးငယ် ဆေးခန်းလိုက်ပို့ရင်းကြာသွားတာ...."

"aww ဉီးငယ် ညစာရော စားပြီးပြီလား..."

" ပြီးပြီ Ah Sung ရဲ့ အပြင်မှာ စားလာခဲ့တယ်Ah Sung လေးမအိပ်သေးဘူးလား..."

"D လေ့ကျင့် ခန်းလေးပြီးရင် အိပ်ပြီ...."
(Haechan တို့နဲ့များကွာပ စာမြင်ရင်အိပ်ငိုက်တာ....🥴)

" ညဉ့်မနက်စေနဲ့နော် Ah Sung လေး ဉီးငယ် တော့နားပြီ..... Good night "

"Good night ပါဉီးငယ် Sweet Dream ပါ "
**********************************
Haechan တစ်ယောက် တော်တော်နဲ့အိပ်မပျော်နိုင်......အိမ်မယ်လို့ စဉ်းစားတိုင်း မျက်လုံးထဲ ဉီးကိုမြင်ယောင်လာသည်...

ဦးမှမချစ်ရင်ဟယ်ချန်းနီလေးရူးပြီ🤗(Complete)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora