-Buna dimineata.spun spre rege zambind.
-Cineva e plin de energie!spune acesta chicotind.
-Da!De abia astept sa va ajut azi.
-Minunat!Ce ai spune ca mai intai sa imi dai cate o fusa de pe birou?
-Sigur.apun mergand spre acesta,luand o foaie si inmanandu-i-o.
Asa am continuat pana acesta le-a terminat,usor acesta le-a presat ceva colorat pe ele dandu-le ceva special pe aceea hartie alba.
-Urmeaza-ma!spune ridicandu-se de la birou.
Am iesit din biroul sau,luand-o la pas pe hol.
-Regele meu!un soldat vine la acesta.Orfelinatul cu nr.12 a ramas fara provizii!
-Faceti rost de mai multe.Luati cat mai mult pentru a avea ce sa manance.Sunt o multime de orfani acolo.
-Da,regele meu!
Wow!Se pare ca e o persoana destul de buna si placut de cei din regat.Nu ma mir ca e asa de popular.Totusi nu am vazut sau auzit sa aibe vreo sitie sau copii.
-Scuzati-ma daca sunt bagacios,dar nu aveti vreo sotie?Sau copii?
-Nu.Nu am sotie si nici copii,de ce ai crede asta?
-Oh!Oai aratati destul de chipes,iar cum sunteti un rege iubit de oamenii dumneavoastra,ma gandisem ca a-ti gasut femeia speciala in viata dv.
-O nu!spune razand.Sa spunem ca am gusturi duferite.
-Diferite?intreb confuz.
-Da.spune apropiindu-se extrem de aproape de mine.Ca de exemplu...tu!Imi pari interesant,adorabil si pot apune ca te-aș manca tot.
-M-manca?!spun speriat.
-Haha.Glumesc la faza de a te manca,dar nu spun ca nu ma atragi.
Regele sa fie atras de mine?!Nu!Mama a spus ca masculii se atrag de noi link-sii pentru producere.
-Nu vreau sa fiu fara respecte,rege,dar dv ma vreti pentru ca va atrag sau pentru altceva.
Acesta ma privit bine,ca sa imi zambeasca lasandu-mi aproape grija deoparte.
-Normla ca sunt atras de tine.spune mana sa atingand-o usor pe a mea.Cine nu ar vrea o prajiturica asa dulce ca tine?Eu unul da!
O sa o i-au ranza,cum poate spune asa de simplu?
CITEȘTI
What's in my heart? Yaoi
RomanceInterzis homofobilor! Cititi pe propia raspundere! Daca nu iti place nu cititi!