-Tati!spune fata luandu-l in brate.
-Scumpa mea!Stii ce panicat am fost?!
-Scuze,tati...
-Rege Yohan imi cer mii se scuze,atat in numele familiei noastre cat si in al fiicei mele.
-Nu e vreo problema.Dar stiti bine ca fiica dv. a incalcat legea regatului meu!Ca sfat,va rog sa ii scoteti fiicei dv. gandul ca ma voi casatori cu ea vreodata!
-C-cum?!Ce casatorie?spune regele Sun socat.
-Nu stiati?Fata dv. imi face curte de mult.Si numai eu stiu asta,multa lume stie.In plus faptul ca a venit aici tot penrru asta,mi-a insultat sotul.
-S-sot?!spune inapoi regele socat.
-Acesta este Kaya,sotul meu.Kaya,acesta e regele Sun,te rog sa faci o plecaciune,bine?spune Yohan zambind.
Am facut 2 pasi in fata,facand o plecaciune in semn de respect.
-Un link?!
-Ma bucur sa va cunosc,rege.Numele meu e Kaya.
-Asa e!confirma Yohan.
-Wow!Nu am mai vazut unul pana acum!
-Asteptam si un bebe.spune Yohan fericit.
Rusinat,amintindu-mi de ce sa intamplat aseara si ca chiar concepem o relatie adevarata,o familie,pot spune ca fata mea spune tot.
-Tata!De ce trebuie aa fie un animal?!
-Reina!Nu fii nerespectuoasa!Nu asa te-am educat!
-Dar-
-Un link e o raritate,iar noi trebuie sa le respectam existenta cu orice pret.
Acestia au mai povestit putin,pana sa facut timpul ca cei doi sa plece.Acum ca ma gandesc,inca nu mi-am gasit familia si imi e extrem de dor de ei.
-Yohan?
-Da iubire?
-Crezi ca imi voi gasi familia?
-Desigur!spune acesta increzator.
-Asa sper...
CITEȘTI
What's in my heart? Yaoi
RomanceInterzis homofobilor! Cititi pe propia raspundere! Daca nu iti place nu cititi!