Toti s-au pus in post de alarma,pregatiti de orice atac.O umbra se miscase destul de repede pe langa ei,in timp ce gardianul Jas il ajuta pe rege,aceasta umbra nu se oprea din a se apropia din ce in ce mai aproape de ei.Yohan sangera destul de mult,respiratia fiind fierbinte si grea.Il durea,dar trebuia sa fie tare,tresarind cand vazu ca oamenii lui erau la pamant se trezi cu un monstru negru in fata sa,ochii lui verzi il fascinau pe rege.Nu mai vazuse asa creatura in viata sa,chiar nu isi dadea seama ce e,era ciudata si greu de explicat.Monstrul il privii destul de profund,dar nu isi dezlipi privirea cand Jas strigase.
-Rege Yohan!
-Sunt bine,Jas..Ah!La naiba!
Monstrul adulmecase regele,lasand uimit pentru toti retragerea,aceasta capata alta forma,mai umana.Regele nu apucase sa vada cine e,deoarece din cauza sangelui abudent pierdut a lesinat.Laaand panica si confuzie pentru doua situatii.Cand regele isi revenii se trezi la caldura,cu bratul bandajat si cu 3 link-si langa el.Se ridicase destul de brusc scancind puternic din cauza durerii.
-Kaya...
Regele ii peonuntase numele sotului sau.
-Rege Yohan!spusese Jas langa el.
-Unde suntem?
-In pestera-
-Fiule...
Yohan tresari,privind spre sursa vocii uitata,dar totusi vaga de cunoscuta.Socat de persoana din fata sa,aproape ca a lesinat din nou,dar nu a facut-o doar lacrimile sale au iesit fara incetare.
-Tata!spune acesta luandu-l in brate.Traiesti?!Dar...Dar cum?!
-E o poveste pe care o voi spune mai incolo.Tu ce faci aici?
-Am venit sa gasesc familia sotului meu.Am ayzit ca sunt link-si aici...
-Kaya.spune o voce de femeie.
Yohan privii femeia care semana aproape izbitor cu sotul sau,un barbat ce o tinea in brate si un baiat aproape de varsta sa care il privea atent.
-E fiul meu!spune femeia plangand.E scumpul meu baietel!
-Shhh,Monica nu mai plange.spune barbatul ingrijorat.
-Familia și-a pierdut baiatul in padure,i-am gasit raniti si de atunci ii protejez.
-Gardienii mei l-au gasit,l-am luat langa mine si la un moment dat ne-am indragostit.spune Yohan rosiind usor,zambind gândindu-se la sotul sau.
-Cum?spun cei 4 uimiti.
-Regele si inaltimea sa astepata puiul sau puii!Inca nu se stie nimik de cati sau ce sunt.spune Jas.
-Baiatul meu e insarcinat?spune tatal lui Kaya socat.
-I-am promis ca ii duc familia de indata ce il gasesc,iar ei vor sta si vor lucra la palat ca sa ii protejam.
-Ca sa isi castige existenta...!spune tatal lui zambind.
-Asa e!
-Esti inca ranit,ne vom intoarce impreuna!
-Serios?
-Desigur!spune tatal lui imbratisandu-l.
Insfarsit dupa atatia ani poate sa isi tina fiul din nou in brate.
-Trebuie sa vad ce face Kaya...!spune Yohan agitat.
Acesta lua scrisoarea scriind ceva si sufland-o aceasta disparand.In regat,la castel,într-o camera usor atinsa de razele slabe ale soarelui dupa nori,unde Kaya statea plictisit,dar avea o senzatie de slabire.Pentru un link insarcinat,e diferit sa reziste mai mult de 3 ore fara partenerul sau de viata.Deoarece partenerul lui e sustinerea de care are nevoie,exact ca in basmele de alpha si omega,unde alpha rupe legatura cu omega ca respingere de perechi.Exact cam as ae si la link o slabire.Roland inceecase sa ii dea mai multe haine de al lui Yohan ca sa il.intareasca,dar din pacate mirosul disparea repede.Scrisoarea aparu in fata majordomului,deschizand,luand pixul scriind:"Imi pare rau inaltimea ta sa va anunt in asa momente.Dar nu stiu cat mai rezistam sa il facem pe inaltimea sa sa reziste fara tine.E slabit,de abia mananca.Va rog s ava grabiti cu expeditia dv.
->Roland".
Yohan primise scrisoarea,grabit vroia so ia la pas.-Nu putem acum!E intuneric!
-Kaya are nevoie de mine!spune tare si clar.
CITEȘTI
What's in my heart? Yaoi
RomanceInterzis homofobilor! Cititi pe propia raspundere! Daca nu iti place nu cititi!