-Nu mai putem continua,maiestate!Trebuie sa ne oprim!spune gardianul Jas.
Yohan privii cum ceilalti erau obosiți,se si intunecase asa ca era si timpul pentru un loc de odihna.
-Ascultati!Sa cautam o pestera pana dimineata,vom face locul acolo si caii vor sta si ei mai la caldura.Cine vede cumva bete pentru a face un foc,sa le ia cat de multe se poate.
Au mers vreo 5 minute pana au gasit o pestera unde s-au instalat si au facut un foc.Caii au fost hraniti si deja pusi paturi pe ei pentru ai tine de cald.La fle si restul si-au facut locul,adoemind bustean.Intre timp la castel,Kaya se simtise putin rau,dandu-se jos din pat,fugi spre baie dand afara tot.Roland cum adormise pe canapeaua pusa special pentru el,adusa de Yohan,ca il vegheze pe Kaya noaptea,sa treizt din cauza zgomotului.De indata fugi spre baie,observand link-ul deasupra toaletei dand tot.
-O Doamne!Inaltimea ta!Sunteti bine?
-Da...Imi e rau doar!spune acesta cu respiratia grea.
-Veniti sa va odihniti,va voi da un pahar cu apa.
Usor sustinut se Roland,acesta a ajuns la pat,a luat borcanasul cu apa tornand in pahar plasandu-l lui Kaya.Acesta da paharul pe gat dintr-o data,lasand cateva respirații grele printre buzele rosiatice.
-Mai bine?
-Putin...As vrea o haina de al lui Yohan,ma va ajuta.
Roland a mers de indata spre dulap,luand unul dintre hanoracele lui lasand ca micul Kaya sa adoarma fara probleme.Dimineata a sosit cumva,deja ca soarele sa rasara,Yohan si ceilalti au pornit la drum,aproape dand peste o capcana de ursi!Din contra,unul dintre caii gardienilor aproape a fost prins de un picior d eo capcana cu dinti ascuțiti.
-Capcana e mare,suntem aproape regele meu.
-Sa continuam!Fiecare sa aibe grija pe unde merge!Va fii riscant pana in varf.
Nu mintise,plin de capcane erau plasate peste tot,unii dintre oameni au fost pusi de rege sa ramana acolo pana se intirc ei cu ceilalti link-si.Nu vrea sa riste sa piarda vreun cal sau un om de al sau.Asa ca a fost insotit doar de gardianul Jas si inca 6 gardieni,care usor se deplasau in sir indian.De undeva de nicaieri la un moment dat,o sageata se infipsese in bratul lui Yohan cazand de pe cal lasand harmalaie in jur.
CITEȘTI
What's in my heart? Yaoi
RomanceInterzis homofobilor! Cititi pe propia raspundere! Daca nu iti place nu cititi!