-Wooow!Nu am mai fost nuciodata in astfel de loc.Cum se numeste?
-Aceasta se numeste "Piata".Dar exista si magazinele unde poti sa iti iei lucruri.
-Care e diferenta?spun confuz.
Nu e tot una?
-Piata este unde fructele si legumele se vad!Iar la magazine poti gasi ca si cafenea,cofetarie,brutarie,haine, carne si alte mezeluri si tot asa mai departe.
-Si aia ce e?spun spre un loc ciudat.
Raman putin in uimit atunci cand il aud pe rege cum rade.
-E un magazin de plusuri.
-Plusuri?spun uitandu-ma fascinat.
-Aha.Acel magazin aduc ursuleti,catelusi si orice alt animal sau model care sunt facute din ceva pufos si moale.Haide!spune tragandu-ma de mana.
Il urmaresc in liniste,acesta deschide usa lasand la vedere un o multime de plusuri.
-Regele meu!Poftiti!spune o femie dedtul de inalta.
Era frumoasa,era o pisica ca specie si dupa coada ce i se misca e moarta dupa rege.
-Buna ziua.As dori sa i-au ceva plusuri pentru sotul meu.spune regele zambind.
Sot?Ce sot?Parca a spus ca nu e casatorit,ca nu are pe nimeni.Atunci,de ce sot vorbeste?
-Oh!spune femeia surprinsa,coada ei lasandu-se in jos.
-Dragule!ii aud vocea regelui.Alegeti cate vrei!
Am ramas socat cand acesta mi sa adresat mie,am zis ca poate nu vrea ca fata sa se apropie de el daca stie ca e singur.Dar dupa mi-am amintit ca a spus ca are un interes in mine,dar asta trebuie sa fie o gluma.Nu?
-Serios?spun zambind.
-Desigur.
M-am uitat peste tot,dar nu mi-am ales nimik inca si nici nu imi atragea ceva atentia.Cand era gata sa ma dau batut un anume plus mi-a atras atentia.Era un rechin albastrui,fascinat de el l-am luat fara sa mai stau pe gânduri.
-Acesta!Pot?
-Doar acesta?spune uimit.
-Aha!
-Bine atunci!spune zambid.Dar de ce rechin?spune in timp ce plateste femeii.
-Imi aduce aminte de tine!spun fericit.
Am tresarit cand acesta sa inecat,aproape auzind cum femeia ai garda pufnise usor in ras.
-Chiar asa de mult semăn cu acel peste lipicios?spunr avand o figura ciudata pe fata.
-Aha.Asta imi place la acel plus,e exact ca tine.
Acesta ma privit putin,am observat cum privirea merge pe femeie urechiile fiind rosi.Poate ca e rusinat de femeie si o place,de aceea roseste.
CITEȘTI
What's in my heart? Yaoi
RomanceInterzis homofobilor! Cititi pe propia raspundere! Daca nu iti place nu cititi!