-I sa intamplat ceva?!spune fratele lui ingrijorat pentru fratiorul sau mai mic.
-Are nevoie de mine,faptul ca nu sunt acolo il slabeste.
-Un link are nevoie de perechea sa,e ca si un proces de cuibarire atunci cand e in timpul sarcinii.spune mama lui Kaya.Nu putem pierde vremea,mai mult de 2 zile un link nu revista.
-Pana maine e a treia zi,iar daca mai mergem mai ne va mai lua inca una...
-Atunci voi face un portal.spune tatal lui Yohan,fostul rege.
-Portal?spune Yohan confuz .
-Noi demonii putem sa ne teleportam sau sa creiam portaluri.Te voi invata si pe tine din moment ce esti si demon.In plus am de recuperat ani,deoarece am lipsit.
-Sa mergem atunci!Stai!Mai am gardieni mai jos la poalele muntelui!
-Voi merge eu sa ii iau!spune Jas fugind calare spre iesirea din pestera.
La un timp au ajuns cu toti,tatal lui Yohan,pe nume Lorenzo a deschis un portal,trecand cu totii prin el,direct in curtea castelului.Yohan a luat-o la fuga,normal ca si cei 4 dupa el.Usa se tranti de perete facandu-l pe Roland aproape sa il scape pe Kaya care ii era rau.Yohan fugise luandu-l in bratele sale,sarutandu-i fata si buzele.Il sitean bine strans in brate,posesivitatea deja ii era activata,nu lasa pe nimeni sa se apropie.
-Nu va apropiati!Faptul ca au foat despartiti rezulta posesivitate si agresiune fata de partener,dar atat si de cei din jur.spune Lorenzo.
-E de rau?spune tatal lui Kaya,Ken.
-Chiar daca fiul meu nu e un demon complet,e destul sa poata sa isi activeze puterile si sa fie ca unul intreg.Pentru un demon partenerul e exact ca o proprietate pretioasa,iubirea pentru cineva cu sentimente reciproce e periculos.
-Iar faptul ca fiul nostru e un link e ceva in plus.
-O putere de dragoste ne mai vazuta!spune Lorenzo.
-Rege Lorenzo...!spune socat Roland.
-Ma bucur sa te revad prietene.
-Traiti!
-Da.Am de dat explicatii mai tarziu,acum sa ii lasam singuri!
Cei doi au fost lasati singuri,astfel Yohan slabi stramsoarea din jurul sotului sau pentru al privi.
-Yohan...
-Shhh...Sunt aici acum!Totul e bine!
Kaya zambi tinand mana sotului sau,fiindu-i dor de atingerea lui.Yohan privi mancarea calduta de pe masa,tinandu-si in poala iubirea si hranindu-l usor.
-De ce nu vrei sa mananci?spune referindu-se in timpul in care nu a fost el.
-Spune ciob...de oala sparta!Tu nu ai mancat de loc!
-De unde stii?spune surprins.
-Sunt sotul tau,odata ce ne imperechem cu partenerul nostru pentru totdeauna,putem sa ne dam seama de unele lucruri.E greu de explicat acum!
-O sa imi povestesti tu pe rand,acum sa dormim,maine iti vei vedea familia.
-Multumesc,dragule.Multumesc pentru tot!spune sarutandu-l usor.
CITEȘTI
What's in my heart? Yaoi
RomanceInterzis homofobilor! Cititi pe propia raspundere! Daca nu iti place nu cititi!