-Rege!Am primit un telefon din regatul Sun.Se pare ca prințesa Reina,a pirnit de mult spre noi.
-Si de ce primesc doar acum acest anunt,Roland?spun uitandu-ma printre hartii.
-Deoarece am primit recent apelul,regele meu.Nu stim de ce nu au anuntat exact cum a-ti cerut.
-Cei drept,printesa nu va scapa fara o vorba de la mine.spun serios.Se pare ca fetita aia inganfata nu are de gand sa se de-a batuta.Foarte bine!Te rog sa il chemi pe Kaya.
-Acum,maiestate.
Am oftat,de indata ce Roland a parasit camera,ridicandu-ma de la birou facandu-mi pasii auziti in incapere lasand sa se opreasca sunetul atunci cand am ajuns la fereastra,privind regatul.Chiar o urasc pe fetita asta,e atat de crescuta in puf incat se asteapta sa primeasca mereu ce vrea.Dar am si eu un plan in care sa lovesc 2 dintr-o lovitura.
-Ma-ti chemat?spune un micut Kaya dupa usa.
Ii fac semn usor ranjind,acesta venind exact ca un soarece speriat,ii pot observa chiar si coada cum ii e in alerta.Tot parul e de parca ia fost electrocutat,e totusi dragut in acest sens.
-Am nevoie sa ma ajuti cu ceva.spun facandu-l numai urechi.
-Sa va ajut?Cu ce as putea eu?
-O printesa din regatul Sun vine incoace neanuntata cu cateva zile.Trebuie sa ajunga in orice moment si cum a incalcat o lege in regatul meu,nu va scapa nepedepsit.In plus nu e decat o fetita razgaiata,as aca vreau sa te dai drept viitorul meu sot.
-Eu?!S-sot?!spune acesta tare si extrem de uimit.
-Aha!Te rog!Nu am de gand sa ii mai i-au copilariile ei de fiecare data.Normla ca ii voi trimite regelui Sun sa isi educe fiica.Dar pana acolo e nevoie de tine.Poti face asta nu?Macar pentru mine?Viitoarea ta iubire?
Acesta a rosit,dar pana la urma a fost deacord sa ma ajute.Ceea surprinzator mi-a facut corpul sa se relaxeze,dar si un sentiment placut.
Sooo~!Am o mica surpriza!Da mai jos👇!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Inca putin!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Esti aproape!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Am cautat sa fie "aproape"...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Aproape ca si-
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
PRSONAJELE PTINCIPALE!
Eeee?Eeee?Ce parere aveti?Cute,nu?Am gaist pana la urma ceva asemanator ca la coperta si am zis sa va fac o surpriza.Ca eu fac surprize din Paste la Craciun,nu?Vreau sa stiu daca va placut,astept comentariile si intrebarile de curiozitate.Raspund fara sa las pe nimeni in seen.Noapte buna si va pwp!❤❤❤
CITEȘTI
What's in my heart? Yaoi
RomanceInterzis homofobilor! Cititi pe propia raspundere! Daca nu iti place nu cititi!