Ceasul se auzea pe holul mare,pasii rasunau într-una,dinti se atingeau de unghiile regelui,stresul si nerabdarea se vedea perfect pe fata lui.Nu mai avea rabdare,stia ca trebuia s aintre si el,dar la cererea sotului sau a acceptat pana sa poata intra.Cand a venit timpul acesta fiind anuntat,a intrat direct,indreptandu-se spre situl sau luandu-l de mana.Yohan era mai panicat ca niciodata,iar Kaya se gandi ca daca acum e asa,ce va face cand va naste,pe de alta parte era adorabil cand se ingrijora asa pentru el.
-E totul bine,doctore?!spune Yohan ingrijorat.
-Totul e bine!Priviti aici!
Doctorul ii arata locurile unde se afla...
-Aici...si aici....si...
-5?5?!CINCI!spune socat si totodata fericit.
-Asa e!spune Kaya zambind.
-Dar unde incap toti in burtica ta mica?Va fii greu si obositor dar totusi amuzant.Mai facut cel mai fericit!Te iubesc!
-Si eu te iubesc!
Asa a si fost,restul au fost socati,tatal lui Kaya a lesinat,fratele sau a ramas pentru cateva minute complet pierduti,cand rsstul erau fericiti normali,dar dupa si regele Lorenzo și-a dat seama ca va avea 5 nepotei,va auzi cele 10 perechi de picioare fugind prin tot castelul.
Cu timpul s-au nascut si micutii fiind o nastere putin mai grea,fiind 5 a durat pana toti au venit pe lume.Maya a fost prima nascuta,fiind demon.Hinata un baietel voinic,avand ca specie umana.Teit un link adorabil cu trasaturi fine.Bella e umană dar pe jumatate link.Iar nu cel din urma pretiosul Nate,jumatate demon si jumatate link.Acesta e putin mai special,dat fiind faptul ca are ambele specii puternice.Cine stie,poate candva va fii cineva de care se lovi in iubire si va fii salvatorul si totodata perechea sa de viata.
Sfarsit!
CITEȘTI
What's in my heart? Yaoi
RomanceInterzis homofobilor! Cititi pe propia raspundere! Daca nu iti place nu cititi!