Kang kierowała się w stronę swojego biura. Była spóźniona do pracy. Jej budzik jak na złość zadzwonił pół godziny później.
Miała nadzieję, że szef tego nie zauważy. Nie lubił spóźnień. W dodatku często przechodził oboj jej biura.
Younah szła, szukając czegoś w międzyczasie w torebce. Nie zauważyła, że kogoś minęła.
-Oh. Younah- odezwał się znajomy dla niej głos. Zatrzymała się i odwróciła.
-Taehyung?- podszedł do niej.
-Byłem przed chwilą u ciebie w biurze z paperami, ale ciebie nie było- powiedział.
-Ah. Wybacz- zbliżyła się do jego ucha -Dopiero co przyjechałam- szepnęła.
-Spóźniłaś się?
-Cicho!- zasłoniła mu usta -Możemy pójść teraz do mojego biura i zająć się tymi papierami- oznajmiła. Kiwnął głową -No to chodźmy
Skierowali się do jej biura. Otworzyła drzwi i jako pierwsza weszła do środka, a za nią Kim. Zajęła swoje miejsce, kładąc przy tym torebkę na bok. Wskazała dłonią miejsce przed nią, a Taehyung podszedł.
-A więc o co chodzi?- zapytała.
-Chodzi o prezentację z nową grą. Chyba wiesz jaką?- spojrzał na nią przez papiery.
-Tak. Wiem. Ja i moi ludzie zajmujemy się tym- kiwnęła.
-Tak, więc... W prezentacji zauważono pare błędów i małe niedociągnięcia. W dodatku jest pewen akapit, który nie ma zbyt wiele sensu- położył spięte kartki na blacie. Kang wzięła je do rąk.
-Na pewno? Dawałam je do sprawdzenia Yoongiemu- powiedziała.
-Nie przychodziłbym tu, gdyby to nie była prawda- odpowiedział.
Przyglądała się podkreślonym na czerwono zdaniom.
-Hmmm... To jest nasza praca, ale coś mi nie pasuje. Yoongi bardzo dobrze się na tym zna i na pewno nie pominąłby takiego błędu- skomentowała -A to jest... Ten akapit w ogóle nie ma sensu- dodała.
-Musicie to naprawić do końca tygodnia. W piątek musicie to oddać - oznajmił, a ona kiwnęła głową.
-Dziękuję ci Taehyung. Możesz już iść zająć się swoimi sprawami. Ja to przejrzę i porozmawiam z Yoongim
-Powodzenia- skierował się do drzwi i wyszedł.
-"Grafika gry powinna być bardziej dziecęcą, aby przyciągnąć też młodszych graczy", przecież ma być to gra dla starszych graczy, "Zakupy w grze powinny zostać całkowicie usunięte"... Co to ma być? Ten akapit jest bez sensu... 28 też- skupiła się na czytaniu.
***
Po godzinie siedzenia nad prezentacją, podkreślając błędy i inne rzeczy. Jej nerwy powoli puszczały.
-Nigdy nie widziałam tak bezsensownej prezentacji! Jest w niej wiele błędów i zmian, o których nie było mowy! Prawie wcale nie przypomina tego, nad czym pracowaliśmy od miesięcy! Będę musiała porozmawiać z Yoongim na ten temat- powiedziała sama do siebie -Ciekawe czy szef o tym wie... Oczywiście! Przecież to wszystko sprawdza!- złapała się za głowę -Na pewno jest niezadowolony- powróciła do poprzedniej czynności.
CZYTASZ
The Worker × Kim Namjoon ×
FanfictionKang Younah - pracownik firmy gier, zarządca działu, jedyna kobieta na tak wysokim stanowisku, pracuje już w firmie od 3 lat. Kim Namjoon - szef firmy na pierwszym miejscu w Korei Południowej, jeśli chodzi o gry. Nie lubi spóźnień i jest bardzo uważ...