Rozdział 16

168 8 2
                                    

Znów nastał spokój. Younah nie ma dziwnych uczuć, że ktoś ją śledzi ani nic podobnego.

Była skupiona na pracy. Nagle zadzwonił jej telefon. Spojrzała na wyświetlacz.

-Hyejin?- odebrała -Halo?

-Younah? Mama. Jest w szpitalu

-Co? Znowu?

-Proszę Cię. Przyjedź. Mi nie chcą nic powiedzieć, bo mówią, że jestem zbyt poddenerwowana!

-Dobrze. Zaraz tam będę tylko szef

-Proszę!

-Czekaj na mnie

Rozłączyła się i wyłączyła wszystko. Wzięła swoje rzeczy i wybiegła. Pobiegła do biura szefa. Weszła do środka i podeszła do blatu.

-Jimin. Jest szef?- zapytała.

-Tak

-Mogę wejść?- kiwnął jej głową -Dzięki- zapukała do drzwi.

-Prosze!- weszła do środka- Younah?

-Szefie? Muszę wyjść teraz z pracy- powiedziała -Przyjdę później i zostanę po godzinach, aby odrobić ten czas, ale proszę mnie puścić

-Co się dzieje?

-Moja mama... Moja młodsza siostra dzwoniła i powiedziała mi, że mama jest w szpitalu. Muszę jechać, się dowiedzieć co z nią

-A twoja siostra nie może się spytać?

-Nie chcą jej powiedzieć. Jest roztrzęsiona- Kim spojrzał w bok -Szefie, proszę... Jeśli będzie źle... Może być to mój ostatni raz, kiedy zobaczę mamę, więc... Bardzo proszę- w jej oczach zaczęły zbierać się łzy. Namjoon przeniósł na nią wzrok.

-Jedź- powiedział krótko -Jedź- powtórzył.

-Naprawdę? Dziękuję bardzo- wyszła z pomieszczenia.

Namjoom uśmiechnął się pod nosem, ale po chwili posmutniał.

***

Younah wróciła do pracy, po spotkaniu z matką. Zajęła się swoją przerwaną pracą, ale jej myśli błądziły gdzie indziej.

-Skąd ja wezmę tyle pieniędzy?- łza spłynęła jej po policzku. Nagle ktoś zapukał -Proszę!- powiedziała, wycierąjc łzę.

-Wróciłaś?- odezwał się męski głos.

-Tak- usiadł na miejscu przed jej biurkiem.

-Wszystko w porządku?- zapytał.

Kang westchnęła i odsunęła się od komputera. Oparła głowę na dłoniach.

-Nie. Nie jest w porządku...- powiedziała -Moja mama potrzebuje jak najszybciej operacji, dzięki której jej się polepszy i będzie mogła chodzić, ale... Jest ona bardzo droga... Nie wiem skąd wezmę tyle pieniędzy tak szybko...- dodała. Kim przez chwilę się zastanowił.

The Worker × Kim Namjoon ×Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz