🍀 17.Bölüm🍀

4.6K 310 201
                                    

HEYOO BEN GELDİM :)

Nasılsınız umarım hepiniz iyisinizdir 

sizi  özledim :( 

12 k olduk uwu :)

daha sık bölüm atmaya çalışacağım fakat , okullar açılıyor ve ben 10 sınıfa geçtim ama 9 sınıf hakkında bir şey bilmiyorum konu çalışmam lazım, Anlayışınız için teşekkür ederim <3

İYİ OKUMALAR 🏵️





İçeri dalan kız ile şaşkınlığımı gizleyemedim. Ardından kapıyı kapatıp içeri  hızla adımladım . Kimdi bu kadın daha yeni taşınmaya karar verdiğimiz eve nasıl  destursuz gelebiliyordu? ve en önemlisi bu kadın neden Taehyung piçine şımarıkça aşkım diyebiliyordu ?. Taehyung yine bıraktığım gibiydi. kadının sesini duyunca yerinden sıçradı ve ayağa kalktı. Kadın  koşar adımla Taehyung'un boynuna atladı şuan o  kadının sarıldığı boynu kopartmak istiyordum. Mini kırmızı elbisesi ona  sarılınca daha çok açılmış ve  uzun ince bacaklarını gözler önüne sermişti. ' Y-yoona ?' Taehyung'un seslenmesi ile adını yoona olduğunu öğrendiğim kız Taehyung'a sarılmayı bırakmıştı , neredeyse dudakları birbirine değecek kadar yakındılar, bu görüntü karşısında midem  kasılmıştı

Hastaneden sonra bir nebze de olsa Taehyung'un değiştiğini ve bazı sorumluluklar üstleneceğini düşünmüştüm. Ama sadece düşünmüştüm , şimdi ise eskort olduğunu düşündüğüm kız ile gözlerimin önünde ona sarılıyordu  Taehyung yine  aynı tas aynı hamam gidiyordu, yaptıkları ve söyledikleri göz boyamaktan başka bir şey değildi , ve bende bu yalana inanmayı  seçmiştim.  Sarışın kızın şımarık sesi ile bir kez daha yüzümü buruşturdum ,' Taehyung seni günlerdir bekliyorum aşkım neden yanıma gelmiyorsun'  Ellerini Taehyung'un boynuna dolamış ve ona biraz daha yaklaşmıştı. Tahmin ettiğim gibi kız sadece bir orospuydu ben ise onunla boy ölçülemeyecek bir konumdaydım.  Taehyung rahatsız olmuş gibi  yerinde huzursuzca kıprandı ,  mahçup olmuş bir şekilde bana bakıyor ve ne tepki vereceğimi ölçüyordu.

Kollarımı göğüsüm de birleştirdim ve  hafifçe öksürdüm, öksürmem ile  sarışın  kız  başını bana çevirdi ve o iğrenç gözleri ile beni baştan aşağıya süzdü ' Ne dikiliyorsun orada gidip bize içicek bir şeyler getir ' demek Taehyung 'un sözlü olduğunu bilmiyordu , eh bizde gösterirdik o zaman.  Yavaş ama bir o kadar  sert adımlar ile onların yanına adımladım , boş olan evin içinde sadece zemine vuran ayakkabılarımın sesi dolduruyordu.  Taehyung'a doladığı kollarını  sert  bir şekilde çektim ' Ne yapıyorsun sen kendine gel , senin gibi bir hizmetçi parçası bana nasıl böyle davranmaya cüret eder sen benim kim olduğumu biliyor musun '    Benim Taehyungun sözlüsü olduğumu bilmediği gibi dünyaca tanınan bir tasarımcı  olduğumu da bilmiyordu.  Hafifçe güldüm ve onu baştan aşağıya süzdüm.

 Uzun   parlak sarı saçları  , beyaz teni ve koyu kahve gözleri ile  güzeldi. Altında mini kırımızı bir elbisesi vardı elbiseyi biraz inceledikten sonra kenarında olan küçük sembol dikkatimi çekmişti daha  dikkatli baktıktan sonra   elbisenin bana ait olduğunu anladım  ve hafifçe gülümsedim Genelde tasarımlarımı ben kendim çizerdim ve bana ait olduğunu belli eden küçük güneş  ve ay sembolü eklerdim kenarına. 

Hafifçe öksürdüm ve  yüzük olan elimi ona doğru uzattım , Taehyung ne yapacağını bilememiş halde bana bakıyordu ' Kendimi tanıtayım o zaman ben Jeon jungkook Taehyung'un nişanlısı ve giydiğininiz elbisenin tasarımcısı  aynı zamanda  şirketinin sahibiyim  siz kimsiniz ?' 

Karşımda duran kadın ne yapacağını şaşırmış bir şekilde bana bakıyordu ' B-ben Taehyung söylesene bir şey ' Taehyung girdiği transtan çıkmış ve yanıma gelip  kollarını belime dolayıp beni kendine çekti, fazlası ile yakındık bu yakınlık kalbimin sıkışmasına neden oldu , Açık kahve gözleri anlamadığım bir şekilde derince bakıyordu, gözlerinde kaybolmak istedim, yok olup orada yaşamak istedim.   Sarışın kadına bakmadan ' Sevgilimi duydun Yoona Jungkook benim nişanlım ve en kısa zamanda da müstakbel eşim olacak insan, Aslında bir açıklama yapacaktık ama sen erken duydun.' Sevgilim demek ona yakışıyordu, sevgilim demişti bana sahi Taehyung kimim ben senin için ? Daha önce de  söylediğin gibi mi yoksa ?

' Taehyung sen ne diyorsun hani sen evlilik insanı değildin ?' Taehyung gözlerini gözlerimden ayırmak istemiyormuşçasına derince bir iç çekti ve  sarışına  döndü ' Jungkook  benim için çok şey ifade ediyor sen ise benim için tek gecelik bir arzudan fazlası değilsin seni tek gece arzularken Jungkook'u her saniye arzuluyorum. Konu cinsellik değil saatlerce bacağında yatıp saçlarımı okşaması için her şeyimi verebileceğim biri o . Sende biliyorsun Yoona saçlarıma  dokunulmasından nefret ederim .' Sarışın kız  nefretle baktı bana sanki oracıkta beni öldürecekmiş gibi  , sinirle döndü arkasını ve kapıya  doğru ilerledi . Serçe kapanan kapı sesi ile irkildim. 

Taehyung ile yine aynı pozisyonda duruyorduk , rahatsız değildim aksine utanıyordum.  Kollarından kurtuldum. ' Sevgilim neden çıktın kollarımdan  ellerim incecik belinde oldukça güzel duruyordu ama ?' Böyle konuşması ile kızaran yanaklarım sanki daha fazla kızarması mümkünmüşçesine kızarıyordu. ' Sus Taehyung ne sevgilisi , bizim ne halde olduğumuzu unuttun galiba ?'  Yüksek bir sesle ofladı ' İki dakika hatırlatmadan duramıyorsun dimi'

'hm duramıyorum ' Gülümsedi. Daha önce hiç dikkat etmemiştim gülüşüne, Kalp şeklini alan dudakları oldukça kusursuzdu daha fazla dudaklarına bakarsam beni yanlış anlayabilirdi bu yüzden bakmayı kestim 

'Neyse hazırlan da dışarı çıkalım biraz işlerimiz var ' Yüzüne anlamsızca baktım ' ne işi ?' 'ilk önce bir basın toplantısı sonra seninle güzel bir akşam yemeği aslında ev yemekleri yemen gerekiyor ama evimiz yeni olduğu için pek bir şey yok ,  ben de pek anlamam bu yüzden beraber yaparız diye düşündüm ' Evimiz kelimesine takılmaktan çok ,  yeni kelimesine takılmıştım. Ev yeni ama gelen geçen durmuyor yalancı pislik  sinirlenmiştim şuan boğazını sıkmamak için zor duruyordum ' Kıyafetim yok ' Bilmiş bir şekilde  yüzüme baktı ' Sen baygınken jiminler senin eşyalarını getirdi ikinci katta solda giysi odan hazırlan ben bekliyorum seni sevgilim '  göz devirerek merdivenlere doğru adımladım 

I'm Pregnant / TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin