Heyo ben geldim |<3
Düzenlendi...🧸🤎
Up uzun bir bölümle geldim 😋
NASILSINIZ ?❤️❤️
Beni özlediniz mi ben sizi özledim... 2k olduk , tüm destekleriniz ve güzel yorumlarınız için teşekkür ederim , fici yarım bırakmayacağımdan emin olabilirsiniz , Angst bitmeyeceğine söz veremem yani bana belli olmaz :)🌚
iyi okumalar <3🥰
"'Jungkook sen cidden kiminle yattığını hatırlamıyor musun amına koyayım'" Hoseok geleli bir saat olmuştu. Şuan benim evimde oturuyor , karnımdaki bebeğin babasını bulmaya çalışıyorduk. Henüz bir bebek sahibi olacağımı kabullenememiştim , belki de kabullenmek istemiyordum . Bebek sahibi olmak için henüz gençtim, kendimi hazır hissetmiyordum bile . Kendime bile zar zor sahip çıkarken nasıl bir bebeğe sahip çıkabilirdim ki ? Bu yüzden geç olmadan bebekten kurtulacak hiç bir şey olmamış gibi hayatıma devam edecektim.
Eğer bebeği aldıracağımı diğerlerine söylersem büyük bir ihtimalle vazgeçirmeye çalışacaklar ve aklımı karıştıracaklardı. Bu yüzden söylemeyecektim. ' Bilmiyorum Hoseok üstüme gelmesene ' yoongi derin derin nefes alarak oturduğu yere iyice yerleşti. jin hyung Bağırarak oturduğu yerden kalktı .' Amına koyayım kaçıncı yüzyılda yaşıyorsunuz madem sevişeceksiniz neden korunmuyorsunuz ?' haklıydı . Başımı mahcup bir şekilde halıya çevirdim, gözümden bir yaş kucağımda olan ellerime düştü . Yoongi hyung hızla oturduğu yerden haktı ve ayak ucuma çömeldi Kucağımda ki ellerimi ellerin arasına aldı . Yine yıllardır yaptığı gibi abi şefkati ile yaklaştı. Eğik olan başımı kaldırdı ve göz göze gelmemizi sağladı. ' Bak jungkook sen bu işi çocuk oyuncağı zannediyorsun ama Karnında bir canlı var senin çocuğun o ve sana muhtaç . Küçücük daha , tüm kötülüklerden sana sığınmış , yaşamaya çalışıyor. Yediğin bokluklar yüzünden onu cezalandıramazsın , onun hiç bir suçu yok anladın mı benim güzel kardeşim. Biz nasıl seni tüm kötülüklerden korumaya çalışıyorsak , nasıl senin bir saç teline zarar gelince hepimiz kıyameti koparıyorsak sende onun için aynısını yapacaksın , her şeyden herkesten daha çok seveceksin onu , kendi yaşadıklarını ona yaşatmayacaksın , tamam mı güzelim ? ' Şuan istemsiz bir şekilde hıçkırarak ağlıyordum. Yoongi hyung saçlarıma kelebek öpücüğü kondurdu, ve çömeldiği yerden doğruldu. Oda da yoongi hyung hariç herkes hıçkırarak ağlıyor ve onlar ağladıkça ben daha çok ağlıyordum . Ne yapacaktım ki şimdi ? Yıllar sonra yine çıkmaza girmiş bu sefer nasıl kurtulacağımı bile bilmiyordum.
Ertesi gün
Gözlerimi tavana dikmiş bugün olacakları düşünüyordum , bebeği aldıracak ve sıkıcı hayatıma geri dönecektim. Her şey eskisi gibi olacaktı. Dakikalardır baş ucumda çalan alarmı kapatmış banyonun yolunu tutmuştum. Sabah ihtiyaçlarımı hallettikten sonra üstüme siyah ağırlıklı kıyafetlerimi geçirdim . Son olarak bir maske taktıktan sonra evden çıktım. Kahvaltı yaparak oyalanmak istemediğim için direk evden çıktım. On beş dakika sonra hastaneye varmıştım. Maskeyi neredeyse gözüme kadar çekmiş , bir kişinin bile beni tanımamasını umuyordum. Magazin olaylarında uzak olan biri olarak gündeme bomba bir haberle düşmek istemiyordum doğrusu. Hastane olarak özel bir hastane seçmiştim. Bu hastanede bir çok ünlü güvenle geldiği için bende güvenmek istemiştim. Arabamı park ettikten sonra , adımlarımı hastaneye doğru yönelttim.
Randevum olmadığı için , sekreter kadından randevu almış , doktorun odasının karşısının da bulanan sandalyelerden birine oturmuş sıramın gelmesini bekliyordum . Bir kaç dakikanın ardından ekranda ismin belirmesiyle , oturduğum yerden kalktım ve doktorun bulunduğu odaya girdim. Doktor tahmin ettiğimden genç biriydi hatta benimle aynı yaşta denilebilir. Sarı uzun saçları yüzünü kapatıyordu yapılı bir vücudu yoktu ama buna rağmen çok fazla çekici biriydi . Tüm dikkatini önünde ki kağıtlara vermiş , burada olduğumu bile fark etmemişti .. Oda da ki varlığımı belli etmek için hafifçe öksürmüş , doktorun dikkatini çekmiştim. Baktığı kağıtlardan bakışlarını çekmiş , yüzündeki samimi gülüşüyle bana bakıyordu. Elini bana doğru uzatmış ve sevecen bir şekilde konuşmuştu ' ah üzgünüm dalmışım ben Hwang Hyunjin ' Onun gibi samimi bir gülüşle uzattığı elli tutmuş ve sevecen bir sesle konuşmuştum ' Ben de jungkook , Jeon jungkook ' masasının yanında duran iki sandalyelerden birine oturmuş , nereden başlamam gerektiği düşünüyordum. ' Jungkook bey makenizi çıkarabilirsiniz. Burada kimliğiniz güvende olucağından emin olabilirsiniz . ' Dalgın bakışlarımı doktora çevirmiş , başımı onaylayan bir şekilde sallamıştım . ' Lütfen rahat olun ve bana sorunuzu söyleyin ' ' mmm sanırım hamileyim , yani hamileyim ' sorgular bakışlar ile bana bakmış ardından önündeki bilgisayardan bir kaç bir şeye bakmış ardından bakışlarını bana yöneltmişti. 'Sistem de herhangi bir hamilelik testi görünmüyor testi evde kendiniz mi yaptınız ?' Jin hyungun bana yaptırdığı testlerden bahsettiğini düşünerek onayladım .' Peki o zaman ilk bebeğinizin durumuna bakalım sonra detaylı konuşuruz ' Ben bebeğe falan bakmak istemiyorum sadece bu lanet durumdan kurtulmak ve sıkıcı hayatıma dönmek istiyordum . Sıkıntıyla soludum . ' Ben bebeği aldırmak istiyorum buraya bu yüzden geldim .' doktor ifadesiz bir şekilde bana bakıyordu sanki bir caniymişim gibi. 'Yine de bebeğin durumuna bakmamız gerekiyor lütfen sedyeye uzanın ve karnınızı açın ' Doktor bütün sevecenliğini yitirmiş soğuk bir ifade ile konuşmuştu. Oturduğum yerden kalktım ve dediği gibi sedyeye sırt üstü uzandım , tişörtümü sıyırdım . Bir kaç dakika sonra yanıma gelmişti . Sedyenin yanında duran siyah sandalyeyi küçük ekranın karşına geçip oturmuştu. Karnıma değen soğuk jel ile irkilmiştim . Elinde tuttuğu tuhaf aleti karnımda gezdirmeye başlamıştı. Ekranda beliren siyah beyaz görüntüye dikkatle bakıyordu. Yüzünde oluşan tebessüm ile şaşırmış merakıma yenik düşerek ne olduğunu sormuştum ' Sorun nedir ?' Doktor gülümseyerek ekrandan başını kaldırarak bana baktı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm Pregnant / TAEKOOK
Fanfiction~devilkook : Taehyung ben Hamileyim ~statelytae : Hayırlı olsun, kimden ~devilkook : Senden ~statelytae : Hahaha komik çocuk seni . başlangıç : 17.10.2021 Bitiş : 29|04|2022 #1jhope #1chen #1taekook #1yoonmin Angst...