🍀25.bölüm🍀

5.2K 268 283
                                    

 Son Defa , Heyoo ben geldim💙

Bu bölüm ficimizin son  bölümüdür. Onlara böyle veda etmek pek hoşuma gitmese de  bölümler hep başa sarıyordu. en iyisi böyle bitmesiydi. Bir sonraki hikayemizde görüşmek  dileği ile...

 İyi okumlar...






Telefonu karşı duvara fırlattı , gözlerinden akan yaşları aldırmadı. Yavaşça doğruldu oturduğu yerden.  Kapıya doğru ilerdi. Bu kapıdan Taehyung ile çıkması gerekiyordu. İlk defa içinde umut vardı , her şey güzel olacaktı. Kendi yaşayamadıklarını ailesi ile yaşayacak onlar ile mutlu olacaktı. Jungkook ilk defa inanmak istedi. ilk defa güvenmek istedi... 

   Göz yaşları durmaksızın akıyordu. Neden canını bu kadar yakmıştı ki ? zaten biliyordu Taehyungun böyle biri olduğunu. Merdivenlerden dikkatlice indi. Etrafa bakındı biraz. İki saat sonra kıyılacak nikah için bir koşuşturma ve heyecan kapılıydı evin içinde. Jimin suga ile Jungkook'un çiçeğini hazırlıyor , jin ve Namjoon hediyelikleri düzenliyordu. Herkes mutluydu tek bir kişi hariç. herkes buradaydı olması gerektiği yerde ama tek bir kişi eksikti olması gerektiği yerde değildi...

  Jungkook arabasının anahtarını aldı masanın üzerinden. Kapıyı yavaşça açtı ,rahatsız etmek istemedi kimseyi , yada engel olmasınlar ona diye  sessizdi... Kapıyı kapattı ilerledi arabasına...

Arabasını sürdü , nereye gitmek istediğini dahi bilmiyordu. Boğazından bir hıçkırık koptu, ağladı , ağladı... Kurduğu hayallere ağladı ya da ihanet sayılıp sayılmadığından bile emin olmadığı , ihanete ağladı... Sıkıca kavradı direksiyonu. Gözleri bulanıklaştı... Umursamadı...  Sancısı başlamış karın kaslarına iğneler batıyormuş gibi hissetti. Kontrolü kaybediyordu. Kaçta gittiğini göremeyecek kadar bitkin düşmek üzerdi, durmak istedi. Tanrı yine duymadı sesini. Karşıdan gelen beyaz ışık gözlerini aldı Jungkook'un elleri ile siper etti yüzünü. Gök yüzü o gece Jungkook için ağladı...

   İki saat sonra olacak düğünü için giymişti beyaz takımını. Taehyung ile seçmişti. 'sana beyaz yakışıyor Jungkook' Demişti. Şimdi o beyaz takımı süsleyen lekeler vardı üzerinde . Kırmızı lekeler. Jungkook'un kanı ile lekelenmişti  beyaz takım... Taehyung haklıydı. Jungkook'a beyazdan başka bir renk yakışmıyordu. Hele kendisinin ve bebeklerinin kanına bürünmüş bir takım ona hiç yakışmamıştı... 






SON... 🕊️

I'm Pregnant / TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin