Heyo ben geldim...
Nasılsınız? Hayat nasıl?
2022'in ilk günleri nasıl geçiyor?
BÖLÜM KISA YARIN 2 BÖLÜM GELİYOR
Sizi özledim ❤️
İyi okumalar... 😚
Tanrılar beni lanetlemiş ya da lanetlemişti. Başka bir açıklaması olmazdı bunun. Her bir yeni sayfa açma girişimde bulduğumda eski yaşantım , bak şuan mutlusun der gibi. Karşıma geçip el hareketi çekiyordu bana....
Derince nefes aldım. Eskisi gibi olmadığımın farkındaydım. Eskisi gibi güçsüz ya da korkak değildim. Dünyanın en saygın ve en değerli kişilerinin arasında yer alıyordum. Güçsüz olsam bile , güçlü olmak zorundaydım.Tam bir saattir saçımın yapılmasını ve hafif doğal makyajımın tamamlanmasını bekliyordum. Bugün düğün günümdü . Belki tanrı Eros bu sefer beni sevgi ile kucaklar biraz olsun acırdı bana...
Jin hyungun şok nidaları odayı doldurdu " jungkooook çok güzel olsun aman tanrım sanırım ağlayacağım" dedi hüzün karışımı mutlulukla... " Gerçekten güzel olmuş muyum hyung?" Aynadan kendime bakmaya devam ettim. "Tabii ki de çok güzel olmuşsun tatlım"
...Nikah saatine iki saaten az bir süre kalmıştı. Bu yüzden artık üzerimi değiştirmem gerekiyordu. Odamın camından dışarı izlemeye başladım. Jin hyung ile namjoon çok iyi anlaşmaya başlamışlardı şaşırtıcı bir şekilde. Jin hyung , namjoon'nun üstünü düzeltiyor , hayranlıkla ona bakıyordu... Anlaşılan ben hariç herkes mutlu ve rahattı?
Bugün sıkça yaptığım şeyi yaptım. Derince nefes aldım...
Dolabımın karşısına geçtim ve iki siyah kulpu kavrayıp içini açtım. İçinde olan , günler öncesinden Taehyung ile aldığımız damatlığı aldım. Sahi Taehyung neredeydi?
Gün boyunca konuşmamıştık bir an düğünümüz olduğunu unuttuğunu bile düşünmüştüm. Lakin jiminin ona defalarca hatırlattığına emindim.
Damatlığı üzerime geçirdim, Beyaz kolları hafif siyah olan giysi oldukça yakışmıştı. Karnımın belli olmaması için bir kaç beden büyük almıştık. Bol giysileri severdim ve bu da oldukça rahattı.
Son bir saat kalmıştı. Taehyung'tan hâlâ bir haber yoktu , strese girmeye başlamıştım. Masanın üzerinde duran telefonu aldım ve mesajlara girdim
Gardenya
Taehyung nerdesin bir saaten az kaldı gel artık düğün salonuna gidelimTaehyung
KimsinizGardenya
Ha?Taehyung
Taehyung şuan duşta siz kimsiniz?Gardenya
Ne demek duşta? Ayrıca bu soruyu benim sormam gerekiyor Taehyungun telefonu neden sizde ve siz kimsinizTaehyung
Ben maria Taehyungun sevgilisiyim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm Pregnant / TAEKOOK
Fanfiction~devilkook : Taehyung ben Hamileyim ~statelytae : Hayırlı olsun, kimden ~devilkook : Senden ~statelytae : Hahaha komik çocuk seni . başlangıç : 17.10.2021 Bitiş : 29|04|2022 #1jhope #1chen #1taekook #1yoonmin Angst...