Heyooo ben geldim :)
Normal de bölüm atmayacaktım ama size kıyamadım <3
Nasılsınız , ben biraz üzgünüm :(
Her bölüm de sevdiğim bir şarkı ve güzel bir söz bırakmayı düşünüyorum siz de ister misiniz?
Günün şarkısı : Berkay Altunyay - Bir bilsem
Günün sözü :"Kendime bile açıklayamadığım bir şeyleri başkaları için anlaşılır kılmak gibi bir niyetim hiç yoktu." - Sthefan Zweig
Upuzun bir bölümle sizi baş başa bırakıyorum .
İYİ OKUMALAR <3
-ಥ_ಥ
Bok çukuru
Geldim in aşağıya
En büyük hatam
Hazır değilim
Bok çukuru
Hazırlan o zaman
En büyük hatam
Taehyung kafanı ısırırım bak sus amk
Bok çukuru
Isırırsın sen 7/24 aç birinden ne beklenir ki
En büyük hatam
Haklısın taehyung hiç doymuyorum bil bakalım neden ?
Bok çukuru
Bilmem
En büyük hatam
salak ya yemin ederim katkısız salak LAN BİZ NİYE EVLENİYORUZ
Bok çukuru
Bana aşık olduğun için mi ?
En büyük hatam
Bak tansiyonum düştü çıktı siktir git taehyung yazma bana
Bok çukuru
İyi be
Jungkook
- Telefonu gelişi güzel yatağa attım ve giysi odama girdim, bir haftadır Taehyung ile ara sıra konuşuyorduk neler yapmamız gerektiği hakkında ikimizde aramızın iyi olması gerektiğini biliyorduk , sonuçta ne kadar sahte bir evlilik olsa da , hayatlarımızı birleştirecek ve sahte bir aile rolü oynayacaktık. Her şey bebeklerim içindi . Taehyung bebeklerimiz hakkında ne düşündüğünü bilmiyordum , belki hala aldırmam gerektiğini düşünüyordu. Arkadaşlarım onunla evlenmemin mantıklı olmadığını düşünüyordu , dışarıdan bakan herkes için mantıksız bir evlilik olarak görünse de benim için değildi. Her gün içimde yaşamak için savaşan küçük canlılar vardı , hayata tutunmaya çalışan ve bana ihtiyacı olan iki minik canlı . Nasıl olurda onları doğmadan öldürürdüm ? Benim kanımdan benim canımdan olana nasıl kıyardım?
Eğer Taehyung ile evlenmezsen annemler bebekleri öldürmek için her şeyi yaparlardı. Magazin haberlerine kırmızı başlıklarla ' ÜNLÜ İŞ ADAMI JEON JUNGKOOK TEK GECELİK BİR İLİŞKİDEN HAMİLE KALDI BABASI BİLE BELLİ OLMAYAN BEBEKLERİ DOĞURUCAK MI^' gibi bir sürü haber çıkardı hem ben buna dayanamazdım hem de çocuklarım büyüdüğünde göreceği tepkilere dayanamazdı . Belki çocuklarım büyükten sonra taehyungla ayrılır , sevdiğimiz kişiler ile evlenirdik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm Pregnant / TAEKOOK
Fanfic~devilkook : Taehyung ben Hamileyim ~statelytae : Hayırlı olsun, kimden ~devilkook : Senden ~statelytae : Hahaha komik çocuk seni . başlangıç : 17.10.2021 Bitiş : 29|04|2022 #1jhope #1chen #1taekook #1yoonmin Angst...