«Αντε, τελείωνε» φώναξε η ξαδέρφη μου
«Το τρένο αρχίζει σε 2 ώρες ηρέμησε» της είπα
«Ναι, αλλά θέλω να πάω πιο νωρίς, για να δω τα καινούργια αγόρια» είπε
Δεν είπα τίποτα απλά την άφησα να χαίρεται μόνη της.(Στον σταθμό)
Με έβαλε να τρέξω σε έναν τοίχο και βγήκα ούτε γω δεν ξέρω που.
Όταν φτάσαμε παραλίγο να πέσω από τα σάλια της.
«Μην τους κοιτάς τόσο, θα τους ματιαξεις» της είπα και γέλασα μόνη μου.«Αντε πάμε μέσα επιτέλους έσκασα» είπα και μετά από κάνα δεκάλεπτο που τους χόρτασε πήγαμε μέσα.
«Εγώ πάω στους φίλους μου, δεν ξέρω τι θα κανείς εσύ, και δεν με νοιάζει.»
Είπε και με άφησε μόνη μου. Με αγαπάει πολύ δεν μπορείτε να πείτε.Δεν βρήκα πουθενά θέση, παρόλο που ήρθαμε νωρίς, καθόταν 1 ώρα έξω και κοιτούσε.
Βρήκα μια θέση, μαζί με ένα μελαχρινό αγόρι, με πράσινα μάτια, που άκουγε μουσική στα ακουστικά του και κουνούσε λίγο το κεφάλι του, μάλλον με τον ρυθμό της μουσικής.«Γεια, μπορώ να Κάτσω, δεν έχει πουθενά άλλου θέση» είπα και αυτός αφού έβγαλε τα ακουστικά χαμογέλασε γλυκά και είπε
«Φυσικά, κάθισε»
«Bella»
«Marcus, είσαι καινούργια;» Ρώτησε.
«Ναι.. αλλά είμαι 14»
«Αα..εγώ 15» είπε λίγο ντροπαλά.Μετά από λίγο ξαφνικά ήρθε μέσα ένα αγόρι, ξανθό με γκρι μάτια.
«Έλα ρε Draco, κάθισε.» Του είπε ο μαρκους, και αυτός με κοίταξε.
«Ποια είναι αυτή;» Ρώτησε χωρίς να σταματήσει να με κοιτάει.
«Εεε...μια φίλη μου..» είπε αυτός.
Έκατσε δίπλα μου.
«Draco Malfoy» μου είπε και μου έδωσε το χέρι του.
«Bella..» είπα εγώ.
«Εγώ παιδιά δεν σας πειράζει να βάλω τα ακουστικά μου λίγο ε;» Είπα ο μαρκους και τα έβαλε αφού κουνήσαμε καταφατικά τα κεφάλια μας.
«Είσαι καινούργια, δεν σε έχω ξαναδεί;» Με ρώτησε ενώ με κοιτούσε, εγώ κοιτούσα ακόμα τον μαρκους, είναι πολύ όμορφος... και έχει τέλεια πράσινα μάτια...
Ξεχάστηκα στις σκέψεις μου και δεν κατάλαβα ότι μου μιλούσε.
«Με ακούς, Μπέλλα;» Μου είπε και κατάλαβε ότι κοιτούσα τον μαρκους.
Κούνησε το χέρι του μπροστά μου και τότε κατάλαβα ότι μου μιλούσε.
«Ναι ναι..» είπα
«Τι ναι ναι; Άκουσες τι σου είπα;»
«Όχι..» είπα ντροπιασμένη.
«Είσαι καινούργια λέω.. δεν σε έχω ξαναδεί»
«Ναι ναι καινούργια είμαι» είπα και γύρισα να κοιτάξω τον μαρκους, που τώρα γύρισε και αυτός να με κοιτάξει.
Κοιταζόμασταν για αρκετή ώρα.
«Εεε.... Τι αλλά;» Ρώτησε ο ξανθός για να μας αποσπάσει την προσοχή, αλλά που...
«Με ακούτε;» Είπε ανήσυχα, αν και ο μαρκους φορούσε ακουστικά.
Τότε θύμωσε και σηκώθηκε γρήγορα και έφυγε.
«ΕΕ που πας ρε;» Είπε ο μαρκους και έτρεξε από πίσω του.
Μετά από λίγα Λεπτά τον ξανάφερε και τον έβαλε με το ζόρι να κάτσει.«Τι θες ρε; Κάτσε να κοιτάς την γκομενα σου και παράτα με» είπε και πήγε να φύγει αλλά...
Την έκανες την βλακεία σου πάλι ε;
Είπε η φωνούλα στο μυαλό μου.Ναι... τον έπιασα από το χέρι για μα μην φύγει... φώναζε κιόλας θέαμα θα γινόμασταν.. έπρεπε να κάνω κάτι...
«Τι θες;» Είπε με νεύρα αλλά μετά γύρισε και με κοίταξε και ηρέμησε λίγο.
Το παιδί έχει φάει κολλημα
Ποιο παιδί;«Δεν χρειάζεται να φύγεις..» είπα προσπαθώντας να τον ηρεμήσω.
Έκατσε πίσω θυμωμένος και κοιτούσε τον μαρκους με δολοφονικό βλέμμα.
«Τι έπαθες;» Τον ρώτησε ο μαρκους.
«Εγώ καλύτερα να πηγαίνω..» είπα γιατί δεν ήθελα να δημιουργήσω πρόβλημα... όχι ότι είχα κάπου καλύτερα να κάτσω.
«Όχι.»είπε ο ξανθομάλλης και με κοίταξε.
«Πού θα πας;» Ρώτησε ο μαρκους.
«Ε δεν ξέρω αλλά δεν πειράζει. Βρείτε τα και τα λέμε όταν φτάσουμε..» είπα και βγήκα έξω.Ακούγονταν φωνές αλλά φοβόμουν να ξαναμπώ μέσα. Γυρνούσα από δω και από κει, ντρεπόμουν να μιλήσω σε κάποιον άλλο.
Ξαναπέρασα μπροστά από το βαγόνι τους και δεν Ακουγόταν τίποτα. Μπήκα μέσα.«Τι γίνετε..» ρώτησα τρομαγμένη και έτρεξα προς τον μαρκους που είχε μαυρισμένο μάτι.
«Τι του έκανες» γύρισα προς τον ξανθομάλλη.
«Εγώ τίποτα... αυτός άρχισε...»
«Πονάς;» Ρώτησα τον μαρκους.
«Ναι..»
«Τι σου έκανε;» Ρώτησα.
«ΑΧ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΚΑΝΑ ΠΩΣ ΚΑΝΕΙΣ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΜΕ ΧΤΥΠΗΣΕ» άρχισε να φωνάζει ο.... Μαλφοι;
«Δεν τον χτύπησα ψέματα λέει!» Είπε ο μαρκους.
«Νομίζω φτάσαμε..» είπα και σηκωθήκαμε.(Μέσα στο κάστρο)
«Πονάς ακόμα;» Ρώτησα τον μαρκους, ενώ ο άλλος ήταν έτοιμος να εκραγεί.
«Λίγο..» ειπε και με κοίταξε.Μετά, αφού μίλησε ο dumbledore, μια άλλη κυρία έβαζε το καπέλο στους μαθητές.
Ήρθε η σειρά μου...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You saved my life.
Hayran Kurgu(Draco fanfiction) Η Bella είναι 14 και πάει πρώτη φορά στο Hogwarts, επειδή οι γονείς της δεν την άφηναν τόσο καιρό. Εκεί, αν και έχει και την κατά 1 χρόνο μεγαλύτερη ξαδέλφη της, που ποτέ δεν συμπαθούσε η μία την άλλη, κάνει καινούργιες παρέες και...