في غرفه ف ح بعد ما اتنقلت من العنايه والكل حوليها مستنيين تفتح عيونها وكل واحد جواه كذا فكرا ومش قادرين يتصوروا منظر فرح وهي نايمه ومش حاسه بحاجه حوليها ....نلاقي بطلنا ماسك ايديها ومعاه محارم وبيمسح وشها من العرق وبعدين يرفع ايديها ناحيه فمه ويقبلها وعيونه مش بتفارق ان يشوف حبيبته ومنتظر ان يشوف عيونه ال بيغرق في لونهم ال بيدوخوه ...اشتاق لنظره الحب ال بيشوفها في عيونها ليه ..اشتاق لحضنها ...نفسه ياخدها في حضنه ومش بيعدها ...يكسرها جوا حضنه من كميه الاشتياق ال جواه ناحيه ..قليه مليان الم وحزن وهو شايف الشاش ال مغطي راسها كامله وكمان الشاش ال ناحية قلبها ..ينزل عيونه للارض ويمسح دموعه ال ظهرت غصب عنه مش عايز حد يشوف ضعفه ...مافيش غير واحده بس ال المفروض تشوف ضعفه وهي مالكه قلبه فرح .... من جواها مشاعره كتيره اووي منها فرحان ان حبيبته مرحتش من بين ايديه ...وشعور تاني انه نفسه يصرخ من كميه الالم ال شايفها الوقتي قدامه ومش قادر يعمل حاجه .....مشاعر كتيره بس ال متغلب علي المشاعر دي هو شعور الفقدان مش قادر عقله يصور ليه ان حبيبته كانت من ساعات بتروح منه مش قادر يتخيل حياته من غيرها ....لما الفكره دي تخطر بس علي باله يحس ان نفسه بيروح من كتر الوجع ال جواه ....غمض عيونه وبعدين فتحها ناحيتها ....وهو ماسك ايديها مس راضي يسيبها ....
قطع الصمت الموجود في الغرفه صوت حسن الجد ...
حسن : فرح مش هتصحي غير الصبح كلنا الوقتي كلنا علي لقصر احسن والصبح هنكون هنا تكون فاقت حاليا قعدتنا ملهاش اي لزمه ..جني بدموع :انا مش هسيب بنتي وامشي انا هفضل معاها ...
الفت :وانا كمان مش هسيب بنتي في الوضع ده
حسن بامر :انا قولت كلمه يا جني انتي والفت كلنا علي لقصر والصبح نكون هنا بس فريده تكون جمب اختها بس علشان لو حصل حاجه ...
بعد مناقشات كتيره معاذ ا مامته وابوه واخواته يوصلهم ويرجع للمستشفي ..ونفس النظام مع اسر اخد بقيت العيله ما عدا مراد ال رفض انو يتحرك من جمب فرح ومنتظر انها تفوق ولسه علي نظامه ماسك ايديها وعيونه مش بتفارقها ....بعد ما الكل مشي ...مراد سمح دموعه انها تتحرر وبكي علي ايدين فرح ....
مراد بدموع :مش قادر اكتم اكتر من كدا ..انا عامل قوي بس من جوايا بتقطع ....افتحي عيونك يا فرح وحشتيني اووي وحشتني عيونك يا قلبي ...فجاه لقي فرح بتشد علي ايده
مراد بدموع وابتسامه :فرح ..حبيبتي انتي سمعاني يا قلبي ردي عليا يا عمري
فرح بتجاهد تفتح عيونها والرؤيه مشوشه عندها بس ابتسمت لما سمعت صوت حبيبها ...جاوبت عليه بصوت مبحوح وكمان بتأن من الوجع :مرادي..ااه
مراد بضحكه وفرح وسعاده :قلب و روح وعيون مرادك من جوا...حاسه بايه يا قلبي ...
فرح بتعب ووجع :جسمي كله وجعني ...ايه ال حصل
أنت تقرأ
جروح القلب 💔
Romanceهي وحيده ليس لديها احد مع ان لديها عائلة من اغني عائلات البلد هي تعشقه مهما تمر من المصاعب في حياتها ولكن خطبته لغيرها كسرتها💔 هو يحبها ولكن قسي عليها ودمرها مع عائلتها وخطب غيرها ولكن ليس في القلب غيرها يتمناها ولا يتمني غيرها 💔