Pars bir ara uyanmak istedi ama göz kapaklarının üzerinde bir ağırlık vardı. Sanki saatlerce uyuyordu. Bileklerinde bir uyuşukluk hissetti. Ellerini hareket ettirmeye çalıştı fakat yapamadı. Bileklerinde soğuk demiri hissetti. İki elide kelepçelenmişti. Yarı baygın etrafına baktı. Bir uçağın kargo bölümündeydi. Karşısın yarı bulanık bir siluet vardı. Sert çizgilere sahip yüzü ve geniş çenesi belli belirgindi. Siluet giderek belirginleşti. Ani bir hamleyle dişlerini sıkarak elindeki makinalıyı ona doğru savurdu. Makinalının dipçiğini çenesinde hissetti. Kendinden geçmeden önce hatırladığı tek şey tüfeğin Rus yapımı bir RPK-74 olduğuydu…..
Mete elindeki buzlu viskisini karıştırırken “Bunu başarmak zorunda…!” diye mırıldandı. Başı ağrıyordu. Akşam İlayda ile yaşadıklarını hayal meyal hatırlıyordu. Ağrıyan başının tek çaresi tekrar bir kadeh içmekti. İçkisini yudumlarken bilgisayarının başına geçti. Şifresini girdi. Ekranda parmak izi taraması açıldı. Parmağını ekrana bastırdı. Onaylanarak bilgisayar açıldı. Açılan pencereye bakarak harfleri tuşladı.
“Operasyon Kehila”
Anında cevap geldi;
“Onay kodu lütfen…?
Onay kodu üç aşamalı güvenlik sorusunun ilkiydi.
“31415926535”
“Onaylandı…Lütfen yapıyı giriniz…?”
Yapı konunun durumunu belirtiyordu. Sarı “Normal”, Kırmızı “Olası tehlike”, Siyah ise “Acil Durum” anlamına geliyordu.
“Yapı KIRMIZI…”
“Giriş kodları onaylandı şifreleme Aktif…”
Mete klavyesindeki tuşları her basışında ekran garip semboller beliriyordu. Karşı taraftan da aynı şekiller belirerek cevap geliyordu. Gelen cevaplar gelişmiş bir çözücü ile çözümlenerek ekrana yansıyordu.
“Operasyon Kehila başlatılamadı”
Ekranda harfler çözümlenirken Mete panikledi.
“DEŞİFRE OLDU…!”
“Nasıl olur? Güvenlik prosedürü normal işledi…”
“HEDEF EŞ ZAMANLI DEĞİŞTİRİLDİ…!”
“Bundan neden benim haberim yok..!?”
“GÜVENLİK AMAÇLI…KONTROL BİZDE…GÜNLÜK PROSEDÜR
GERÇEKLEŞTİRİLDİMİ?”
“Evet…fakat Kargo’ dan haber alamıyorum…”
“KARGO OPERASYON İÇİN HAZIRLANIYOR…”
“Lanet olsun…! Bu iş çığırından çıkmaya başladı…Bana can güvenliğimiz ile ilgili garanti verdiniz…”
“GARANTİ HALA GEÇERLİ…”
“Kargo ne zaman ulaşacak peki…?”
“PLAN DEĞİŞİKLİĞİ YÜZÜNDEN GECİKME YAŞANABİLİR…EN KISA ZAMANDA KARGO TESLİM EDİLECEK…”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIR...
FantasyHayat bazen insana öylesine güzel hediyeler sunar ki bunu biz insanoğlu görmemezden gelecek kadar kötümser oluruz. Aslında bu biraz da biz görebilen insanlar için görmeyi öğrenmek gibi bir şey…Görmesini bilmeyen bir gözden daha kötü bir durum yoktur...