Saat akşam yediydi. Todoroki beni yedi buçukta alacağını söylemişti.
Midoriya:Ugh ne giyicem ki. Nereye gidiceğimizi söylemiyor. Nereden bilecem nasıl giyineceğimi.
En sonunda nefes verdim ve bol bir t-shirt'le kapri giydim. O sırada telefon çaldı.
Todoroki:Güzelim evinin önünde seni bekliyorum. Acale etmene gerek yok. Zamanımız var.
Midoriya:Hayır hazırım. Hemen geliyorum.
Telefonu kapattım ve cebime koyarak evden çıktım. Todoroki siyah bir arabaya yaslanmış sinirli bir şekilde biriyle konuşuyordu. Arkası bana dönüktü. Yaklaştığımı duymuyordu.
Todoroki:Sorunlarınız umrumda değil halledin. O güvende olmalı.
Görevli:Ama-
Todoroki:Yap dedim.
Todoroki telefonu kapattı ve cebine koydu. Sinirli gibiydi. Sessizce yaklaşmaya devam ettim ve arkasından sarıldım.
Midoriya:Todoroki iyi misin. Neye kızdın. Yardım edebilirmiyim.
Todoroki bana döndü ve sıkıca sarıldı.
Todoroki:Önemli değil güzelim.
Midoriya:Todoroki...yada boş ver.
Todoroki:Hm? Sorun ne.
Cevap vermeyerek kafamı göğüsüne yasladım.
Todoroki:Güzelim? Bana ne demek istiyorsun.
Yine cevap vermediğimde beni bacaklarımdan tutup kucağına aldı. Yüzümü saklayacak yerimde kalmamıştı.
Todoroki:Güzelim anlat.
Midoriya:Bunu söylemeye hakkım olmadığını biliyorum ama...neden hiç bir şey bana anlatmıyorsun. Hep önemsiz diyerek geçiştiriyorsun.
Todoroki beni yere bıraktı ve kafasını omzuma yasladı.
Todoroki:Çünkü korkabilirsin güzelim. Bunu istemiyorum. Benim neler yaptığımı bilmen soruna yol açar. Seni riske atamam. Eğer tekrar seni kaybedersem...ne yapıcam bilmiyorum.
Bende Todoroki'ye sarıldım.
Midoriya:Üzgünüm anlatmak zorunda değilsin. Sadece...güvendesin değil mi.
Todoroki:Evet. Güvendeyim. İkimizde güvendeyiz.
Todoroki kafasını omzumdan ayırdı ve dudaklarını benimkilere bastırdı. Çok sert öpüyordu. Bir eliyle belimi diğer eliyle ensemi tuttu. Nefes almak için ağzımı araladığımda dilini soktu. Sürekli dudaklarımı emiyor ve ısırıyordu. Ben bir adım gerileyince daha da fazla üstüme geldi. Nefesi nasıl bitmiyordu.
Midoriya:T-Todoroki~~♡♡ dur~ MmmMhHhhHh~~♡
Todoroki inlememle beni tekrar kucakladı ve arabanın önüne yatırdı. Etrafa baktım kimse yoktu.
Todoroki:Başka yerlere bakma. Bana bak.
Bakışlarımı Todoroki'ye geri çevirdim. Beni tekrar setçe öpmeye başladı. Bir eli belimi severken diğer eli benim elime kenetliydi. Boşta kalan elimi yanağına koydum ve zorlanarak karşılık verdim. Dudağımı sertçe ısırdığında gözlerimi kapattım.
Midoriya:AaHhHHhH~~♡ T-Todoroki ısırman acıtıyahHHhhHhH~~!!
Todoroki beni dinlemeden ısırmaya devam etti. En sonunda geri çekildi ikimizde nefes nefeseydik.
Todoroki:Bu gece için güzel bir başlangıç.
Yanaklarım kızarmıştı. Nefes nefese Todoroki'ye baktım.
Midoriya:Başlangıç?
Todoroki eğildi ve kulağıma fısıldadı.
Todoroki:Bu gün seni tamamen bana ait yapıcam. Altımda ağlayarak inleticem. Bütün vücudunu işaretleyeceğim.
Kulağımı yaladığında kısıkça inledim. Ellerimi vücudumu geziyordu. Bir tanesi t-shirt'üme girince inledim.
Midoriya:Todoroki dışarıdayız. Lütfen.
Todoroki sıcak nefesini boynuma verince inledim. Dudaklarını bastırarak emdi. İnlememek için dudağımı ısırdım.
Midoriya:Todoroki lütfen.
Todoroki üstümden çekildi ve beni de arabanın üstünden kaldırdı.
Todoroki:Üzgünüm güzelim. Sadece kendimi tutamadım.
Üstümü düzelttim ve gülümsedim.
Midoriya:Önemli değil. Hadi gidelim. Ne planladığını merak ediyorum.
Aslında öpüştükleri zaman bölüm bitecekti. Nası böyle oldu aq.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURTARICI
FanfictionMidoriya:Nereden bilebilirdim ki küçükken zorbalıktan kurtardığım çocuğun psikopat bir takipçim olacağını.