Shoto'nun ağzından
Bilgisayardan evin kameralarına baktım. Izuku yatakta kıvrılmış bir biçimde yatıyordu. Birden gitmek istemiyordum ama seçeneğim yoktu. İşleri bitirip direk geri gidecektim.
Shoto:Tüm japonyayı temizlemek zor. Amerikada çok az tanınıyorum. Orayı temizlersen taşınabiliriz sanırım.
Bilgisayardan bir kaç ayrıntıya baktım ve silahlarımı alarak çıktım.
~~~ (Büyük bir zaman atlaması)
Izuku'nun ağzından
Sokak aralarından geziyordum. Shoto gideli bir yıl olmuştu ve ona hiç bir şekilde ulaşamıyordum.
?:Oi sen kimsin velet.
Arkamdan seslenen adama döndüm.
Izuku:Ben?
?:Burada başka biri mi var.
Izuku:Doğru.
Adamı inceledim. Büyük ihtimal suçluydu.
Izuku:Sen kimsin.
?:Tch bana soru sorma hakkın mı var senin. Seni öldürmemi istemiyorsan cevap ver. Kimsin.
Izuku:Midoriya Izuku...Sen?
?:Seni ilgilendirm- Midoriya Izuku?
Izuku:Evet benim ismim bu.
?:Todoroki Shoto ile tanışıyormus-
Adamın üstüne atladım ve yere yapıştırdım. Alnına silahı dayadığımda sordum.
Izuku:Onun nerede olduğunu biliyormusun.
?:E-Evet.
Silahı daha çok bastıdım.
Izuku:Nerede!
?:A-Amerikadaydı! Bu gün geri geliyordu.
Izuku:Geliyor mu...
Adamın üstünden kalktım ve eve ilerledim. Geri geliyordu ve ben ne hissedeceğimi bile bilmiyordum. Hâlâ ilk günkü gibi hayal kırıklığına uğramış hissediyordum. Zamanla üzüntünün yerini öfke almıştı. Bene öfkemi başka insanlardan çıkartmaya başlamıştım. Eve gelir gelmez odama girdim ve duş aldım. Bir yıl sonra geri geleceği düşüncesi beni yiyip bitiriyordu.
Bir şey dicem. Bu kitabın sonrası les gibi olabilir çünkü hemen final vermeye çalışıyorum. Yakın zaman da bu hesaptan BAYA uzun bir süre çıkıcam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURTARICI
FanfictionMidoriya:Nereden bilebilirdim ki küçükken zorbalıktan kurtardığım çocuğun psikopat bir takipçim olacağını.