8.BÖLÜM (SMUT)

1K 67 48
                                    

Midoriya:Şimdi nereye gidicez.

Todoroki:Galiba temizlenmemiz gerek.

Midoriya:Yani eve mi.

Todoroki:Hayır. Gel hadi.

Arabaya bindiğimizde Todoroki bir yere sürdü ve inatla neresi olduğunu söylemiyordu.

Todoroki:İnelim.

Midoriya:Burası neresi.

Todoroki cevap vermedi ve beni peşinden içeri soktu. Bu sefer pembe gül yapraklarıyla süslenmiş bir havuz vardı. Yine mumlarla aydınlatılmış hoş bir alandı. Etrafta çok güzel bir koku vardı. Çilek gibi.

Todoroki:Nasıl.

Midoriya:Çok güzel Todoroki.

Etrafa bakındım. Yine kimse yoktu. Hatta görevliler bile.

Todoroki:Gel.

Havuza yaklaştık. Şimdi fark ettim de tamamen çıplak girmem gerek.

Todoroki:Sorun ne güzelim.

Midoriya:H-Hiç bir şey sadece...

Todoroki güldü ve t-shirt'ümü çıkarttı. Yavaş yavaş beni soyuyordu. Eli kalçalarıma gittiğinde parmaklarını deliğime sürttü.

Todoroki:Sırılsıklamsın güzelim. Ve ben sadece bir kere boşaldım.

Todoroki sırıttı.

Todoroki:Azdığın için daha da ıslandın değil mi. Benimle çıplak bir şekilde havuza girmek seni bu kadar mı heyecanlandırıyor.

Todoroki de kendi kıyafetlerini çıkarttı ve beni kucaklayarak havuza girdi. Derin değildi. Zaten yüzme havuzu değildi. Daha çok dinlenme amaçlıydı. Ben Todoroki'nin kucağında otururken o boynumu öpüyordu.

Todoroki:Utanıyormusun.

Midoriya:Hm hm.

Todoroki:Utanman bile beni azdırıyor güzelim.

Ellerimi Todoroki'nin göğüsüne koyarak yaslandım.

Todoroki:Bu sefer genişletmeyeceğim güzelim.

Todoroki kendini bana sürterken kulağıma fısıldadı.

Todoroki:Zaten yeteri kadar seni beklettim.

Ben kıp kırmızı kesilirken Todoroki sırıttı. Nasıl bu kadar sakindi ki. Yüzümü kendisine çevirdi ve sertçe öpmeye başladı. Bir yandan kendisini hizzaladı ve sertçe içime girdi. Nefesim kesilirken Todoroki'nin dudağımı ısırmasıyla inledim. Todoroki beni zıplatırken birden içimden çıktı.

Midoriya:Neden durdun.

Todoroki:Daha fazlasını istiyorsan önce farklı bir şeyler deneyelim.

Todoroki havuzun kenarına oturdu beni kendine yaklaştırdığında yutkundum.

Midoriya:Ben...ağzıma mı almalıyım.

Todoroki:Evet güzelim.

Midoriya:Nasıl yapıcam.

Todoroki sırıttı ve elini saçlarıma geçirerek kendine yaklaştırdı.

Todoroki:Ağzını aç ve em.

Altımda ki sertlikle Todoroki'nin aletini ağzıma almaya başladım. Yarısına kadar geldiğimde durdum. Kendi başıma daha fazla alamıyordum. Todoroki'de bunu fark etmiş olacak ki beni kendine bastırdı. Gözlerim dolarken emmeye başladım. Boğazıma kadar geldiği için nefes alamıyordum. Todoroki beni iyice kendine bastırdığında ağzıma boşaldı. Geri çekildim ve ağzımdakileri yuttum.

Todoroki:Aferim güzelim. Çok iyiydin.

Todoroki tekrar havuza girdi ve beni kenara yaslayarak içime girdi. Haraketleri aşırı sertti.

Midoriya:AhHhHhHhhHh~~♡♡ T-Todoroki~~♡

Aklıma gelen şeyle Todoroki'nin kulağına inledim.

Midoriya:MmMMmHhHhhHHh~~♡♡ HhAaAaAAhHH~~♡♡ Shoto~~♡ daha fazla~♡ bana daha fazlasını ver~~♡

Bir kaç saniye duraksamanın ardında Todoroki içimde çok sert ve hızlı haraket etmeye başladı. Ben inlemekten nefes alamazken yine kulağıma yaklaştı ve fısıltıyla karışık hırlama sesiyle konuştu.

Todoroki:Tekrar söyle. Adımı tekrar söyle güzelim.

Midoriya:Shoto~♡♡

Todoroki:Tekrar.

Midoriya:Shoto~~♡

Todoroki elini penisine attı ve sertçe çekmeye başladı. Ben hızlıca gelince Todoroki'de içime boşaldı ve çıktı.

Todoroki:Izuku seni seviyorum.

Nefes nefeseyken gülümsedim.

Midoriya:B-Bende seni seviyorum Shoto.

İkincisi de bitti. Üçüncüsü nerede olsaaaa ._. Aha buldum. Otelde olsun ve büyük bir cama yada aynaya doğru yapsınlar.

KURTARICIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin