4.BÖLÜM

1K 67 118
                                    

Saat gece üçtü. Todoroki adamlardan kurtulmuştu ve kendi adamlarıyla beraber hepsini öldürmüştü. Yavaş yavaş Midoriya'nın evine gidiyordu.

Todoroki:Siktir siktir siktir. Midoriya'yı orada bıraktım. Nasıl açıklıcam.

Todoroki Midoriya'nın evine girince anahtarını çıkarttı ve kapıyı sessizce açarak girdi. Mutafağa baktı. Masada kendisini beklerken uyuya kalmıştı. Todoroki'nin kalbi sıkışıyor gibi oldu. Onun yüzünden böyle olmuştu. Todoroki Midoriya'ya yaklaştı ve kucakladı.

Todoroki:Özür dilerim güzelim. Sana yalan söylemek zorundayım.

Todoroki Midoriya'yı odasına götürdü ve yatağına bıraktı. Ardından yanına yattı ve kafasını boynuna gömerek sarıldı.

Todoroki:Kokun çok güzel.

Todoroki istemsizce Midoriya'nın vücudunu okşamaya başladı. Her noktası mükemmeldi.

Todoroki:Bu kadar güzel olursan me yapacağım Midoriya.

Todoroki boynuna küçük bir öpücük bıraktı. Ardından bir kaç saniye durdu ve tekrar öptü. Bir tane daha ve bir tane daha. Bütün boynunu öptü. İz kalmamasına özen gösteriyordu.

Todoroki:Gerçekten çok güzelsin Midoriya.

En sonunda Todoroki geri yattı ve yine sarıldı.

Todoroki:Bir an önce beni sev. Lütfen güzelim.

Todoroki gözlerini kapattı ve uykuya daldı.

~~~

Midoriya ertesi sabah uyandığında Todoroki'yi yanına ona sarılırken görmeyi beklemiyordu.

Midoriya:Todoroki?

Todoroki Midoriya'nın ona seslenmesiyle uyandı.

Todoroki:Günaydın.

Midoriya:Günaydın.

Todoroki:Daha iyi misin.

Midoriya:Ne.

Todoroki:Dün bayıldın ya.

Midoriya boş boş baktı.

Todoroki:Telelfonla konuştuktan sonra iki dakikalığına markete gittim. Döndüğümde masada yatıyordun. En başta uyuyorsun sandım ama sen uyanmayınca bayıldığını fark ettim.

Midoriya:Cidden mi. Uh- üzgünüm günümüzü mahvetmişim.

Todoroki:Sorun yok. Başka zaman tekrarlarız.

Midoriya:Peki. Bu gün cumartesi. İstediğimiz gibi takılabiliriz.

Todoroki:Evet. O zaman...biraz daha yatabilirmiyiz.

Midoriya hafif kızarırken Todoroki Midoriya'yı kendine çekip üstüne alarak sarılmıştı. Midoriya kıp kırmızı olurken kurtulmaya çalıştı.

Midoriya:T-Todoroki bu biraz utanç verici.

Todoroki Midoriya'yı daha sıkı tuttu.

Todoroki:Beni hatırlamamanın bedeli olarak düşün.

Midoriya:Ne.

Todoroki cevap vermedi ve sıkıca sarıldı.

Todoroki:O günde sen bana sıkıca sarılmıştın. İzin ver bu sefer ben sarılayım.

Midoriya direnmeyi kesti. Bir kaç saniye sonra o da sarıldı. Bir yandan düşünüyordu. Kimi unutmuştu.

Todoroki:Boşuna düşünme. Hatırlayacağını sanmıyorum.

Midoriya:Sen nasil hatırlıyorsun madem.

Todoroki:Ben hiç unutmadım güzelim. Hep seni düşündüm ve bir gün benim olmanı istedim. Sadece benimle konuşmanı sadece benimle olmanı istedim. Benim kollarımda olmanı benim yanımda durmanı ve bana gülerek bakmanı. Senin kokunu bu kadar yakından akan tek kişi olmak istedim.

Todoroki yüzünü boynuna gömdü ve yine küçükçe öptü.

Midoriya:T-Todoroki.

Todoroki:Lütfen itiraz etme güzelim. Seni bulmak için çok uğraştım. Senden hoşlanan yada seni üzen kişileri ortadan kaldırmak için çok emek harcadım. Benim ödülüm sensin.

Midoriya:Ortadan kaldırmak derken.

Todoroki:Öldürmek. İşkence etmek. Aile şirketini batırmak.

Midoriya:Öldürmek?

Todoroki:Öldürdüm ve hiç pişman değilim güzelim.

Midoriya nefes verdi. Korkmuyordu. Tuhaf bir şekilde sakindi.

Midoriya:Bana da...zarar verecekmisin.

Cümlenin sonuna doğru sesi kısıldı.

Midoriya:Biliyorum çok bencilce bir düşünce ama...

Midoriya'nın gözleri doldu.

Midoriya:Zarar görmek istemiyorum.

Todoroki Midoriya'yı altına aldı ve alını dayadı.

Todoroki:Asla. Sana asla zarar vermeyeceğim yada başkasının sana zarar vermesine izin vermeyeceğim.

Todoroki biraz daha eğildi. Dudakları çok yakındı.

Todoroki:Bu hayatım boyunca seni zorlayacağım tek şey güzelim. Benim ol.

Todoroki dudaklarını Midoriya'nın dudaklarına bastırdı. Önce nazikçe sonra da açıkla öpmeye başladı. Midoriya nefes almak için ağzını açınca Todoroki dilini soktu. Öpücüğü daha baskıcı bir hale gelirken Midoriya altta kalmış uke gibi hissediyordu.

NXDJFJUTJGEYEY

Yavaşça ayrıldıklarında Midoriya derince nefes aldı.

Todoroki:Çok güzelsin. Hayal edemeyeceğin kadar hemde. Beni dedirtecek kadar güzelsin.

Midoriya kızarırken Todoroki güldü ve alnından öptü.

Todoroki:Günaydın güzelim.

Midoriya:Günaydın Todoroki.

Ğ direk sevgili yapmak 🤝 ben

KURTARICIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin