Shoto'nun ağznından
Havuzdan sonra otele gelmiştik.
Izuku:Burası çok güzel.
Izuku'ya arkadan sarıldım ve boynunu öptüm.
Shoto:Evet. Özellikle yatağı yumuşak bir yer seçtim.
Izuku kızarırken yavaş adımlarla yatağa ilerledik.
Shoto:Bu sefer seni dinleyeceğim güzelim. Nasıl yapmak istersin.
Izuku'yu soyarken kızarıyordu. Tanrım nasıl bu kadar sevimli. Kendimi de soyduğumda güldüm.
Shoto:Ağzıma almamı istermisin.
Kızararak başını salladığında bacaklarını omzuma koydum ve yavaş yavaş öperek kasıklarına ilerledim. Sessizce inliyordu. Aletini baştan aşağıya yaladığımda titredi.
Izuku:MmmMhHhhHh~~♡ S-Shoto~
Güldüm ve ucunu ağzıma alarak emmeye başladım.
Izuku:AaAHhHhHHhH~~♡
Bir yandan göğüsleriyle oynamaya başladığımda gözlerini sıkıca kapadı. Birden hepsini ağzıma aldığında seslice inledi. Ben fazla bir şey yapmadan ağzıma boşaldı. Spermleri yuttum ve boynuna yöneldim. Kendimi Izuku'ya sürterken sınırında tutuyordum.
Izuku:Shoto~~♡ lütfen~~
Shoto:Sokmamı mı istiyorsun.
Izuku derin nefesler alırken tırnaklarını sırtıma geçirdi.
Izuku:B-Başka ne isteyebilirim ki.
Güldüm ve birden hepsini içine kökledim. Sırtımı çizerken kulağına doğru hırıltılı bir sesle konuştum.
Shoto:Bende bıraktığın izler bile beni azdırıyor.
Hızlıca haraket etmeye başladığımda inlemeleri yükseliyordu.
Izuku:Shoto~!! Daha fazla~!!!
Izuku'nun isteğiyle ellerini sırtımdan aldım ve yukarıda birleştirerek daha hızlı haraket etmeye başladım. Vurduğum her darbede resmen çığlık atıyordu. Eğildim ve alt dudağını emmeye başladım. Boşta olan elimi penisine attım ve ucuyla oynamaya başladım.
Izuku:Shoto~~♡ orası olmaz~!♡
Shoto:Neden~
Daha da bastırdığında gözlerinden yaşlar akmaya başladı.
Izuku:Shoto~~♡♡♡
Shoto:Adım ağzına çok yakışıyor güzelim.
İçinde vurduğum bir yerle vücudu kıvrıldı. Ellerini kurtarmaya çalışıyordu.
Izuku:O-Oraya~~ daha fazla~♡
Aynı yere daha fazla vururken göz yaşları arttı.
Izuku:B-Boşalmam gerek.
Shoto:Parmağımı çekmemi mi istiyorsun.
Daha fazla bastırdım.
Izuku:E-Evet~~♡
Güldüm ve parmağımı çekerek boşalmasına izin verdim. Kısa sürede bende içine boşaldım ve yanına uzandım. Izuku'yu kendime çektim ve göğüsüme yasladım.
Izuku:Kalçam acıyor.
Shoto:Üzgünüm. Bu gün çok fazla yaptık değil mi.
Kafasını biraz daha boynuma doğru çıkartırken soluklandı.
Izuku:Ama güzeldi...banyoya girmemiz gerek.
Shoto:Yarın gireriz güzelim. Şimdilik dinlen.
Izuku başını salladı ve kısa sürede uykuya daldı. Telefonumu çıkartarak görevlilerden birine mesaj attım.
Shoto:Kameralar yerleştirildi mi.
Görevli:Efendim ev...
Shoto:Ev?
Görevli:Yakılmış.
Shoto:Ne demek yakılmış!? Size dikkat etmenizi söyledim!? Ona ait hiç bir şeye zarar gelmemeliydi!?
Görevli:Üzgünüm efendim.
Shoto:Üzgün olma gerizekalı. Üzgün olman işime yaramayacak.
Telefonumu kapattım ve kenara fırlattım.
Shoto:Tch gerizakalılar.
Izuku'nın yanağını sevmeye başladım.
Shoto:Seni böyle tehlikelerin içinde görmeyi sevmiyorum güzelim...ne yapacağım. Hem seni yanımda tutup hemde tehlikeden uzak tutamam.
Aklıma gelen fikirle başımı iki yana salladım. Başka bir fikir bulurdum. Bu fikri uygulamaktansa biraz daha düşünmek daha mantıklı. En sonunda gözlerimi kapattım ve Izuku'ya sıkıca sarılarak uyumaya çalıştım.
Eheheh aklıma bir sürü şey geldi. Hehehehe piçlik time
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURTARICI
FanfictionMidoriya:Nereden bilebilirdim ki küçükken zorbalıktan kurtardığım çocuğun psikopat bir takipçim olacağını.