7.BÖLÜM (SMUT)

1.2K 73 113
                                    

Todoroki'yle restoranta gelmiştik.

Midoriya:Çok büyük.

Todoroki:Beğendin mi.

Midoriya:Evet. Çok güzel.

Todoroki elimi tuttu ve içeri girdik. Çatı katına çıktık. İki kişilik bir masa vardı. Masa ve etrafı gül yapraklarıyla süslenmiş çevresi ise mumlarla aydınlatılmıştı.

Midoriya:Todoroki burası çok güzel.

Todoroki gülümsedi ve masaya geçtik. Siparişimizi almaya gelen garson dışında etrafta kimse yoktu.

Midoriya:Böyle güzel bir yerin bu kadar boş olması çok tuhaf.

Todoroki:Daha kalabalık bir yer mi isterdin.

Midoriya:Hayır. Böyle güzel.

Todoroki rahatlamış gibi nefes verdi. Yemeklerimiz gelince yemeye başladık. Arada Todoroki'ye bakıyordum. Yemeyine dokunmuyor sadece beni izliyordu. Yanaklarım kızarınca kıkırdadı.

Todoroki:Biliyor musun cidden çok tatlısın.

Yutmaya çalıştığım lokma boğazıma takılınca öksürmeye başladım. Todoroki yanıma gelip sırtıma vuruyordu. En sonunda normale dönünce yerine geçti.

Todoroki:İyi misin.

Midoriya:Evet. Teşekkürler.

Yemeyi yedikten sonra oradan ayrıldık.

Todoroki:Güzelim sinemaya gitmek istetmisin.

Midoriya:Olurr.

Arabaya bindik ve sinemaya doğru gitmeye başladık.

~~~

Filmin yarısına gelmiştik. Güzel bir filmdi. Ben filme konsantire olmuşken  Todoroki'nin ne yaptığını görememiştim. Sadece haraket ettiğini görüyordum. Filmdeki çift bir sevişmeye başladığında gözlerimi kaçırdım.

Todoroki:Güzelim sorun ne.

Midoriya:Şey sahne biraz...

Todoroki:Utanıyormusun.

Midoriya:Evet.

Todoroki beni kucağına alıp kendi kucağına oturttuğunda daha da kızardım.

Midoriya:T-Todoroki burası biraz...

Todoroki:Biraz ne güzelim. Burada kimse yok.

O an fark ettim. Sinema bom boştu. Todoroki mi kapatmıştı burayı. Beni kendine bastırdığında sessizce inleyerek boynuna sarıldım.

Midoriya:MmMMmhHhHHh T-Todoroki~~♡

Todoroki:Evet güzelim.

Todoroki kendisini bana sürterken sırıtıyordu. Eli pantolonuma girdiğinde irkildim.

Midoriya:B-Burada mı.

Todoroki:Hm hm.

Eli pantolonuma girdiğinde deliğimi okşadı. Sokmuyordu.

Midoriya:T-Todoroki neden sokmuyorsun.

Todoroki:Kıvrandığını görmek hoşuma gidiyor.

Parmağını biraz daha bastırdı.

Midoriya:T-Todoroki lütfen.

Todoroki güldü ve parmağını içime soktu. Hızlıca haraket ettirirken ikincisinide soktu ve makas haraketleri yapmaya başladı.

Midoriya:Ç-Çok sıcak~~

Todoroki:O zaman kıyafetlerini çıkart güzelim.

Midoriya:B-Bu utanç verici.

Todoroki:Hmm neden ki. Kimse yok.

Midoriya:Ama dışardayız ve her an biri bizi görebilir diye korkuyorum.

Todoroki:Korkuyormusun.

Midoriya:Hm hm.

Todoroki baktım gülüyordu?

Todoroki:Güzelim çok sevimlisin.

Bana biraz daha yaklaştı ve kulağıma fısıladadı.

Todoroki:Eğer birinin senin mükemmel vücudunu görme ihtimali olsaydı asla yapmazdık. Burada yapmaya karar verdiğime göre kimse senin tapılası vücudunu göremez yada azdırıcı inlemelerini duyamaz. Soyun güzelim.

Kızararak üstümdeki t-shirt'ü çıkarttım. Todoroki'de pantolonumu çıkartmıştı. Todoroki vücudumu süzerken kafamı omzuna yasladım.

Midoriya:B-Bana öyle bakma. Utanç verici.

Todoroki:Hmm öyle mi.

Todoroki'nin elleri kalçama giderek okşadı.

Todoroki:Güzelim dikleş.

Todoroki'nin omuzlarından destek alarak bedenimi dikleştirdim.

Todoroki:Normalde...bu ilk seferin olduğu için yavaş olacaktım ama bana öyle azgın bir yüzle bakarsan bu imkansızlaşır.

Todoroki beni belimden tutarak içime girdiğimde yüksek sesle inledim.

Midoriya:T-Todoroki~~♡ içim ç-çok dolu hissettiriyor~♡

Todoroki:Hoşuna gidiyor mu yani.

Todoroki kalçamı oynatınca yine inledim.

Midoriya:Bilmiyorum. Çok tuhaf.

Todoroki göğüslerimle oynamaya başladığında inledim. Emiyor ısırıyor ve yalıyordu.

Todoroki:Güzelim zıpla.

Derince nefes aldım ve Todoroki'nin kucağında zıplamaya başladım. Her seferinde daha derine vuruyor gibi hissediyordum. Bir noktaya vurmasıyla normalden fazla zevk aldım.

Midoriya:AhHHhHHhH~~! Todoroki~~♡

Todoroki yerlerimizi değiştirdi ve beni koltuğa oturtarak bacaklarımı iki yana açtı. Aynı yere hızlıca vururken zorlanarak kollarımı kaldırdım.

Midoriya:T-Todoroki~~ lütfen~

Todoroki:Lütfen ne güzelim.

Gözlerim dolarken içimde ki haraketleri setleşiyordu.

Midoriya:B-Bana çok uzaksın.

Todoroki güldü ve yaklaşarak sarıldı. Kollarımı boynuna bacaklarımıysa beline sarıdım. Todoroki boynuma daha fazla işaret bırakıp bir yandan da hızlanıyordu.

Midoriya:Todoroki~~♡♡ g~galiba gelicem.

Todoroki bir kaç hırıltılı ses çıkarttı ve daha da hızlandı. Elimi erkekliğime atacakken iki elimide tutarak başımın üstünde sabitledi.

Todoroki:Sadece beni hissederek boşal.

Midoriya:A~Ama-

Todoroki hırıltılı sesiyle kulağıma fısıldadı.

Todoroki:Hadi güzelim. Beni hissederek boşal. Sesimi duyarak ve içinde ki darbelerimi hissederek boşal.

Gözlerimden yaşlar akarken erkekliğim iyice sertleşmişti. Boşalmamın ucundayken Todoroki beni öpmeye başladı ve kendi karnıma boşaldım. Todoroki ise bir kaç kere daha gel git yaptı ve içime boşaldı. Koltukta bayılacak gibi dururken Todoroki güldü ve yanağımı okşadı.

Todoroki:Güzelim bana bu kadarını bile kaldıramadığını söyleme. Daha yapmak istediğim bir sürü şey var.

Bende güçsüzce gülümsedim.

Midoriya:Bende istiyorum Todoroki. O yüzden bayılmamam izin verme.

İlk skş tamam. Sırada ki nerede olsunnn. La sıradaki nerede olsun siz seçin aq banane. Ama otel gibi bişi olmaz.

KURTARICIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin