Kıl Payı

224 46 38
                                    

Suhyun'un örümcek ağına bedeni önlerinde yatarken üçü de gelen sesle kapıya baktı.

Dev bir örümcek gibi görünen bu yaratık tiz bir çığlık attıktan sonra siyaha bürünmüş gözlerini Hyelyn'e dikti.

"Gorgi! Ağların hakkında konuştuk sanıyordum!"

Küçük kız ellerini beline yerleştirip derin bir nefes verdi. İşaret parmağıyla Suhyun'u işaret edip Gorgi adını taktığı canavara bağırdı.

"Çöz onu!"

"Hiç eğlenceli değilsin Hyelyn..."

Tiz sesiyle konultuğunda Hyunjin ve Jeongin yüzlerini buruşturmuştu. Ani bir atakla Jeongin'e ağ fırlatıp onu tamamen ağıyla sarınca kendine doğru çekmeye başladı.

"Yemek~"

"Hayır o yemek değil! Bırak onu!"

Jeongin'i tamamen ayaklarının yanına çekmişti. Hyunjin'i de aynı şekilde yakalayıp ikisini yan yana yatırdı.

Ağlar oldukça yapışkandı bu yüzden ellerini bile kurtaramıyorlardı.

"Gorgi arkadaşlarımızı yemiyorduk."

"Ama yemek-"

"Bırak onları."

Yaratık tereddütte kalınca Hyelyn ciddileşti. Dudak kıvrımlarından kulaklarına doğru giden yarıklar tekrar belirdi. O yarıklardan kan damlamaya başlayınca küçük kız dudaklarını araladı.

"Onları çözmen için tam olarak on saniyen var."

İçine sanki iki kişi daha girmişti de üçü birlikte konuşuyordu. Gorgi adını verdiği örümcek yaratık hızlıca hepsini ağlardan kurtardı.

"Cezalısın Gorgi üst kata ceza odana git çabuk."

Hyunjin ve Jeongin çözüldükten sonra ayağa kalkıp hızlıca yaraktıktan uzaklaşmışlardı.

Hyelyn çırpınmaktan yorulmuş olan Suhyun'u yerden kaldırıp üstünü silkeledi.

"İkiniz gidip saklanın. Biz sizi arayacağız."

Hyunjin ve Jeongin koşarak sınıftan çıktılar. Rastgele sınıfların kapısını Alel acele açmaya başladılar.

Jeongin bir sınıfın kapısını açtığında yüzüne ve ağzına kan sıçrayınca hemen geri kapattı. Yüzünü koluna silip iğrenme dürtüsünü bastırmaya çalıştı. Dilini koluna silip durdu.

Hyunjin bir kapıyı açtığında gördüğü milyonlarca minik beyaz gözlerle açtığı hızla geri kapattı kapıyı.

Bir sınıf fare doluydu bir sınıf kan gölü. Hangi kapıyı açarlarsa açsınlar ellerinde kalıyordu.

"Hyunjin saklanabileceğimiz hiç bir yer yok."

"Aşağı inelim hadi gelirler birazdan!"

İkisi de koşar adım aşağı inince ilk gördükleri kapıyı açtı Jeongin. İçerisi iskelet yığınıydı. Jeongin kapıyı kapatıp kapıya yaslandı.

"Sikeyim düzgün bir sınıf yok mu burda?!"

Koşuşturmaktan yorulmuşlardı. Nefesleri ciğerlerine yetmiyordu. Dinlenmeleri şarttı.

"Jeongin... Şu koridorun sonunda öğretmenler odası var oraya da bakalım mı? Masa varsa altına gireriz kızlar bizi arar?"

Kızların kıkırtı seslerini duyunca başka bir seçeneğinin olmadığını anlayıp kafasını salladı. Koşuşturarak öğretmen odasının kapısını zorlamaya başladılar.

Ama açılmıyordu. İkisi de sırayla denedi ama ya fena sıkışmıştı ya da kilitliydi. O katın lavabosundan çıkan homurdanma sesleriyle daha da gerildiklerini hissettiler. Kızların kıkırtılarının ses yükseliyordu ama kapıyı bir türlü açamıyorlardı.

Jeongin, Hyunjin'in elini tutup hemen yan taraftaki sınıfa daldılar. Kapıyı kapatıp hemen arkasına saklandılar. Hyunjin, Jeongin'i kucağına çekip göğsüne yaslayarak elini ağzına kapattı.

Diğer elini de kendi dudaklarına bastırıp kafasını duvara yasladı. İkisi de gözlerini kapatıp duyma algılarını sonuna kadar açtılar.

Sınıfta her ne varsa ona karşı tamamen savunmasızlardı. Nefeslerini bile çok yavaş alıyorlardı ses çıkmasın diye.

Kızların sesleri artık çok yakından geliyordu. Tam oldukları sınıfın kapısının önünde durdular. Kapı sertçe açıldı.

Jeongin'in elleri Hyunjin'in tişörtünü daha sıkı kavradı. Hyunjin ise ellerini ikisinin dudaklarına daha sert bastırdı. Gözlerini sımsıkı yumup nefeslerini tuttular.

"Yukarı çıkmış olmalılar. Yukarı bakalım."

"Nerede bunlar?"

"Suhyun üst kata bakalım!"

Kapıyı peşlerinden çektiklerinde sesleri uzaklaşmaya başladı. Bir süre sonra Hyunjin elini Jeongin'in dudaklarından çekti.

Bir süre sessiz kalıp etrafı dinlediler. Ses gelmeyince ikisi de rahat bir nefes aldı.

"Çok yakındı..."

Hyunjin göğsüne yaslanan ve korkudan küçülen Jeongin'e sarıldı.

"Çok yakındı hemde..."

.................

Olmadı mı acaba-

Bölümü sevmedim acele oldu gibi

Aman neyse diğer bölüm final

Yeeey hsjxjkdkb

Deadly School // Hyunin ✓Tamamlandı✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin