"Burada ne oldu?"
"Nerede ne oldu?"
Hyunjin kaşlarını çatıp çocuğa daha dikkatli baktı.
"Bu kan gölü, cesetler, kopmuş uzuvlar?"
"Oh burada bir canavar var eğer onun dediklerini yapmazsanız sizi bu hale getirir."
Hyunjin ve Jeongin göğüslerinden vücutlarına yayılan korku ve stres dalgalarını hissetmişti.
"Nerede peki o şimdi?.."
"Bilmem her yerde olabilir. Ama dediklerini yaparsanız size zarar vermeyecektir. Bakın ben sağlamım."
İkisi de çocuğa dikkatle bakıyordu.
"Ne zamandır burdasın?"
"Kendimi bildim bileli. Annem burda öldü. Ben burda doğdum."
Bu hikaye Jeongin için yeterince iyi değildi.
"Su ve yemeği nereden buldun peki?"
"Annem ben on beş yaşıma kadar burdaydı. O canavarın dediklerini yapıyordu canavar da anneme yemek ve su getiriyordu."
Çocuk hâlâ tahtadakileri defterine yazıyordu.
"Neden bize bakmıyorsun?"
"Bana ne olursa olsun yazmayı bırakmamamı söyledi."
"Tahtadaki yazılar bitince?"
"Baştan başlıyorum."
Jeongin hâlâ anlam veremiyordu.
"Ezberlemişsindir artık o zaman? Neden Sana bunu yapıyor ki?"
"Kendisine sormaya ne dersiniz?"
Çocuk aniden şiddetli bir kırılma sesiyle boynunu döndürdü. Ağzı yukarda gözleri aşağıdaydı. Gözleri simsiyah olmuştu ve iğrenç bir şekilde sırıtıyordu.
Kafasını tekrar döndürdü. Gözleri tekrar yukarı gelmişti. Hâlâ pis pis sırıtıyordu. Dilini dışarı çıkardı. Nereden baksanız otuz santim rahat vardı.
Kulaklarını kanatacak kadar iğrenç bir kahkaha atıp ayağa kalktı. Kolları ve bacakları incelip uzadı.
Jeongin hızlıca kendine gelip Hyunjin'i dışarı çektikten sonra kapıyı sertçe kapattı. Canavarın ellerinden biri kapıyı delince kan gölünün içinde başka bir sınıfa koştular. Kapıyı arkalarından sertçe çekti Jeongin.
Hyunjin bir anda olan şeyleri kavrayamamıştı.
"Canavara mı-?"
"Evet Hyunjin canavar oydu. İnanmamıştım zaten fazla."
Canavarın elleri kapıya sertçe çarpıp kapıyı delince yerlerinde sıçradılar. Sert bir darbeden sonra el ikisinin arasından uzanıp rastgele bir sıraya tutundu. Onu hızla kendine çekip kapıyı sertçe parçaladıktan sonra sırayı duvara fırlattı.
Jeongin başka bir sıradan iki tane kalem bulunca sıkıca tuttu. Hyunjin ise kenarda kopmuş bir demir görünce ellerinin arasına alıp kaldırdı.
Kapı eşiğinin iki yanına geçip kendilerince siper aldılar. Canavar eşikten içeri adımını atar atmaz Jeongin elindeki kalemleri gözlerine sapladı. Hemen ardından Hyunjin ise kulağına sertçe vurup bir hasar vermeye çalıştı.
Canavar çığlık atıp geri savruldu. Ama ikisinin verdiği hasarlar yüzünden değil. Suhyun canavarın kolundan çekiyordu. O kız kesinlikle göründüğünden güçlüydü.
Hyunjin hâlâ havada tuttuğu demirle canavara bakıyordu. Jeongin ise onun arkasına geçmişti. İkisi de derin derin nefes alıp veriyorlardı. İçeri giren Hyelyn'i gördüğünde Hyunjin demiri daha fazla havada tutamadı.
Kolları ve bacakları titriyordu ikisininde. Yere oturmak istemiyordu ama bacakları onu zar zor taşıyordu.
"İyi misiniz?"
Diye sevimli sevimli sordu Hyelyn.
"O aptal herkesi parçalıyor. Size bir şey yapmadı değil mi?"
İkisi de hâlâ canavarın çığlıklarını duyabiliyordu. Her an içeri girecek diye kapıdan gözlerini ayırmıyorlardı. Şoka girmişlerdi. İkisi de o an nasıl canavara karşı çıktıklarını bilmiyordu.
Jeongin bacağına sarılan bir şey hissedince sıçrayarak aşağı baktı.
"Benim Innie korkma. O size bir şey yapmadı değil mi?"
Jeongin yavaşça kafasını iki yana salladı. Hyunjin'in omuzlarını sıkı sıkı tutuyordu.
Çok güçlü bir çığlık duyduktan sonra canavarın sesi tamamen kesilmişti. Suhyun ellerini çırparak içeri girdi.
"Oyunumuza kaldığımız yerden devam edebiliriz. Ama önce..."
Diyip pis bir sırıtış geçirdi dudaklarından.
"Siz neden bu kata indiniz?"
"B-bizi aramayacak mıydınız? Biz sizi bulduk ama değil mi?"
Suhyun ikna olmamış bir şekilde gülümsemeye ve yaklaşmaya devam ediyordu.
"Tamam biz sizi bulduk. Eğer yukarıdaki gibi yine bizi bekletirseniz bu sefer ben canınızı yakarım. Anlaştık mı?"
Hyelyn, Suhyun'un daha fazla yaklaşmasına izin vermeyip onu dışarı sürükledi.
"O zaman bizi tüm katlarda aramanız gerek. Bol şanslar!"
................
Bu bölümü de yazdım
YEEEEEEY
Bu kitap bittikten sonra Radio'yu yazarım diyordum ama taslaklara aldığım Last Love'ı taslakta bitirip öyle salarım 3 bölümü hazır zaten onu bitirip Radio'ya öyle başlayayım dedim
Neyse bakacağız artık
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deadly School // Hyunin ✓Tamamlandı✓
Fanfiction"Üç yıldır burda okumama rağmen bu katı görmemiştim..."