𖥸 Final

886 70 130
                                    



•Her şeye rağmen•

Öğrenmişti nasıl bilmiyorum ama bir şekilde anlamıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.











Öğrenmişti nasıl bilmiyorum ama bir şekilde anlamıştı. Şimdi ne olacaktı?
Bitmişti işte ilişkimizi bitirmemizi, ve uzak durmamızı söyleyeceklerdi. Eskisi gibi bile yakın olamayacaktık belki de gruptan ayrılmamı isteyeceklerdi-

Hiç bir şey yapamazlar! Onlar kim ki? Asla boyun eğme Park Jimin.

"Sana bir şey sordum Jimin cevap versene."

Taehyung yanıma gelip yüzümü incelemeye başladığında yine alaya alıp dalga geçmek için ağzımı açmıştım ki üzerimde ki kapüşonluyu çekip fermuarını açmış ve vücuduma bakmaya başlamıştı. Yeni olduğu için belirgin olan izler hemen göz önüne serildiğinde ondan uzaklaşıp üstümü tekrardan kapattım.

"İnanamıyorum cidden- nasıl böyle bir şeyi bizden saklarsınız..."

Elini saçlarından geçirip bana bakarken başımı kaldırdım ve kendimden emin bir şekilde konuştum.

"Anlatacaktım ama zaten yeni olan bir şeydi-"

Kapı açılıp içeri Namjoon girdiğinde rahat bir nefes alıp yanına gittim. Kapıyı kapatıp beni yanına alırken Taehyunga bakıyordu.

"Hoş geldin hyung biz de sizin ilişkinizden konuşuyorduk sende geldiğine göre daha ayrıntılı konuşabiliriz."

Alayla güldüğünde kaşlarım çatılmış ve Taehyungun önünde durmuştum.

"Sen benim en yakın arkadaşımsın, kardeşimsin bu takındığın tavır da ne? Destek olman lazımken bizi sorguluyorsun."

Namjoon kolumdan tutup geri çektiğinde ikimizin de oturmasını ve daha sessiz olmamızı söylemişti.

"Jimin ben sana her konuda destek olurum ama bu- bu çok yanlış. Nasıl açıklayacaksınız şirkete her şeyi geçtim insanlar anlamayacak mı zannediyorsunuz?!"

Namjoon lafa gireceği sırada kapı tekrardan açılmış ve içeri Seokjinle Jungkook girmişti bağırış sesimizden olsa gerek telaşlanmışlardı.

"Neler oluyor burada?"

Taehyung ayağa kalkıp onların yanına giderken titreyen ellerimi bacaklarımın altına alıp durdurmaya çalıştım.

"Herkes aşağıya insin hyung konuşmamız gereken bir konu var."

Taehyung önden çıktığında Jungkook ve Seokjin ikimize bakıyordu. 'Ne oldu' bakışlarını bize atarken Namjoon elimden tutup ayağa kaldırmış ve buz tutan ellerimi avuçlarının arasına almıştı. Aşağıya indiğimiz de herkes koltukta oturmuş bir tek Taehyung ayakta bize bakıyordu.

Sakin ol Jimin sakin ol

"Neler oluyor biri anlatabilir mi artık?"

Hoseok hyung konuştuğunda yanımda oturan Namjoona biraz daha yaklaşıp ellerimi ondan çektim.

Perestiş 𖥸 NamMin✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin