5.

2.7K 198 79
                                    

"Peki sen ne dedin?" felix'in merakla sorduğu soruyla gülümsedi.

Elini dudaklarının önüne getirip öksürdü. Omuzları havaya kalkarken çattığı kaşlarıyla ileriye doğru baktı.

"Uyurken çıplak olmayı sevdiğimi. Beni öldürecekmiş gibi baktı."

"ahaha.. Aklımdan geçen şeymiş işte." dediğinde seungmin hariç herkes changbin'i Başıyla onayladı.

"Ne dedi bu size?"

"Senin yine yaramazlık peşinde olduğunu."

Felix'in cümlesiyle kahkaha attı.

"Beni iyi tanıyorsun kardeşim" omzuna vurduğu genç de onunla beraber gülüşürken bahçeye kelebek koyunun iki incisi girdi. Gülüşüme seslerini duyan ikili kiraz ağacının altında oturan gençlere baktı.

Gözleri buluşan ikiliden ilk kaçan yine usta Lee oldu. Önüne düşündüğü bakışlarıyla  yayında ki hyunjin ile beraber ilerlediler.

                                 *

"Birinci kurak : Öğrettilere uyacağız, uymayanları eğitecek doğru yolu göstereceğiz.

İkinci kural: yasak bölgelere girmeyecek, yasak olan eşya, yiyecek içeri alınmayacaktır.

Üçüncü kural : ahlaklı, temiz olunacaktır."

Çenesini avucuna yaslayan han kapanmak üzere olan gözleriyle kuralları okuyan ustasına baktı. Sesi hikaye anlatır gibi çıkıyordu yada o gece uykusuz kaldığı için böyleydi. Önünde oturan felix'i kullanarak başını masaya koydu.  Gözleri kapandığında kimse fark etmemişti.

Sınıf fazla sessizdi. Yokluğu fark edilecekti. Gözlerini dinleniriyordu zaten. Hala okumaya devam eden ustasını dinledi.

" dokuzuncu kural : derslere girmemek, derslerde dikkat dağıtmak, konuşmak ve uyumak yasaktır."

Han jisung şimdiden bir kuralı çiğnemişti. Gözleri derin bir uykuya daldığında tüm dersler sessizlik içinde işlendi.

"Kılıç dersi için bahçe de toplanın.". Usta Lee'nin emriyle tüm öğrenciler masadan kalkmış, kılıçlarıyla bahçeye çıkarken içeride sadece han kalmıştı. Genç adam onu kitapları toplamayı bitirdiğinde fark etmişti.

Yerinden kalkıp, masasında uyuyan gencin yanına ilerledi. Elinde ki kılıçla masaya hafifçe vurdu. Tepki vermeyen bedenle bakışları üzerine kaydı. Hafifçe eğilerek tekrar yüzüne kaldırdı bakışlarını.

Aralanmış dudakların arasında görünen beyaz ön dişleriyle küçük bir çocuk gibi görünüyordu. Önüne düşmüş saçı hafifçe parmaklarıyla tutup kulağının arkasına yerleştirdi. 'Şimdi daha güzel görünüyor' aklından geçen cümleyle eli tenini okşamak için yaklaşmıştı yanağına. Aklı başına geldiğinde hızla uzaklaştırdı elini.
Aralanık dudaklara vurarak ayağa kalktığında, genç oğlan da  uyanmıştı.

"Dersten sonra ceza için burada ol."

***

1 ağustos 2021

Be my daddy - hyunlix - Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin