EULIA ENI SHERIN
•Hónapokkal később..
A cég sikeresebb, mint gondoltuk, sokat köszönhetünk annak, hogy Harry már ismert volt a vállalkozók körében, számítottunk megkeresésekre, de nem ennyire.
Szerencsére jó szakembereket találtunk, akik ügyesen és gyorsan dolgoznak, ma adjuk át a legelső társasházat, amit az Azure cég csinált, vagyis a mi cégünk.
- Na, milyen?- néz rám izgatott tekintettel a szerelmem. Fehér inget visel, fekete öltönynadrággal és szintén ilyen színű nyakkendő és zakó.
- Életem. Úgy nézel ki, mint egy biztonsági őr, vagy aki ünnepségre készül.- nézek végig rajta.- Nem is! Inkább úgy, mint egy idős papa.- nevetek fel.
- Ezzel nem segítesz!- néz rám mérgesen.
- Figyelj, egy fiatal srác vagy. Nem kell ilyen sznobnak öltöznöd. Vegyél fel egy stílusos farmernadrágot, az inget beletűröd a nadrágba, nyakkendő, öv, lakkcipő, és kész is!- teszem elé a ruhákat, amiket ő fel is vesz.
- Igen, ez tényleg jobb.- méregeti magát a tükörben.
- Na ügye, nem üzletemberekkel lesz találkozód, csak az első épületet adod át.- mosolygok rá.
- Az első épületünket!- csókolja meg a kézfejemet.- Induljunk Kedvesem.••••
Sok barátunk, cégvezetők, partnereink, jövőbeli megrendelők jöttek el. Kíváncsiak az épületre, valamint Harry beszédére is. Sőt, újságírók, és egy alig ismert TV csatornától is eljöttek, ez csak ingyen reklám nekünk.
- Megtisztelő, hogy ilyen sokan eljöttek, amiért hálás vagyok!- mosolyog a közönségre.- Elsősorban szeretnék köszönetet mondani, a cégtársamnak, aki miatt most itt állok és ti is!- mutat az emberek felé, én pedig elpirosodok lányos zavaromban.- Ő az igazi Azure, aki ezt az egészet megihlette, ezért is neveztem el így a céget, hogy mindenki tudja, hogy ő az én Azurém, akivel együtt dolgozok, akivel megteremtettem a virágzó vállalkozásunkat.
Elmondhatatlanul jól esnek a szavai, hogy mindenki tudtára adja, hogy én vagyok a szerelme.
Csak nézem, ahogy beszél, ahogy megneveteti a közönséget, laza, de mégis komoly. Csodás egy ember. Azt hittem voltam már szerelmes, de tévedtem. Soha nem éreztem még ilyet, mint amit ő iránta.
Amikor rám pillant, testemet elönti a melegség, amikor megfogja a kezemet, szívemet átjárja a béke. Csókjai felhevítik a vérem. Ahányszor meglátom, megölel, biztonságban érzem magam, és legszívesebben el se engedném, mindig ott lennék a karjaiban, békében.
Olyan érzéseket ad, amiket még nem tapasztaltam. Érezteti velem, hogy nő vagyok, hogy értékes vagyok, mindig figyelmes és mindig mellettem van, segít támogat, amiben csak tud. Ezt az érzést nem lehet megfogalmazni, de tudom, hogy mindenkinek azt kívánom, hogy legyen benne része.
Talán ezt nevezik a Szerelemnek?
Nem tudom.
De azt tudom, hogy vele teljes embernek érzem magam, aki mellett lassan, de biztosan kivirágozhatok. Ő az én részem, én pedig az ő része. Nagyom szeretem, Életem legelső Szerelme, és az utolsó is, aki megmutatta, milyen egy igazán jó társ, akinek megköszönhetem, hogy megmutatta milyen a Szerelem.Igen, Szerelmes vagyok belé, Harry Styles-ba.
- Azure!- néz rám Harry.- Gyere ide mellém kérlek. Elmondtam a pasis részt.- nevet fel mindenki.- Most te jössz.- fogja meg a kezem és átnyújtja a mikrofont.
- Mostmár tudtok az épületről mindent,- mutatok magam mögé.- valamint a cégünkről is.- pillantok Harry-re mosolyogva.- Nekem nem sok mondanivalóm van, azt inkább Harry-re bízom továbbra is, neki az jobban megy.- felnevetnek az emberek.- Szeretnék köszönetet mondani a munkatársaknak, akik nagyon jó szakemberek, és bírják ezt a hirtelen jött nyomást, jól kezelik, amiért hálásak vagyunk! Természetesen a cégünk Harry-vel, az Azure tovább fog növekedni, és nem lesz megállás, mivel mi egy erős páros vagyunk, és ez a munkánkban is látszik, mivel zökkenőmentesen, rugalmasan haladtunk a mi tempónkban. Szóval, egészségünkre!!- emelem fel a poharamat, de előtte megcsókolom a szerelmemet.- Szerelmünk első gyümölcse.- ölel át Harry.- A következő egy kisállat lesz, ami felkészít a nevelésre, aztán jöhetnek a gyerekek.- kuncog fel.
- Már várom az unokákat.- érinti meg a vállamat Harry anya.- Gratulálok nektek.
- Köszönjük.- mosolygok rá.
- Nézd meg anya. Sikeresebb leszek, mint apa!- vigyorog büszkén az anyjára.
- Te már az vagy, fiam!
- Köszönöm anya.- puszilja meg.
- Megyek, beszélgetek meg.- int egyet és el is megy.
- Azure! Nagyon boldog vagyok. Nélküled nem mertem volna lépni, még mindig ott poshadnék megkeseredve apám cégében, de neked köszönhetően azt csinálhatom, amit igazán akartam.
- Magadnak is köszönd, hogy volt bátorságod apáddal szembenézni.- simogatom meg a tökéletes arcát.
- Nagyon hálás vagyok, amiért kitartottál mellettem.- mosolyog rám.
- Én is hálás vagyok, megmutattad, hogy milyen a valódi szerelem. El se tudod képzelni, hogy mennyire boldoggá teszel, úgy érzem, hogy a lelkem igazi társa vagy, aki meghalna nélküled.- szemeimbe könny keletkezik a szemeimben, mert tényleg az igazi Ő számomra.
- Én is így érzek, mindennél jobban szeretlek!- fogja közre az arcom.- Számomra te vagy az első és utolsó szerelmem, bármi történjen, ezt jegyezd meg, hogy te leszel az a nő, akit soha nem fogok elfelejteni.- ajkait az enyémre illeszti, lassan, érzékien csókol.Elkezdjük a közös életünket, békében és hatalmas szerelemben.
Biztosan lesznek még viták, akadályok a szerelmünkben, de a mi kapcsolatunk megtörhetetlen és nagyon erős.
Ő az én Életem Szerelme, Harry Styles!
•THE END•
______________________________________________
Sziasztok Drága Olvasóim!
• És elérkeztünk az utolsó részhez. Befejeződött ez a csodás történet. 🥺
• Köszönöm mindenkinek, aki olvasta a történetemet és szerette/szereti! Köszönöm a sok pozitív, építő kritikás hozzászólásokat. Nagyon sok erőt adtok mái napig, el se tudjátok képzelni milyen hálás vagyok nektek, amiért ti is velem tartottatok Eni és Harry szerelmi történetében! 🥰
• Nem jelentem ki azt, hogy nem lesz folytatás, mert van rá esély, de idővel! 🤓
• Remélem tetszett nektek, szeretettek a kis könyvemet. 🤗
• Most se tudom eléggé hálámat kifejezni nektek, amiért vagytok. ❤️🩹❤️
Love you all, Enchiles!♥️
YOU ARE READING
Azure
RomanceHarry Styles egy beképzelt, arrogáns és egy szexmániás ember, maga a megtestesült tapló férfi, akinek semmi nem számít, csakhogy tele legyen a zsebe pénzzel, és ki legyenek ürítve a heréi. Eulina Eni Sharin, keményen dolgozik, alázatos a munkáj...