EULIA ENI SHERIN
•Zokogva ülök az ágyon, fáj a szívem, hogy elküldtem Harry-t, de jelenleg így érzem helyesnek, jobb lesz, ha egy ideig nem találkozunk. Elrontottuk egymás életét.
- Kedvesem.- Harry anyukája sétál be.
- Igen?- törlöm le a könnyeimet.
- Hogy vagy?- ül le mellém.
- Voltam már jobban is.- kuncogok fel.
- Figyelj Drágám.- fogja meg a kezem.- Ha szerelmes vagy a fiamba, akkor legyél vele, nem számít ki mit szól. Szembe ment a saját apjával, hogy veled legyen.- simogatja meg a hajam.
- Tiltott szerelem a miénk, minden vágyam, hogy velem legyen, de az apja megtagadja, amit nem engedhetek.- gördülnek le a könnyeim.- Embernek szüksége van a szüleire, az apja örökre mellette lesz, de lehet mi pár éven belül szétmegyünk.
- Ne mondj ilyet. Harry 26 éves, megtalálta az élete szerelmét, aki te vagy!- emeli fel a fejem.- Sose láttam még ilyennek a fiam, 26 év alatt nem láttam még szerelmesnek, de te megadtad neki, megmutattad számára, hogy milyen a szerelem.- mosolyodik el.
- Ez tényleg így van?- szipogok fel.
- Igen. Most nagyobb szüksége van rád, mint azt gondolod. Legyetek egymás mellett, én támogatlak titeket. Most nehéz mind a kettőtöknek, de most arra van szükségetek, hogy támogassátok a másikat. Miért hagynád veszni? Elvégre most kezdődik az életetek.- nehéz elhinnem a szavait, lehet igaza van. Mindent feláldozott értünk, én meg itt hisztizek, ahelyett, hogy támogatnám.
- Köszönöm.- teszem vállára a fejemet.- Nem bánnád, ha ma estére áthívnám? Kinyitottad a szemem, hogy ne legyek egy picsa, hanem én is küzdjek, mint ő. Nem kéne sajnáltatni magam.- sóhajtok fel.
- Jajj ne viccelj!- kuncog fel.- Hisz ez Harry háza.- puszilja meg a hajam.Igaza van, nem most kéne eltaszítanom magamtól, amikor a legnagyobb szüksége van rám, átvészeljük ezt az időszakot, az apja is megbékél, ha látja mennyire szeretem a fiát.
Harry-nek írtam egy üzenetet, hogy jöjjön át, egyszer már elvesztettem, nem akarom újra.
••
Izgatottan várom a szerelmemet, kicsinosítottam magam az érkezésére, teljesen igaza van Harry anyukájának. Most kell kitartanom mellette, értem adott fel mindent, hogy együtt legyünk. Csak ezek a gondolatok ismétlődnek újra- és újra a fejemben.
Csengő hangja zavarta meg a gondolataimat, izgatottan nyitom ki az ajtót.
- Szia.- köszöntöm a göndört.
- Hello.- jön be a lakásba. Kifogástalanul néz ki, haja hátra van zselézve, egyenesre vasalt fekete ing és hozzá passzoló nadrág.- Anya?- néz körbe.
- Elment, csak ketten vagyunk.- tördelem az ujjaim.- Kérsz valamit?- hangom vékonyan cseng.
- Nem. Miért hívtál.- távolságtartó, amit meg is értek.
- Bocsánatot kérek, amiket délelőtt mondtam.- harapom belülről a számat.- Veled akarok lenni, mert szeretlek.- nem magyarázkodok, csak kimondom.Hirtelen kezei az arcomon vannak ajkai pedig a számon. Erőszakosan csókol, mintha nem kapott volna oxigént a tüdeje úgy szorít magához, nyelve vad táncot jár az enyémmel, én pedig örömmel fogadom szerelmes csókját.
- Miért van olyan érzésem, hogy anyám beszéld a fejeddel?- szorítja az arcomat és vigyorogva néz rám.
- Nekem is szükségem volt egy fejmosásra.- nevetek fel.
- Gyere ide.- ölel szorosan magához. Hiányzott már az illata, amit annyira szeretek, és ő maga is hiányzott nekem.- Üljünk le.- vezet a kanapéhoz.
- Hogyan tovább?- teszem fel a kérdést.
- Elsőnek is, megtaláljuk azt a faszarcot, aki ezt tette veled és fenyegetett minket.- látom arcán, ahogy mérgelődik a történteken.
- De már elmondtam, Roger az.- nézek rá hihetetlenül, hisz ő maga vallotta be.
- Nem Azure, őt csak felbérelték.- rázza a fejét jobbra-balra.
- Mi?- nézek rá nagy szemekkel.- Kicsoda?- ráncolom a szemöldököm, tudtommal nincs más, aki Harry vagyonára pályázna.
- Ezt nem tudjuk, de megbeszéltük Calebbal, hogy elfelejtjük a magánnyomozókat, mert lefizethetőek. Felkeresünk egy bűnözőt, aki kideríti az igazságot.
- Jól van, de most már én is részt szeretnék venni a dologban.- hangom határozottan cseng.
- Biztos, hogy nem!- hevesen ellenkezik, pont erre számítottam.
- De! Engem is annyira érint, mint téged! Eddig kizártál az ügyünkből, de most nem engedem, szóval vagy elfogadod vagy még szócsatázunk?- nézek rá kérdően, úgyse engedem, hogy kihagyjon a nyomozásból.
- Hihetetlen vagy.- nevet fel, majd egy puszit ad a számra.- De akkor mindent úgy csinálsz, ahogy én mondok, oké?- fogja meg a kezemet.
- Oké, főnök.- nevetek fel. Kuncogásomat a csókjával némítja el.Csókokat követték a az érintések, ruhák levétele, majd meztelen testünk egybeforrt. Nem gondoltam semmire, csak ránk a szerelmünkre, és az érzelmes szeretkezésünkre. Gyengéd volt, óvatosan ért hozzám, csókjai behintették fedetlen bőrömet. Testünk szerelmesen forrt egymásba. Mostantól egymásnak vagyunk és küzdeni fogunk magunkért.
YOU ARE READING
Azure
RomanceHarry Styles egy beképzelt, arrogáns és egy szexmániás ember, maga a megtestesült tapló férfi, akinek semmi nem számít, csakhogy tele legyen a zsebe pénzzel, és ki legyenek ürítve a heréi. Eulina Eni Sharin, keményen dolgozik, alázatos a munkáj...