↬ 7 ↬

170 13 0
                                    

Výstřel.

Vylekala jsem se. Hodně. Ale přes to jsem byla zvědavá, vstala vzala si na sebe mikinu a šla jsem se podívat pomalu dolů, k recepci. Šla jsem potichu jako myš, a myslela jsem že se mi to jen zdá. Stál tam on. Recepční nikde. Rozhlížel se, ale hned jak si mě všiml tak se ušklíbl. Rychle jsem běžela ke mě do pokoje. Chtěla jsem utéct oknem, ale protože byla tma, tak jsem si nevšimla že tam byl se mnou ještě někdo. Rychle mě ten dotyčný chytl, a jak jsem měla možnost zjistit, byl to Liam. Zatraceně, on je s ním!

„ Pusť mě sakra!" Snažím se dostat z jeho sevření, ale nejde to, má moc velkou sílu. 

„ Nemůžu, a přestaň, nebo Harry bude vážně nasranej!" Rozkáže, ale já se pořád bráním. Nějakým záhadným způsobem se dostaneme až jak jsem zjistila k Harrymu. Ten se jen zlověstně ušklíbl a rozešel se ven, a hned směrem k autu. Liam mě doslova narval dozadu do auta, a šel do auta které bylo hned za námi. Byla jsem vyděšená, hodně. Zatraceně. 

„ Sis myslela že snad utečeš?" Zamumlal Harry. Na to, že je to mafián, má až moc hezké, a něžné jméno.  


„ Vstávej sakra." Řekl Harry když už jsme stáli u nějakého domu, samozřejmě stál u auta u dveří, abych mu náhodou neutekla. Hned jak jsem vylezla tak mě chytl za ruku. Docela to bolelo. Šel rychle do toho domu, a šel do sklepa.

„ Tady budeš. Dokud se nenaučíš chovat." Zamumlal hrubě, a hned odešel. Byla tu tma jako v pytli. Teď jsem byla vážně ráda, že se nebojím tmy. Ale stejně, chci odsud pryč.

__________________________________________________________________________

Hahahahahahaaha, skoro po měsíci kapitola! 🤣

Mám Vás ráda ❤

Treat People With Kindness

🦋🦋🦋

Secret Stalker.Kde žijí příběhy. Začni objevovat