↬ 12 ↬

129 8 0
                                    

,, Pořád spí šéfe " slyšela jsem tlumené hlasy jak se na něčem dohadují.

Hlava mě neskutečně bolela, po chvíli jsem otevřela oči, a opatrně si sedla, protože jsem byla na zemi ve tmě. Nic nešlo vidět. Kousek ode mě se po chvíli ozývaly zvuky, až se nakonec otevřely dveře a z nich vyšel nějaký muž.

,, Ale heleme se kdo se tu vzbudil" nechutně se zašklebil.

,, Kdo sakra jste?! A co tu dělám!" Vykřikla jsem, a pak se jen divila, můj hlas byl hrubší, chraplavý.

,, Dávej si bacha na to, jak se mnou mluvíš, nebo tě Stylesovi vrátíme hezky po kouskách!" Zařval na mě, a chvíli pozoroval.

,, Asi tě zajímá, proč tu jsi, já ti to teda povím." Na malý okamžik se odmlčel, a pak pokračoval:,, Já kurva nesnáším toho tvého přítelíčka, a jasně jsem viděl, že mu na tobě fakt kurva hodně záleží. A tak mě napadl plán, že tě unesu, on tě bude hledat a jak se dostane sem tak ho prostě odprejsknu." Zlomyslně se zasměje, a já se na něj podívám vyděšeným obličejem.

Harry's pov

Měl jsem už chvíli po práci, a tak mě napadlo, že půjdu za Car. Šel jsem do jejího pokoje, ale tam nebyla. Bylo mi to hned divné, jenže jsem nevzdával naději a mířil do zahrady ke kotci kde jsou pejsci. Jenže najednou vyběhl z poza keře muž z mé ochranky mým směrem, a mně se sevřelo srdce. Něco se stalo, vím to.

,, Pane, posrali jsme to. Slečnu Car... Unesl Jackson." Vydechl zadýchaně, a já se naštval.

,, Děláte si prdel?! Jak se to mohla stát! Co jste to zatraceně za ochranku když jí neumíte ohlídat!" Zařvu na něj, a pak jdu do své kanceláře kde svolám kluky,
Louise,Liama,Nialla,Zayna.

Ti nebyli proti a hned se vydali sem. Celé hodiny jsme vymýšleli, jak to celé uděláme. Když najednou mi začal zvonit mobil- neznámé číslo.

,, No nazdar Stylesi, nechybí ti něco, co?" Otázal se, a během chvíle se ozval jeho nechutný smích. To mu nedaruju, hned jak se mi dostane pod ruce tak ho na místě zabiju. Pomalu a bolestivě.

,, To si kurva vypiješ" zavrčím naštvaně a čekám, co z něj ještě vypadne.

,, Tssss jsi nějakej nepříjemnej. Určitě ti chybí milé rozptýlení, co?" Na malou chvíli nic neříká.
,, Jenže teď jí mám já. Je to vážně kus, nedivím se ti že sis jí unesl."

Tak to posral, hodně. Pak mi jen nadiktoval místo a čas, kde je. Řekl že nemůžu se mnou nikoho vzít, že mám přijít sám. Ale ani hovno. Vím o co mu jde, pokusí se mě zabít. Vezmu kluky s sebou, jen to musíme udělat tak, aby jsme všichni byli zdraví, a na živu. Hlavně dostat Car od něho pryč. Zpátky ke mně, do bezpečí. 



________________________________________________________________________________

 Hahah nová kapitola takhle hezky na večer :DD

Gn 

Luv ya

<3

Secret Stalker.Kde žijí příběhy. Začni objevovat