↬2 ↬

219 13 1
                                    

„ Tak, jaké to tam bylo?" zeptám se Amber, když se vidíme před kavárnou, kam chodíme každé úterý. Ptala jsem se jí protože byla se svým přítelem na dovolené, tak proto.

„ Bylo to skvělý! Různě jsme s James jezdili na lodi. Potápěli jsme se, no prostě skvělý. Moc jsem si to užila, a ke konci jsem vůbec nechtěla domů." Dořekla, a já se musela usmát.

„ Tak to ti věřím. Jsem ráda, že jsi šťastná." Řekla jsem jí upřímně do očí. 

„ Jo.. a co jsi dělala ty? jak jsi se měla? Povídej. Přeháněj." Začala zase na oplátku ona. Nemohla jsem jí říct, že mě nějaký divný chlap sledoval v metru, to by se ještě vyděsila. Prostě jsem si vymyslela nějakou kravinu. A pak jsme to zamluvily něčím jiným, takže se dál nevyptávala, za co jsem byla ráda. Byly jsme tam ještě nějakou tu dobu, než byl čas pomalu jít, protože každá máme ještě svoje povinnosti. Amber dneska platila, máme to rozdělené že se střídáme. Nejdříve Amber, pak Já, Amber, Já. Snad chápete. Čekala jsem na ní venku, rozhlížela jsem se po ulici, ale zase jsem zahlédla toho muže z metra. Seděl na lavičce o jednu ulici dál. A jak jinak, sledoval mě. A proto jak Amber vylezla z kavárny rychle jsem jí popadla za rukáv a šly jsme. Radši jsem se za ním už neohlížela. Ten chlap mě děsí. 


Domů jsem přišla poměrně brzy, a tak jsem se rozhodla, že si v bytě trochu poklidím. Uklidila jsem kuchyň, obývák, koupelnu a už jen můj pokoj a budu mít hotovo. Konečně. Když už jsem měla i můj pokoj uklizený, šla jsem do vany. Vana byla velice příjemná. Večer, kdy jsem si už lehla a dívala jsem se do mobilu na sociální sítě mi po chvíli přišla zpráva od neznámého čísla.

Neznámé číslo- je zbytečné utíkat. Já si tě najdu. -H

______________________________________________________________________________

Nová kapitola hah xd

Jaké bylo vysvědčení? 😍

Mám Vás ráda ❤

Treat People With Kindness

🦋🦋🦋

Secret Stalker.Kde žijí příběhy. Začni objevovat