↬ 17 ↬

68 7 0
                                    

Po té šílené cestě strávené různými zkratkami, aby jsme se dostali co nejrychleji do bezpečí, jsme konečně byli "doma".

Hned jak Harry zaparkoval před domem, vystoupil, obešel auto a otevřel mi dveře. Poděkovala jsem mu a přijala ruku kterou mi nabízel aby mi pomohl vylézt z auta.
U dveří si Harry vyndal z kapsy u kalhot klíče, které vložil do zámku, a následně odemkl jeho obrovský dům.
Pokynul mi rukou, abych vešla dovnitř, a to jsem v této situaci v které se nacházíme, udělala velice ráda.

Hned jak jsem měla tu možnost, šla jsem ještě v stálým šoku k sobě do pokoje. Ze skříně si vzala nějaké ty věci na převlečení, a šla do koupelny.
Vysvlékla jsem se z oblečení které jsem měla na sobě, a vlezla si do sprchy. Pootočila kohoutkem u sprchy, a nechala na sebe dopadat kapičky vody. Najednou jsem okolo svého pasu ucítila dvě silné, mohutné ruce. Lekla jsem se, protože Harryho jsem tu teď opravdu nečekala.

,, Ssss, to jsem já" zašeptal mi do ucha, a začal rozdávat polibky po celém mém krku. Nebudu lhát, bylo to příjemné. Otočila jsem se směrem k němu, a přitiskla své rty na jeho. Ten spokojeně zamručel, a líbal mě dál.
Nebudu lhát, po této zkušenosti jsem byla celá napjatá, a on to ze mě vycítil.

,, Jsi celá napjatá. Dovol mi, abych tě uvolnil" Promluvil mi do ohybu mezi krkem. Nebyla jsem si jistá, jestli mi to povolit anebo ne, protože v této situaci jsem nikdy předtím nebyla. Ale v momentální chvíli mě Harry omámil svým mohutným a potetovaným tělem, že jsem nevěděla co dělat. Nikdy jsem netušila, že by někdo jako on, mohl být tak krásný.

A on je, stojí přímo přede mnou, nahý ve sprše, a nabízí mi, něco co jsem nikdy předtím nezažila. Můj dech byl l něco vyšší než normálně, a já měla co dělat, aby mi mé srdce nevyskočilo z hrudi.

,, Neboj se, dnes s tebou ještě spát nebudu. Nejsi na to připravená, udělám ti dobře jinak" dovysvětlil svou prosbu na pravou míru. Chtěla jsem zkusit něco nového, něco pro mě stále tak tajemného, až jsem nakonec souhlasila.

Harry se spokojeně ušklíbl, natáhl ruku za mě, kde vzal do ruky kohoutek s kterým zatočil a vypl vodu. Osušil mě ručníkem, potom si mě vzal do náruče, a společně nás dostal do jeho ložnice, kde mě položil do jeho postele. Vyhoupl se nade mě, a chvíli si mě jen s úsměvem pozoroval. V jeho očích byla čistá radost, dá se říci možná i záblesk lásky, žádný strach, jako kdyby před malou chvílí po nás někdo nestřílel v baru.

Po chvíli se sklonil k mému krku, a opět mi na něj dával jemné, krásné, a sladké pusinky. Během našel mé místo, kterému se začal věnovat. To jsem ovšem nevydržela, a zavzdychala. A jak jsem mohla potom vidět, Harryho má reakce potěšila.

Jeho ruce cestovaly po mém těle, jako by jsi chtěl dokázat že patřím jen jemu. Hlava mu bloudila níž a níž, až se dostal k mému nejcitlivějšímu místu, které ovšem nechal ještě být, a místo mě líbal na vnitřní stranu stehen, a pozoroval, jak se oddávám tomu novému pocitu. Hlavu jsem zaklonila dozadu, díky čemu jsem si nevšimla, že se přiblížil přímo tam. První co udělal bylo, že mě tam políbil. Bylo to něco neuvěřitelného. Celou tu dobu co mě uspokojoval, se snažil na mě mluvit.

Něco ve stylu ,, vedeš si dobře krásko" a ,, jsi skvělá" potom jsem to nevydržela, a udělala se. Mé tváře byly červené. Harry se pak vytáhl zpátky nade mě, a začal mě líbat. Mohla jsem v polibku cítit mé vyvrcholení, ale v tu chvíli jsem to vnímala opravdu jako tu poslední starost. Ačkoliv se kousíček uvnitř mě pořád bránil, přeci jen, Harry byl, je, a bude můj únosce. Ale tento okamžik byl momentálně silnější. Poslední okamžiky večera jsme strávili objetí jeden druhého, a po chvíli spokojeně usnuli.

-

.... I'm sorry but I can't do this 😭
Po několika měsících jsem se vrátila, ikdyž nevím, jestli ty kapitoly budou vycházet nějak "pravidelně" bo mě čekají v dubnu přijímačky a já mám z toho nervy až v kýblu už snad rok a půl. Btw!! Važte si této kapitoly, protože absolutně neumím psát části, kde se děje něco se sexuálním nádechem. (💀💀💀)
Jinak.. jak jste se měli?❤️

Momentálně je 1:41, jsem nemocná, píšu vám kapitolu a vykládám si své srdíčko<3
No nic, mějte se zatím krásně!
Papa

Secret Stalker.Kde žijí příběhy. Začni objevovat