Musím se odtud nějak dostat, za každou cenu. Přeci tu nemůžu jen tak zůstat s nějakým šílencem. Procházela jsem se chodbou, kde byly různé dveře, zkusila sem je i otevřít, ale marně. Vrátila sem se tedy zase zpátky do kuchyně, kde už naštěstí on nebyl. V kuchyni byly i okenní dveře na zahradu. Byly otevřené, takže sem z nich rychle vyšla a začala jsem hledat nejlepší místo na útěk. Ale místo toho, jsem jen našla kotec se psy. Vlastně, tu možná jsou jediná dobrá věc tady na tom místě. Došla jsem blízko k nim, a oni hned jak si mě všimli tak začali štěkat, ale jeden tu byl, vyjímečný. Ten jediný přiběhl, blízko ke mně a začal vrtět ocasem.
„ Ahoj" zašeptala jsem směrem k němu, a následně se začala smát když mi začal oblizovat ruku.
„ To je Oskar" vylekal mě on.
„ Krásnej" odpovím mu, a dál hladím Oskara, který se na mě kření.
„ Jo, ale je k ničemu. Nedokáže ani pořádně roztrhat pytel." zamračí se hned, když to dořekne.
„ To neříkej, každý na světě má svůj důvod." Zamumlám, a rozejdu se zase zpátky do baráku, a pak hned k sobě do pokoje.
↬
Po pár hodinách jsem dostala hlad, a tak jsem se vydala do kuchyně.
V kuchyni u stolu seděl Harold a nějací další muži. O něčem se bavili, ale jakmile si mě všiml, tak všem naznačil, aby byli zticha, zvedl se a šel ke mně.„ Co tu děláš?" zamračil se, a pokračoval v jeho proslovu.
„ A když už jsi tady tak ti někoho představím," stoupl si za mě, položil mi jeho ruku na záda a tím mě donutil, abych šla víc dopředu.
„ Tohle je Niall,Zayn, Liam a Louis" ukázal na každého zvlášť.
,, Fajn, a co já s tím?"
,, Nebuď drzá zatraceně!" Zamračí se na mě. Tak on takhle? Jako vážně?,, Nejsem drzá, jen upřímná. Nepotřebuju znát lidi, co si nejdřív hráli na přítele, a pak mě zradili." Narážím na Liama, a tehdejší společnou cestu s ním v autobuse když jsem od Harryho utíkala.
Chvíli jsem tam jen stála, a pozorovala nenávistným pohledem, a pak si to namířila přes zahradu ke kotci kde jsou psi. Oskar si mě hned všiml a radostně vyskakoval, a mazlil se.
Podle Harryho nic neumí, a tak se rozhodnu, že si ho vytrénuju, a bude to můj nejlepší přítel tady.Vytáhla jsem ho z kotce, a poručila aby šel za mnou. Nařizovala jsem mu různé povely, a pokaždé když nějaký splnil tak ho pochválila. Oskar je opravdu moc šikovný.
,, Tak vidím že sis ho vzala pod svá záchranná křídla, Car." Vyruší mě a Oskara od tréninku Liam. Ten tady dělá zatraceně co?! Nechci se s ním vůbec bavit!
,, Jdi pryč. Prosím" ani se na něj nepodívám, a dál se věnuji Oskarovi.
,, Chci si promluvit, nechci, aby jsi byla naštvaná." Řekne s klidným hlasem. To mi nedá, a já se na něj otočím.,, Jenže já jsem, chápeš?! Myslela jsem si, že jsi normální v pohodě týpek, ale ne ty jsi byl jeho poskok! A sledoval si mě! Prostě jdi pryč." Sdělím mu vše, co mám na srdci.
,, Dobře, jak myslíš ale Car, Harry se možná někdy chová jako idiot, ale když ho poznáš tak je moc fajn. Přemýšlej o tom" odpoví mi, a pak odejde. To tak! Tak jestli je on fajn, tak já jsem královna co má jednorožce který kadí duhový obláčky!
Asi další dvě hodiny jsem strávila venku, ale pak začalo poprchávat a tak jsem Oskara zavřela do kotce kde se hned šel schovat, a já si to mířila do svého pokoje.
↬
Kapičky kapaly po okně, a já je sledovala, přemýšlela jsem, jaké by to bylo kdyby vše zůstalo při starém, když vše bylo ještě normální. Honí se mi hlavou myšlenky, co asi dělá rodina, Amber?
Bože, stýská se mi. Ani nevím jak, a teče mi slza po tváři kterou jedním nepatrným tahem otřu do rukávu od svého svetru. Z proudu myšlenek mě vyruší lehké zakašlání, co patří tomu blonďáčkovi, co seděl tam dole s nima. Niall, tuším?,, Ahoj Car, nechceš se jít s náma dívat na film? Ať tu nejsi sama." Zeptá a mile se usměje.
,, No.. já nevím" odpovím mu slabším hlasem.
,, Ale notak, pojď, bude sranda." Zasměje se a udělá psí pohled. Tohle že je mafián?
,, No tak fajn." Zvednu se a jdu za ním. Ten se jen s úsměvem na tváři vydá do jejich soukromého kina. Kde jsou všichni. Je už i připravený popcorn s pitím. Chtěla jsem si sednout vedle Nialla, ale Harry mi jasně naznačil, abych si sedla vedle něho.
,, Liame to si snad ze mě děláš ale vážně prdel" zanadává Harold když se na obrazovce objeví nápis Toystory. Já si myslela, že na tohle se vážně mafiáni nedívají, jenže oni mě nepřestávají překvapovat.
,, No co? Myslím si že je to dobrá pohádka, a navíc je tu i Car. Takže horor pouštět nebudu." Zamračí se na Harolda, a pak se usměje na mě. Tímhle tím chováním si ten průser nenapraví!
Celej film Harry něco remcal, a pak si mě přitáhl blíž k sobě, snažila jsem se odtáhnout, ale na to jeho stisk zesílil.
Když to vše skončilo, tak sem si to mířila do koupelny, kde jsem se jen osprchovala, udělala vše co je potřebné, oblékla a šla k sobě do pokoje. Jenomže on seděl na posteli!
,, Co tady zatraceně děláš?" Zeptám se ho s podrážděným hlasem.
,, Tenhle tón si vyprošuju!" Zvedne se, a jde mým směrem. A nakloní se na můj vkus až moc blízko.
,, Dobrou noc, Car." Zašeptá, a dá mi pusu na tvář. Stojím tam jak omámená, co to zatraceně bylo?
________________________________________________________________________________
Omg po půl roce jsem napsala další kapitolu k tomuhle příběhu! kdo tohle ještě čekal?😂👀😏
Luv ya
<3
ČTEŠ
Secret Stalker.
FanfictionPotkají se v metru, ona neví, co se do budoucna stane. Ale on to ví moc dobře. Unese jí, donutí jí aby ho milovala. Bude to složité, ale jak to dopadne?