↬11 ↬

139 8 0
                                    

Další den mě probudil déšť, respektive kapky co dopadávaly na okna. Chvíli jsem se ještě převalovala, ale pak jsem to vzdala a šla do koupelny. Z koupelny do šatny, kde jsem si na sebe oblékla černou mikinu a černé kalhoty. Můj další směr byla kuchyně. Nikdo tu nebyl, vzala jsem si konvici napustila do ní vodu, a zapla jí aby mi jí ohřála a já si následně mohla udělat čaj.
Přes ten zvuk jsem ani neslyšela že někdo mě poctil svou přítomností, a když mě ten dotyčný zezadu obejmul, opravdu jsem se lekla.

,, Ahoj, jak ses vyspala?" Zeptal se Harry jeho ranním chraplavým hlasem. Chvíli bylo až takové ticho, že kdyby spadl špendlík, bylo by to slyšet. Překonala jsem se, a zeptala se ho na to samé.

,, Jak ses vyspal ty?"

,, Hmm, v rámci možností docela dobře..." Odmlčel se, a pak pokračoval: ,, Uděláš mi taky prosím snídani?" Zeptal se.

,, Ale jistě" odpověděla jsem mu. Přece, musím být k němu milá, abych si získala jeho důvěru a pak mohla utéct. Protože tu vážně nechci být.

On se jen spokojeně usmál, dal mi pusu na spánek, a šel ke stolu kde něco dělal na mobilu. Udělala jsem mu kafe, a k tomu palačinky. Přinesla jsem mu to až pod nos, a on se hned do toho s chutí pustil.

,, Car, máš to opravdu moc dobrý." Zamumlam s plnou pusou, chtěla jsem mu říct, ať nemluví s plnou pusou že je to nechutný, ale držela jsem se. Se svojí snídaní jsem si sedla naproti. On se po snídani zvedl, odnesl do dřezu špinavé nádobí, a šel směrem ke mně.

,, Ještě jednou moc děkuji za dokonalou snídani." Usmál se na mě, pak dvěma prsty vzal za mou bradu, a políbil mě.

,, Měla jsi tam trochu šlehačky, promiň." Zaculil se, já mu dám šlehačku!

 

 Ještě chvíli pršelo, ale pak jsem šla ven do zahrady. Procházela jsem se, a nadýchávala se čerstvého vzduchu po dešti. Najednou jsem za sebou slyšela zvuky. Rychle jsem se otočila, ale nic tam nebylo, najednou mě někdo popadl zezadu a k nosu mi přiložil hadřík.

Snažila jsem se bránit ale bylo to marné. Pomalu se mi začaly zavírat oči. Ale slyšela jsem ještě pár posledních slov.
,, Tak, a Styles to schytá."

________________________________________________________________________________

Haha už druhá kapitola za dnešek 👀

Co si myslíte že provedou Car?👀

Luv ya

<3

Secret Stalker.Kde žijí příběhy. Začni objevovat