Harry mi nastavil ruku a odvedl k autu. Sedl si vedle mě, jeho řidič nastartoval a my jsme vyjeli. Celou cestu mlčel a díval se z okna. Stromy ubíhaly a ubíhaly, ani jsem se nenadála a naše auto už zastavilo zřejmě už na tom místě, kde jsme měli být. Chtěla jsem si otevřít dveře sama, ale Harry trval na tom, že mi je otevře on. Hned jak jsme byli spolu venku před tou budovou, tak jsem překvapeně vykulila oči.
,, Neboj, bude to v pohodě," odpověděl Harry, když si všiml, že jsem se trochu rozrušila. Podívala jsem se na něj, a on se povzbudivě usmál. Od té doby, co jsme se líbali, se choval jinak, více mile. Nic jsem mu na to neřekla, a následovala ho dovnitř. Hned jak se otevřely dveře jsem byla překvapená, bylo to tu plné lidí, co vypadali opravdu důležitě. Po chvíli přišel k nám nějaký akorát v letech chlápek, co hned na Harryho spustil různé věci. Bavili se o nějakém byznysu, ale moc mě to nezajímalo, takže jsem ani nevnímala, a dívala se jen kolem.
,, Car?" Probral mě z myšlenek Harry, a hned na to si mě už začal všímat, protože ten chlápek už odešel. Odvedl mě ke stolu, kde mi odsunul židli, a pak zase přisunul jako správný gentleman. Číšník nám po chvíli přinesl menu a nechal nám chvíli, aby jsme si to mohli prohlédnout. Hned když se číšník vrátil jsme si objednali jídlo, a víno. Číšník se pořád na mě usmíval, zato Harry se mračil až tak, že se mu na čele objevila vráska.Talíře už jsme měli na stole, a teď už se jen číšník snažil otevřít láhev vína. Harry byl netrpělivý, v jedné ruce měl vidličku se kterou poklepával na stole a druhou byl o něj opřený. Hned když vyndal špunt z láhve, tak mu ji Harry vytrhl z ruky, a pokynul mu aby odešel. Do skleniček víno nalil on sám.
,,Harry?" promluvím když se napiju vína a potom skleničku položím zpátky na stůl. On mi jen pokynul hlavou na znak, že poslouchá.
,, Proč tu vlastně jsme?" Položím mu mojí otázku co mě zajímala celý večer co tu jsme. Nemusela jsem ani moc čekat, a on mi hned odpověděl.
,, Jsme tu, protože musíme dohodnout další obchod. A taky jsem si myslel, že bys uvítala nějakou slavnost, aby ses nenudila," svojí větu dokončil, podíval se na mě a povytáhl obočí.
,, Jo dobře, promiň, jen mě to zajímalo." Nic dalšího nestihnu říct, protože nám číšník přinese naší objednávku. V tichosti jsme s Harrym jedli a povídali si. Potom začala hrát hudba, všichni začali tančit, Harry neotálel a nabídl mi ruku, aby jsme si šli společně zatančit. Bylo to opravdu moc pěkné. Nečekala jsem, že i tak důležití lidé jako jsou mafiáni, dokáží udělat tak příjemný večer. S Harrym jsme tančili už asi čtvrtý tanec, byla jsem ponořená do svých myšlenek a přitom se dívala do Harryho čistých, zelených očí. On mi pohled oplácel a oba jsme si užívali přítomnost jeden druhého, ani pořádně jsme nevnímali okolí. Najednou se ozval výstřel, a křik lidí. Na to Harry hned reagoval, vytáhl si pistoli z pod saka, a schoval mě za sloup.
,, Běž se schovat, a v bezpečí počkej na mě! Je tu to jasné?!" Rozkázal mi a já v šoku jen přikývla. Běžela jsem se schovat do nějaké chodby, kde bylo plno dveří. Šla jsem k jedním, a hned je otevřela. Naštěstí byly otevřené. Vešla jsem do nějaké kanceláře, kde byla dokonce u docela velká skříň. Vlezla jsem do ní, a hned za sebou zavřela. Všude byly slyšet jen výstřely a já jen doufala, abych se odsud dostala pryč. Položila jsem si ruce na uši za účelem utlumit výstřely ale stejně to bylo slyšet. Po chvíli to ustalo, doufala jsem, že je po všem. Nakonec jsem zůstala v té skříni a čekala na Harryho. Přeci jen, říkal, abych na něj počkala, že si mě najde. Po chvíli skutečně někdo vešel do té samé místnosti, a já se zadrženým dechem doufala, že je to Harry.
,, Car? Jsi tu?" Uff, byl to Harry. Rychle jsem otevřela k němu, a šla ho obejmout.
,, Pojď musíme jít, ještě to neskončilo. Jdeme než jsem přijdou další." Vzal mě za ruku a táhl někam do bezpečí. Vyšli jsme ven zadním vchodem, kde už na nás čekalo auto. Harry si převzal klíčky od jednoho z jeho mužů, hned si sedl na místo řidiče. Během chvíle jsme vyjeli, a mířili si to do bezpečí.
,, Páni" vydechla jsem, a pořád byla v šoku. Přeci jen, nestává se každý den že by jste šli na nějaký večírek ze kterého by se stala přestřelka jak ve filmu.
_zdravím :DD přemýšlím nad tím, že si udělám ing ohledně tohodle účtu. Myslím to tak, že bych tam dávala info ohledně psaní kapitol, nebo taky že by jsme si tam mohli random psát :D co myslíte vy? mám to udělat? <3
ČTEŠ
Secret Stalker.
FanficPotkají se v metru, ona neví, co se do budoucna stane. Ale on to ví moc dobře. Unese jí, donutí jí aby ho milovala. Bude to složité, ale jak to dopadne?