Intalnire...neasteptata

43 2 2
                                    

Unde naiba au plecat Alin si Andre?!Jur ca atunci cand ii gasesc ii omor pe amandoi!Si mai e si Cristi dupa fundul meu...cea mai naspa zi.
Sirul gandurilor imi sunt intrerupte de o voce mult prea cunoscuta...
Rares:Ale?Ce faci aici...cu el?
Ale:Eu...am venit si cu Andre si varu-miu,nu numai cu el.
Rares:Aaa,nu ii vad.
Ale:Da,si noi incercam sa-i gasim de vreo jumatate de ora...
Rares:Ati incercat la barul de vis-a-vis?
Cristi:Nici nu ne-am gandit sa mergem acolo.
Ale:Sa mergem.

--la bar--
Alin:Vrei sa jucam biliard?
Andre:Bine,dar sa stii ca nu ma prea descurc.
Alin:Nu-i nicio problema!
Alin:Am s-o bat mar!
    Andreea si-a adunat toata concentrarea si,dintr-o singura lovitura,a impins 2 bile in gaura.
Alin:Esti buna,dar asta e doar inceputul.
      Au continuat jocul.Spre deosebire de spusele lui Alin,el si Andreea sunt cam la egalitate.El nu se astepta ca ea sa fie atat de buna la asta.In momentul de fata,totusi,el era in castig,Andreea urmandu-l foarte de aproape,fiind la o bila diferenta.Andreea avand precizie de invidiat a reusit dintr-o singura miscare sa il depaseasca pe verisorul Alexandrei,care nu pare sa renunte.Intr-adevar,aceasta a fost o lupta incredibil de stransa.Jocul s-a terminat cand Alin a reusit sa duca ultima bila in gaura.Alin este invingator,desi nu pare sa simta asta.El crede ca norocul a fost de partea lui de data asta si ca Andreea cu siguranta nu e ca verisoara sa.Si-a dat seama ca in ciuda aparentelor,ea e baietoasa si cam perversa,dar lui nu ii displacea.Are si parti bune:si-a dat seama ca e de treaba,e strategica si vicleana,iar zambetul ei poate avea mai multe semnificatii in acelasi timp.Dar nu s-a indragostit de ea,e imposibil,asa ceva nu i se poate intampla.Atunci,dintr-o data,se aude o vocea unui baiat pe care amandoi o recunosc mai bine decat ar prefera:
Alex:De doua ori intr-o zi,Andreea?Data viitoare faci cinste cu un suc!
Andre:Ce vrei,mă?N-ai aflat ca baiatul trebuie sa faca cinste fetei?Mai ales daca e Mr. Gigolo Filozof in persoana.
Alex:Nu zi asta in public,lumea poate chiar va crede ca sunt gigolo.
Andre*rade*:Poate iti creste popularitatea,te trezesti cu 200 de c*rve dupa fundul tau!
Alex:Cine a zis ca vreau asta?
Andre:Chiar tu!Daca vrei iti arat si conversatia.
Alex:Aiuream!Stii ca am nevoie de una singura!
Andre*roseste*:E clar.Oricine trebuie sa se decida candva.Dar na...mai devreme sau mai tarziu,nu se stie.
Alex:Nu stiu de sufletul pereche,dar stiu ca prima relatie serioasa o voi avea dupa ce incep liceul.
Andre:Aaa,conversatie ciudata,detectata!
Alex:Ai dreptate,cum naiba am ajuns la asta?Oricum Alin,omule,ce faci pe aici?Nu e si Alexandra pe aici,nu?
Alin:Salut!Pai m-a stresat vara-mea sa vin cu ea,cu Andre si cu Cristi(care apropo e toate ziua dupa fundul ei) la strandul de vis-a-vis.Ei cred ca inca sunt acolo...
Alex:Bun.Daca o vedeti pe Alexandra anuntati-ma sa plec!
Andre:Tot nu imteleg ce ai cu ea.
Alex:Stii foarte bine ca am fost impreuna.Ma stresa cu 30 de mesaje si 11 apeluri pe zi.Nu am mai vorbit cu ea de vreo 2-3 ani.Si nu ma tenteaza sa incep din nou.
Andre:Jur ca nu te inteleg!Tu,om destept,de ce nu i-ai spus ca e mult prea mult pentru o relatie si ca nu ai timp mereu sa ii raspunzi?Ar fi inteles!
Alex:Okay,gata!Am inteles ca e gresit,dar nu te astepta sa fim cei mai buni prieteni.
Andre:Nici nu ma gandeam.
Alin:E chiar acolo.Ea,Cristi si Rares ne pandesc.Interesant trio!Hai sa le-o facem putin!
Andre:Suna bine!Ai vreo idee ce am putea face?
Alin:Alexandra e o perversa,una mare.Hai sa-i satisfacem putin hormonii,ce ziceti?
Andre:Nu suna bine...
Alex:Hai s-o facem!
Alin:Bun.Dupa ce terminam de vorbit Alex,ia-o de mana pe Andreea si trage-o,in semn sa plecati.Atunci eu te iau de cealalta mana si te iau in brate apoi strig catre Alex:"De ce sa plecati?Ea nu vrea!Daca vrei pleaca tu,nu esti seful ei!De ce ar trebui sa faca ce zici tu?!"Apoi tu vei spune:"Nu sunt seful ei,dar cu siguranta imi pasa mai mult decat tine de ea." si,ca sa nu para ca te taram dintr-o parte in alta te dezlipesti de mine si spui"Terminati!Eu nu sunt o papusa!Pot sa aleg si singura ce fac,nu ma mai enervati atat!Alin,hai sa facem inca o partida de biliard."
Alex:Dar ce?Nu ma poate alege pe mine?
Alin:Egal.Nu stiu,dar asa m-am gandit eu.Daca vrei sa schimbi,Andreea,n-ai decat!
Andre:Nee,prea multa improvizatie,poate ma mai incurc in fraze.
Alex:Cum vrei.
Alin:Sa incepem.Hai Alex!
    Alex o ia de mana dreapta brutal pe Andreea si se indreapta spre iesire.In ultimul moment Alin o prinde de mana pe Andreea si o trage intr-o imbratisare calda,dar de asemenea,brutala.Nervii au pus stapanire de chipul lui Alin si a spus taios catre asa-zisul prieten cel mai bun al sau:"De ce sa plecati?Ea nu vrea!Daca vrei pleaca tu,nu esti seful ei!De ce ar trebui sa faca ce zici tu?!" Alex,infuriat de gestul si cuvintele lui Alin ii spune cel mai bun argument pe care il avea,dar si cel mai copilaros: "Nu sunt seful ei,dar cu siguranta imi pasa mai mult decat tine de ea." Andreea roseste,roseala din obrajii ei mai evidenta decat ochii ei albastrii ca un cer noros,pregatiti de ploaie.Se tine tare totusi si se dezlipeste din imbratisarea stransa a lui Alin,mai stransa decat intentiona el.A raspuns incruntata,cu un ton mai glaciar decat gheata din Antarctica:"Terminati!Eu nu sunt o papusa!Pot sa aleg si singura ce fac,nu ma mai enervati atat!Alin,hai sa facem inca o partida de biliard."Andreea il cuprinde de brat pe Alin si isi intoarce capul in directia opusa in timp ce o bufneste rasul:"Gata baieti!Iesiti,spectacolul s-a terminat!"Alexandra a iesit timid,urmata indeaproape de Cristi si Rares.
Ale:Cand v-ati dat seama ca suntem aici?
Alin:De cand ati ajuns.
Rares:Atunci toata chestia aia siropoasa de mai-nainte a fost teatru?
Andre:Normal!Ale ne cunoaste,ar fi trebuit sa isi dea seama ca e fals.
Ale:Stiam ca ceva nu se leaga,dar na...
Alex:Taci din gura,am vazut ca te uitai ca la cinema.
Ale:Tu de ce esti aici?
Alex:Vezi?Ce i-am facut de se incrunta asa la mine?Acum nu i-am facut nimic.
Andre:Sunt sigura ca e obisnuinta...Ale,el nu are nimic cu tine!
Ale:Poate,dar tot sarlatan si profitor e!
Andre:Iti pot spune ca nu l-ai cunoscut cu adevarar.El e nebun,pervers dar totusi inocent si... *se uita la Alex* poate fi un dulce cateodata.
Alex*zambet viclean*:Iti place de mine?
Andre*roseste*:Ce naiba indrugi acolo?Normal ca nu!Suntem doar buni prieteni,nu?
Alex:Ai nevoie de aprobarea mea la ultima propozitie?Sigur nu-ti place de mine?
Alin:Frate,a zis o data ca nu ii place de tine,de ce o stresezi atata?
Alex:Dar nu esti tu cel care...
Alin:...Taci!
Andre*se incrunta*:Cel care ce...?
Alex:Lasa.
Ale:In cazul asta mergem acasa sau...?
Andre:Azi a fost o zi destul de...complicata.Cred ca ar fi okay daca am continua altadata.
Alex:Mdaa...si eu merg acasa.
Cristi:Cu ce mergeti?
Alex:Il sun pe tatal meu si ne duce el.
Cristi:Bine atunci,vin si eu.
Alex:Nu cred ca mai sunt locuri.(Numa' eu si Andreea.Punct.)
Cristi:Atunci stau la Ale si in noaptea asta.
Rares:...hai ca ii spun fratelui meu sa te duca acasa.(De parca o mai las o noapte cu psihopatu' asta)
Cristi:Mersi.
Rares:Atunci hai.Pa Andre si...
Alex:Numele meu e Alex.
Rares:Eu sunt Rares.Incantat.Salut,ne mai vedem.Ale,ne auzim mai tarziu,okay?
Ale:Sigur!
Rares:Pa gasca!
Toti:Ceau!

Alex:Atunci mergem si noi,nu?
Andre:Da.Ceau Ale,ne mai auzim!
Ale:Ceau!

--intre timp,in masina fratelui lui Rares--
Cristi:Stiu de ce te-ai oferit sa ma duci acasa.
Rares:Poftim?Nu e niciun motiv.
Cristi:Trec direct la subiect:nu am de gand sa ti-o las pe Alexandra.Indiferent cat de mult o placi!
Rares:Am mai discutat asta.Ce drept ai asupra ei?Sa-ti intre in cap:NU e iubita ta,deci nu poti sa decizi in locul ei.
Cristi:Mai vedem...
Rares:Inceteaza,omule!Daca nu ii place,las-o in pace.Si pot vedea de la o posta ca gesturile tale siropoase i se par o prostie.
Cristi:De ce crezi ca o cunosti?
Rares:Ai dreptate,nu o cunosc asa bine,insa chestia asta e evidenta.Nu-ti face griji,o voi cunoaste si ma voi indragosti din ce in ce mai mult de ea.Nu ca ar fi treaba ta.Ai un avertisment:nu mai face chestii care o bruscheaza sau o raneste pentru ca data viitoare nu ma voi rezuma doar la vorbe!
Cristi:Dar chiar ai tupeu!Sa vedem cat de departe ajungi.Totusi,tine minte:nu te voi lasa sa ajungi chiar asa usor la ea!
Rares*zambet viclean*:Nici nu ma asteptam sa fie altfel.
Cristi:Atunci sa lasam razboiul sa inceapa!*tranteste portiera masinii*
Frate Rares:Tipul asta e cam nebun.
Rares:E clar.Totusi,e rivalul meu.Daca inseamna sa o am pe ea,merg pana in panzele albe.
FR:Succes,frate!
Rares:Mersi,voi avea nevoie!
--in masina tatalui lui Alex--
Andre:...
Alex:...
Tata Alex:Si,nora mea,ce mai faci?
Alex:TATA!
Andre*roseste*:S-sunt bine.Dar nu sunt nora dvs.
TaAl:Normal ca acum nu,dar in viitorul apropiat...tot ce e posibil!
Andre*ras "putin" fortat*:Haha...
Alex:Tata,e treaba mea ce fac in viitor!
TaAl:Adolescentii astia...daca le zici parerea ta imediat izbucnesc!Dar,domnisoara,iarta-mi fiul,uneori poate fi mai timid si deobicei nu spune ce vrea sa spuna in fata.Cu un baiat ca asta,fata treabuie sa fie aia indreazneata.
Andre:Stiu ce fel de baiat e Alex.Si nu mie trebuie sa-mi spuneti,ci viitoarei lui prietene.
TaAl:In curand...sunt sigur.Ei bine,am ajuns!O seara buna domnita,ne mai auzim!
Alex:Ceau!
Andre:La revedere,ceau!
    In acel moment Alex i-a facut semn de "vorbim mai tarziu".Andreea nu se astepta la desfasurarea acestei zile.Intai,a mers cu Alexandra,Cristi si Alin la strand,apoi s-a dus cu Alin la barul de vis-a-vis din cauza plictiselii.S-au jucat biliard,dup-aceea a venit Alex,au facut scena aia de teatru siropoasa.Cand a crezut ca totul s-a terminat au fost "sicanati" de tatal lui Alex.Nora...in niciun caz!Iar acum in sfarsit a ajuns acasa si,ca o dependenta de anime ce e,a cautat episodul nou din Fairy Tail,care a aparut azi.Cand sa inceapa doritul episod primeste un mesaj de la Alex in care scria "Hei,ce faci?".Deobicei cand cineva ii scrie in acest moment se enerveaza si nu ii raspunde...dar azi,sa zicem ca nu conteaza atat de tare.Ii raspunde normalul:"Sunt bine.Tu?"El raspunde intrebarii ei cu "Sunt foarte bine.Ziua asta a fost ciudata rau,dar m-am distrat!"Andreea zambeste.Si ea s-a distrat iar ziua a fost foarte ciudata si la un moment dat nu se mai astepta la nimic pentru ca era sigura ca se va intampla ceva neasteptat.In acea seara Andreea si Alex au vorbit ore intregi,neramanand fara subiecte.
Chiar atunci,alti doi adolescenti vorbeau la telefon.
Rares:Hei Ale,ce faci?
Ale:Numai ce am facut un dus si mi-am uscat parul.Tu?
Rares:Acum stau,n-am ce face...
Ale*rade*:Dupa ziua de azi,cred ca ajunge!
Rares:Sa stii,a fost foarte ciudat!
Ale:Dar intr-un fel,m-am distrat.
Rares:Da...si eu.
Si acesti doi tineri au vorbit ore intregi,pana toate subiectele de discutie s-au terminat.Era ora 12 noaptea cand Alexandra si-a luat la revedere de la Rares apoi s-a pus in pat si a adormit ca un copil mic.
  Si asta a fost capitolul de azi! :) Va multumesc ca ati citit si ne "vedem" data viitoare! :*
Ja ne!

Soarele intunecatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum