Karaoke

33 3 3
                                    

Andre*alergand*:Eu intru prima la baie!

Eu*soptind*:Si spune-mi tu daca fata asta are toate țiglele pe casa...

Andre:Te-am auzit!

  --dupa o ora--

Andre:Deci...aici?

Eu:Da...e singura pizzerie care are si karaoke din oras.

  Andre s-a strambat dezaprobator.Inteleg ca intrarea e mica,dar interiorul e mai spatios.In plus,fatada e okay,deci nu inteleg ce nu ii convine.Gata,stiu!

Eu:Iti e rusine,nu?

Andre*rosind*:Poate...

Eu:Dar ieri te-ai inteles bine cu ei.

Andre:Ieri era intuneric si toti purtau masti...

Didi:De ce nu intrati?

Ale:Didi,nu te mai furisa asa!Jur ca intr-o zi voi face infarct din cauza ta!

Didi*rade*:S-scuze,nu m-am putut abtine!

   Am intrat.Locul acela era destul de gol acum.Am lasat-o pe Didi sa ne conduca in camera in care statea extraordinara mea clasa.Cand am intrat in acel spatiu o felie de pizza a zburat exact pe langa noi,pe fata Dianei.

Didi*aura malefica*:Cine a facut asta?!

    Toti se ascundeau pe unde apucau,iar in fata a fost trimis Marius.El este un baiat de inaltime medie,are ochii negri,parul brunet si este binefacut.Nu e de mirare,doar joaca fotbal la o echipa de juniori.

Ma:S-scuze!Promit ca nu se va mai intampla!*ia un prosop*Stai,te curat eu!

Didi*rosind*:Nu e nevoie.Altadata ai grija,ca altfel o patesti!

Ma:Da,multumesc ca nu m-ai batut!

  Diana e o fata foarte simpatica,dar cand se enerveaza e ca un diavol.Odata era sa bage un baiat in spital pentru ca a lovit-o din greseala cu o minge!Ne-am asezat,am discutat despre diferite prostii,am ras de afonii care incercau sa scoata sunete pe care le numeau muzica si am observat ca Andre sta intr-un colt si nu vorbeste cu nimeni.Chiar inainte sa intervin eu,Marius s-a uitat la ea si a inceput sa vorbeasca,ceilalti acordandu-i atentie celei mai bune prietene ale mele.

Ma:Care e numele tau si de ce nu vorbesti cu noi?

Andre:N-numele meu e A-Andreea.

Eu:Nu a vorbit pana acum cu voi pentru ca e timida cu persoanele noi intalnite.

Baiat1:Aaaa,inteleg!Dar daca te obisnuiesti cu noi vei fi mai deschisa?

Andre*da din cap afirmativ*:C-cred ca da...

Baiat2:Atunci e okay daca te invit sa canti cu mine o melodie?

Eu:Du-te,Andre!

Andre:Stii ca sunt afoana.

Eu:Hai taci din gura ca [,] canti bine!

Andre:...okay,hai sa cantam!

  S-a urcat pe scena din fata noastra,au ales melodia "Catch my breath" de Kelly Clarkson.Au fost adorabili.Eu am cantat cu Andy "Counting stars" de la The Cab,cu un coleg pe nume Radu "Demon" de Imagine Dragons si cu Andre am cantat "Smile" de Avril Lavigne.Ne-am amuzat enorm de mult de vocile noastre de cocalari manelisti sau de bivolite constipate.L-am cunoscut putin mai bine pe Radu.El e un baiat inalt cat stalpu',are parul blond spre saten si ochii albastri-verzui.Este simpatic,dragut si destul de normal.De asemenea mi-am facut o alta parere despre Andy...e asa cu toate fetele.Mi-am dat seama ca nu simte ce simt eu,dar nu e nicio problema.Oricum nu il placeam chiar atat de mult...Distractia noastra s-a terminat la ora 20,cand Andre a trebuit sa mearga acasa.Maine merg in vizita la bunicii care stau in fostul meu sat si cu ocazia asta ies cu Andre si Mari.Imediat ma pun la somn,caci sunt foarte obosita.

--a doua zi,in sat--

Eu*prin telefon*:Unde esti?

Andre*telefon*:Esti chioara?Sunt la cativa metri de tine!

Eu:Hei!Ce ma bucur sa te vad!Nu ne-am mai vazut de mult.

Andre:...de ieri.

Eu:Hai la Mari!

Andre:Okay.

  Am ajuns la draga noastra prietena,sperand ca nu-l voi vedea pe Alex.Din pacate,era la strada ei impreuna cu fratele lui mai mic,un prieten din copilarie si un coleg de-al Andreei.Alex si Andre s-au salutat zambind,dar eu am scos un mic "Buna..." si am intrat in curtea Mariei.

Mari:Dar sa sunati sa ma anuntati ca veniti nu puteti,nu?!

Eu:Nu.

Andre:Am uitat.

  Am mers pe leaganul ei,Mari statea in picioare iar Andre asezata intr-un copac...am mai spus ca Andre e ciudata,nu?

Am povestit despre anime-uri,coreeni si viata la scoala.Ne amuzam si dintr-o data am auzit poarta trantindu-se.Erau...

Ta-dah!In sfarsit noul capitol!Sincer,n-am prea avut inspiratie...dar am reusit sa fac ceva de doamne-ajuta,nu? :D Multumesc ca cititi si Ale,sa stii ca nu stiam cine e Marius cand mi-a venit ideea.Asta e doar e mare coincidenta,jur! :)))
Kisses! :*
Reea out!

Soarele intunecatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum